Last of Us – frågor på det?

Redaktör
Ponny
Last of Us – frågor på det?

Imorgon åker jag på min första pressresa sedan... för alltid. Exakt så känns det. London och #The Last of Us är vad som gäller. Roliga personer från #Naughty Dog ska finnas på plats, men ännu roligare är att man släpat med sig en biolog och en psykolog. Känns quirky.

Så jag tänkte: Är det något just du vill veta om spelet? Skriv i så fall dina frågor undertill. Är det existentiella och djupt personliga frågor? Då kanske det är bättre att du tar kontakt med en psykolog själv. Men har du däremot några The Last of Us-aktiga frågor som lämpar sig för utvecklare, psykologer och/eller biologer tycker jag du ska bomba kommentarsfältet. Nu.

Inga oseriösa frågor, Olander.

[ia=788714; large]
Om mindre än en månad släpps det. Oj.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent
Last of Us – frågor på det?

Men va fan...


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Joh... Ahem, JAG undrar om svampvarelserna smakar bra på pizza eller om han.... JAG ska fortsätta med champinjoner för hembaken.


signatur

Videomupp

Fråga gärna om de redan nu har planer på en trilogi, och om det kommer ett Uncharted 4 2015...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kommer spelet flyta bra eller är det ytterligare ett PS3 spel där man har 20 fps större delen av spelet?

Medlem

Släpps det till PS4 med?

ZF
Medlem

stora ytor, små ytor, korridorer? backtrack?

thank you.

Skrivet av walter_iego:

Fråga gärna om de redan nu har planer på en trilogi, och om det kommer ett Uncharted 4 2015...

redan besvarat, ja på A och kanske på B.

ZF
Medlem

och uppkommer situationer som har reell påverkan på vad som kan hända och hur det utvecklas. slut på kulor / måste smyga räknas inte då.

Medlem

Hur grymt kommer det bli? Grymt, riktigt grymt, eller helt amazing?

Redaktör
Ponny

Tack alles!


signatur

En Bamseponny av folket

Skägg.
10 Chambers

Har de ett enda kill room är jag inte med!


signatur

Im back! Har jag missat något?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av Traveller in time:

Im back! Har jag missat något?

Vi fick reda på att det var butlern som gjorde det. Alltid samma sak.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Traveller in time:

Im back! Har jag missat något?

Vi fick reda på att det var butlern som gjorde det. Alltid samma sak.

Spoilers!

1
Skriv svar