Hur ska du spela Dishonored

Medlem

-Kör rambo stil med pilar o grejs, rullar runt i staden med mitt coola face.

- Vem är han, som i mörkret kan se? EN fisk en Örn eller en flaska rosè!

- Nej mitt namn är Vuze och jag är cool, spinner runt med min pilpistol =D

Medlem
Skrivet av vuze2143:

-Kör rambo stil med pilar o grejs, rullar runt i staden med mitt coola face.

- Vem är han, som i mörkret kan se? EN fisk en Örn eller en flaska rosè!

- Nej mitt namn är Vuze och jag är cool, spinner runt med min pilpistol =D

Han heter faktiskt Corvo >.>

Medlem

Så! Då har man klarat Dishonored med smyg och list.
Dags att döda allt som kommer i min väg.
Bow to your new emperor Corvo!!!!!

Medlem

Alla ni som har spelat, kan ni inte säga lite hur bra det var? så jag blir "tvingad" till att köpa det så fort jag får min löning? =D


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Alla ni som har spelat, kan ni inte säga lite hur bra det var? så jag blir "tvingad" till att köpa det så fort jag får min löning? =D

Lätt 5/5!

Man spelar ju igenom strikta banor men friheten man har i banorna är underbar!

Och inte tala om vilken stridsvariation det finns då man kan kombinera alla "abilities" på olika sätt för att ta sig från punkt a till punkt b.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Dishonored har drygt ett år på nacken men för några dagar sen så inhandlade jag ett exemplar. Jag vet inte riktigt varför jag inte spelat det tidigare men det har inte blivit av. Jag bor inte under en sten så naturligtvis har jag haft kolla på spelet, men jag har inte spelat det förrän nu. Därför återupplivar jag den här döda tråden och säger att Dishonored är det bästa jag spelat på mycket, mycket länge. Banorna är trotts begränsad storlek väldigt fria och man spelar verkligen på sitt eget sätt. Både striderna och smygandet är i absolut toppklass. Utgivaren Bethesda borde låna delar av strids/stealthsystemet till nästa Elder Scrolls spel.

Om ni inte redan äger Dishonored så får ni omedelbart inhandla ett exemplar. Jag skäms över att jag väntade ett helt år med att spela det här mästerverket.

12
Skriv svar