Battlefield 4 – 17 minuter från kriget i Baku!

Redaktör
Ponny
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jahaja, vad är det för "ondingar" den här gången då?

Husfruar från Borås!


signatur

En Bamseponny av folket

Moderator | Testpilot
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jahaja, vad är det för "ondingar" den här gången då?

Husfruar från Borås!

Hahah!

Måste dock säga att det här var inte så intressant. Som någon annan skrev kändes det bara som en "liten" uppdatering till Battlefield 3. Suck suck och åter suck.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Bara jag som reagerade över att det inte va nån supression i videon? me happy panda om det håller i sig till mp! Skiter helt ärligt i ifall det ser precis ut som bf3. Så länge de fixar nätkoden å gör bättre designval för MP så kommer det bli ett köp.

Medlem

Så dom släppte ett nytt singel player-dlc till slut

Inaktiv

Nu återstår bara för oss att fråga: Är du imponerad?
Svar: Gillade all action dom visade, men känner på mig att det kommer vara rätt så djävla likt BF3 i multiplayer samt att det är nutid som vanligt, hade älskat något framtida eller ww2 spel i frostbite 2 motorn... Så själv avstår man nog tills priserna går ner till en 200kr som BF3 ligger på just nu. Äh har fortfarande skoj i BF3 och älskar multiplayer + alla nya expansions "banor & game modes" så jag håller mig till det tills priserna går ner som sagt <3

P.S Spelet släpps under hösten till PC, **Xbox 360** och **Playstation 3** euwww g*ystation & crapbox

Medlem

Enda SP delen jag är intresserad utav inom BF är Bad company. Humor > "Realism"


signatur

Videomupp

k3m
Medlem

Såg ju trevligt ut, men inget mer. Efter att ha sett detta så blir det ju garanterat ARMA III och DayZ

Medlem

Jag lirar inte Battlefield för SP utan för MP. Såg bra ut men jag vill se MP och SP ser ut lite som en rak bana med en massa SAAB-mål. :-\


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av TexN:

Såg den lite tidigare idag.
Är det på konsoll detta spelas? Känns som det(sättet han siktar runt) Ifall det är så, då lär det ju bli ännu fetare på PC

Det ser nog inte bättre ut än sådär på PC, det är säkerligen en PC som kör det men de använder någon form av handkontroll (om de faktiskt styr spelet, det kan mycket väl vara förprogramerat).


signatur

// Bacon <3

Medlem

Tja, kan ju inte klaga på valet av musik. Bonnie Tyler äger, men spelet i sig såg identiskt ut med BF3. Kan de inte få lite färg på tillvaron i alla fall? Ta en not från Uncharted eller Crysis 1 tack.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Barn spel.
Nytt epic fail.

Skribent
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jahaja, vad är det för "ondingar" den här gången då?

Husfruar från Borås!

Schluta Fredrik. Du är bara kilig.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Medlem

Hmmm, ja det såg väl inte fult ut direkt. Men det kladdas ihop med alla andra Call of medal of honor som nu florerar. Känns som man redan spelat detta 25 gånger.
När man nu är mitt uppe i bioshock infinite så känns detta lite som en axelryckning.

Medlem

Tycker som andra att det hade varit episkt att se lite jetpacks, hovertanks, lazor pew pew och strider i trånga rymdskeppskorridorer i frostbite-motorn, men förstår ju att de måste köra på säkra kort för att göra sina marknadschefer nöjda.

Ser ju bra ut annars i allmänhet. Nånting som jag dock hade velat se är animationer för när man sätter sig i och hoppar ut ur fordon. Så många gånger man skjutit raketer på en pansarvagn, så materaliseras bara en soldat bredvid och skjuter en medans man laddar om, och sen försvinner ögonblickligen in i tanken igen. Det, och euphoria-ragdolls när man skjuter folk hade varit awesome. Ooh, och inbyggd serverbrowser. There, I said it. Bring back the good old days.

Medlem

Inte imponerad för fem öre... Battlefield 3.5 i mina ögon.
Ser hellre att man verkligen försöker sig på skillnaden som var mellan Battlefield 2 > 3 i sin nästkommande titel istället...

Detta kunde hellre blivit Bad Company 3!

Medlem

Det där med attackhelin var nog det dummaste jag sett. Storyn verkar vara en sådan där "amerika fuck yeah" som klagades så mkt om i Medal of Honor-recensionen men här lär det väl hyllas.

Grafiskt så verkar det rätt likt BF3 och verkar vara mer utav en expansion än ett helt nytt spel. Återstår att se hur MP är, men om det bara är BF3 med nya kartor och lite nya vapen kommer jag nog vänta tills det hamnar i en realåda eller nåt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Undrar vad PETA har att säga om hund misshandeln!

Medlem
Skrivet av WildThing:

Enda SP delen jag är intresserad utav inom BF är Bad company. Humor &gt; "Realism"

I alla fall i überlinjära actionspel a lá Battlefield och Call of Duty. I spel som Armed Assault och Operation Flashpoint föredrar jag realism framför humor.


signatur

Have a good time!

Pansarknekt
Skrivet av Dumlen:

Det där med attackhelin var nog det dummaste jag sett. Storyn verkar vara en sådan där "amerika fuck yeah" som klagades så mkt om i Medal of Honor-recensionen men här lär det väl hyllas.

För att inte tala om anledningen till varför dom öht måste till taket när evachelikoptern redan hunnit dit och givit dom eldunderstöd. Men det är klart, det måste vara lättare och landa på ett tak än ett nålsöga som en ökens yta utgör.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jahaja, vad är det för "ondingar" den här gången då?

Husfruar från Borås!

De är fan farliga de där husfruarna från Borås, vet om dem mycket väl själv!
/Boråsbo

Inaktiv

Jay! Huvudspelaren är en robot! Något som är futuristiskt i Battlefield 4 i alla fall.

"Turning engaged. Please wait .. .. .. .. .. .. .. .. turning around completed. Targeting enemies. Moving left, up, up, up, left, left, left. Targeting the enemy complete. Engaging..."

Jävla shit-kontroller! -.- Jag fattar inte varför förstaperson-spel ens kom till konsollerna från första början. Annars ser spelet riktigt tjusigt ut Jag ser fram emot en PC-visning av spelet, men det kommer säkert aldrig att hända förrän spelet släpps!

Medlem

SINGLEPLAYER?
Men vem bryr sig om singleplayer?
Har aldrig ens startat SP i bf3 då jag hört att det är samma skit som allt annat med hålla i handen och friare val är totalt bortblåst.
Nej satsa på Bra mp-upplevelse ist för BF3 hade sina brister som inte fanns tidigare i serien


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Till en början var jag inte alls imponerad då jag tyckte det var alldeles för likt Battlefield 3, men i slutet kommer godbiten, dom nämner Kina vilket kan bli jävligt häftigt och sen vattenstrider, kvinnliga soldater och bättre ansiktsuttryck har vi ju fått se det med.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Jay! Huvudspelaren är en robot! Något som är futuristiskt i Battlefield 4 i alla fall.

"Turning engaged. Please wait .. .. .. .. .. .. .. .. turning around completed. Targeting enemies. Moving left, up, up, up, left, left, left. Targeting the enemy complete. Engaging..."

Jävla shit-kontroller! -.- Jag fattar inte varför förstaperson-spel ens kom till konsollerna från första början. Annars ser spelet riktigt tjusigt ut Jag ser fram emot en PC-visning av spelet, men det kommer säkert aldrig att hända förrän spelet släpps!

Antingen så var det en PC uppvisning fast dom hade en dosa att styra den med och inte orkat byta ut symbolerna för F osv osv till det som ska vara på dosan, eller så vela dom bara visa att det här är en PC verision utav spelet.

Medlem

Kass musik, kass drama, kasst regisserat, det enda som var nytt var grafiken. I think they are going to loose money!!!

Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jahaja, vad är det för "ondingar" den här gången då?

Husfruar från Borås!

ännu värre, hollywoodfruar från borås.

Medlem

Snygga omgivningar, men that's it tyvärr.

Medlem

Wait what, i see no difference

Eller jo det gör jag men det är att det blänker mer på väggarna och att människornas ansikten är välgjorda ?

Medlem

Same old, same old.

123
Skriv svar