Gameplaypremiär för GTA V!

Medlem

Det är uppenbart att detta köra på en FET PC! Så här snyggt med full AA klarar IIIIINTE xbox360 och PS3.
Thats it!

Medlem
Skrivet av Swedenrock:

Det är uppenbart att detta köra på en FET PC! Så här snyggt med full AA klarar IIIIINTE xbox360 och PS3.
Thats it!

Klippet är från PS3

Medlem

Det tror jag inte förren jag ser det!

Medlem

Investera rånbyte i real estate, check. Investera surt förvärvade IRL-pengar i GTA V, check.

Avstängd
Skrivet av G M R:
Skrivet av Zappa:
Skrivet av G M R:

Ska vi hoppas på en 1080p trailer när det släpps för PC sen eller?

OM det släpps till PC menar du nog.

vadå OM?

Ja vadå OM? Det passar utmärkt att säga OM till detta spel, för dom verkar ju bara bestämt sig för att släppa det till förbannade ps3 och xbox 360 endast

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Mattias Frost:

Då är den stora frågan om man ska ha lite is i magen och vänta på eventuella pc/Xbone/PS4-versioner, eller köpa dag ett på nuvarande...

Det kommer inte till nästa generation. .

Det kan vi inte veta lika mycket som kommer det komma till pc?

Med lite logik kan man lätt räkna ut att Rockstar inte kommer göra en ny version bara för nästa generations konsoler. Jag skulle tro att dom vill avsluta denna generation med en jävla smäll som stavas GTA V.

Om det kommer till nästa generation så blir det via stream och å blir det med samma grafik som PS3 och 360 versionerna.

förmodligen så släpper dom en version till PC/X1/PS4 samtidigt nästa år, och fokuserar på ett sista släpp på nu-gen eftersom det var dit dom började utveckla spelen och det här är ett spel som är nog intressant för att köpas till nu-gen.

Hursom lär det komma till PC iaf och då kvittar PS4/X1 ändå!

Medlem

För övrigt kan ju folk skriva under, snart 200k underskrifter.

http://www.change.org/en-CA/petitions/rockstar-release-gta-v-...

Medlem

Utföra rån och andra smaskiga uppdrag för att sedan förvalta sina smutsiga pengar i real estate och aktier. Och medans man ser värdet öka går man 18 hål på Los Santos golfbana.

Rockstar, jag älskar er!

Medlem

Väntar på PC-versionen


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Skrivet av Deli:

För övrigt kan ju folk skriva under, snart 200k underskrifter.

http://www.change.org/en-CA/petitions/rockstar-release-gta-v-...

Fixat!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Jag är inget GTA fan men det här otroligt ut och har bra features.


signatur

dark plockepinn master

Medlem

När ska dom avslöja att GTA V kör stenhårt med microtransactions? Låsa upp tennis; $10, Låsa upp jaktdelen; $10, Låsa upp flygplanen; $5

Medlem
Skrivet av General Failure:

Jag kan se moralens väktare slå frivolter. Detta måste lagstiftas emot! Verkar annars njutbart degenererat, men väntar som sagt på PC versionen med riktig grafik när/om det blir aktuellt. Beror förstås på hur kass portningen blir. Konsol först är en korkad prioritering.

Ja, sarskilt med tanke pa de hogre forsaljningssiffrorna spelet lar ha pa den plattformen.

Jag hoppas att de gor en riktigt bra version till PC sen. Kommer aldrig att glomma ICE modden till GTA IV.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av sam9707:

GTA-Sims

Hur tänkte du där? Vem fan vill spela ett GTA där du endast springer omkring och kaosar eller kör från uppdrag till ett annat uppdrag?

Du menar som på den gamla goda tiden när det enbart var fokus på kaos, kul och uppdrag?
Inte någon jävla ringande telefon som ber dig åka och bowla med en vän och allt annat jävla trams.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av IceMan:

Haha satan vad det spelet kommer sälja

minus dock:
Spela som flera samtidigt?
grafiken såg ut som GTA4.

1: Har du bott under en sten?
2. Nej, grafiken såg absolut inte ut som GTAIV.

Jag undviker alltid at läsa om nya spel. Pga då slipper man bli sugen och tvingas vänta på ett spel släpp 2år bort..
Såg iallafall ingen skillnad på detta å min pc gta4.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av dotque:

Du menar som på den gamla goda tiden när det enbart var fokus på kaos, kul och uppdrag?
Inte någon jävla ringande telefon som ber dig åka och bowla med en vän och allt annat jävla trams.

Fokus på valfrihet. Du kan lätt stänga av telefonen så ringer ingen. Det är helt upp till dig. Vill man köra minigames så kan man, vill man låta bli så kan man.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Striderna ser ut som de lyfts ur Max Payne, inte den vanliga lite styltiga GTA combaten Ge mig!

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av sam9707:

GTA-Sims

Hur tänkte du där? Vem fan vill spela ett GTA där du endast springer omkring och kaosar eller kör från uppdrag till ett annat uppdrag?

Du menar som på den gamla goda tiden när det enbart var fokus på kaos, kul och uppdrag?
Inte någon jävla ringande telefon som ber dig åka och bowla med en vän och allt annat jävla trams.

Du vill alltså spela GTA och GTA 2? Dom finns fortfarande. Ingen tvingar dig att spela bättre spel.

Medlem
Skrivet av Javas:

My gooood, förväntade mig verkligen inte så här många nya features!!

Tyvärr så får jag vänta längre då jag vill ha pc versionen, sitter bekvämare vid datorn än vid teven om jag ska spela flera timmar på raken

Massagestol vid datorn eller redigt obekväm soffa?

Medlem

Undrar vilken konsol de körde gameplaydemot på?

Medlem
Skrivet av seppuko:
Skrivet av Javas:

My gooood, förväntade mig verkligen inte så här många nya features!!

Tyvärr så får jag vänta längre då jag vill ha pc versionen, sitter bekvämare vid datorn än vid teven om jag ska spela flera timmar på raken

Massagestol vid datorn eller redigt obekväm soffa?

Närsynthet^^


signatur

Game long and prosper

Avstängd
Skrivet av teXmeX:

Undrar vilken konsol de körde gameplaydemot på?

Skrivet av Swedenrock:

Det är uppenbart att detta köra på en FET PC! Så här snyggt med full AA klarar IIIIINTE xbox360 och PS3.
Thats it!

Gameplay trailern som visades var från PS3 versionen. Bekräftat av rockstar

http://www.vg247.com/2013/07/10/gta-5-gameplay-trailer-was-ru...


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Såg riktigt, riktigt lovande ut! Gillar momenten med aktiehandel och köp av fastigheter, saknade det i GTA IV - jag vill känna känslan att "jag" klättrar på en brottslig karriärstege och tvättar pengarna när jag lirar ett GTA. Nico tog sig bara upp från skiten medan man i SA och framförallt i VC kunde göra pengar på sidan om.

En del verkar skrika efter Kill Frenzy och liknande gamla moment i äldre GTA-spel. Jag tycker att Rockstar gör rätt med sin inriktning att satsa på en mer realistisk känsla. Det andra täcker Saints Row upp med bravur.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Om man kunde ha sex i SA varför ska man inte kunna få spela golf i GTA5?

Medlem
Skrivet av Swedenrock:

Det tror jag inte förren jag ser det!

Aj...http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20130710/gta-v-filmen-...

Gjorde ont va?

Medlem

Tror bestämt att jag kommer att vara sjukskriven från jobbet ett par veckor i september i år. Attans!

ELF
Medlem

Märktes att det kördes på ett PS3. Såg lite smålaggigt ut.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv

Jag stör mig på en sak i den här videon, är att den där skalliga jäveln försöker spola ner en fot i toaletten. Ingen människa är så dum så man försöker göra sig av med en helfot från en människa i toaletten....

ELF
Medlem
Skrivet av fall:

Jag stör mig på en sak i den här videon, är att den där skalliga jäveln försöker spola ner en fot i toaletten. Ingen människa är så dum så man försöker göra sig av med en helfot från en människa i toaletten....

Är ju just det som gör det lite roligt. Han verkar vara den personen som agerar först och tänker sen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv
Skrivet av ELF:
Skrivet av fall:

Jag stör mig på en sak i den här videon, är att den där skalliga jäveln försöker spola ner en fot i toaletten. Ingen människa är så dum så man försöker göra sig av med en helfot från en människa i toaletten....

Är ju just det som gör det lite roligt. Han verkar vara den personen som agerar först och tänker sen.

Ingen agerar så extremt dumt.

Spelet är säkert jättebra men det där är bara löjligt. Kan inte släppa det.

Skriv svar