Battlefield 3-betan är släppt

Medlem
Skrivet av MarkeMarke:

Kan inte få igång Store alls i orgin. :/

Detta är ett väldigt vanligt problem i Origin. Inte nödvändigtvs pga BF3-betan. Starta om klienten så borde det fungera. Annars prova starta om en gång till. Har skickat en jäkla massa bugrapporter pga detta men de verkar inte få något så enkelt att fungera.

Medlem

suger att man är bunden till origin namnet för sin soldats namn.

FM-guru
F.d. Sisyr

Att tanka det var inga som helst problem, men att installera skiten har jag fortfarande inte lyckats med. Trycker på "INSTALLERA"-knappen, varpå den byter färg och namn till grå och "INSTALLERAR". Detta pågår någon minut, sedan blir knappen orange igen, med namnet "INSTALLERA". Som om jag aldrig tryckt.

WHAT TO DO, WHAT TO DO?

Medlem

Joina via serverbrowsern, matchmaking verkar lite iffy i betan.

Medlem

Det gick bra och ladda ner och installera för mig. Men Battlelog vägrar släppa in mig, står bara "Your account is not allowed to login" hoppas det löser sig

Medlem

jag har laddat ner bf3 betan och när jag klickar på spela så får jag det här felmedelandet. "We're sorry, an error has occured
There is a problem with game's setup. Please reinstall your game. kan någon hjälpa mig

Medlem

Usch vad mycket trafik det verkar vara på store.orgin.com . Kolla länken i nedan istället?:

http://www.ausgamers.com/news/read/3117360

Inaktiv
Skrivet av marcus1992:

jag har laddat ner bf3 betan och när jag klickar på spela så får jag det här felmedelandet. "We're sorry, an error has occured
There is a problem with game's setup. Please reinstall your game. kan någon hjälpa mig

Har samma problem :/

Medlem

Ni som har problem med Origin och att BUTIKEN fliken inte fungerar. Testa denna länken "http://store.origin.com/promo?promoID=88022500&linkid=free". Uppdatera den till ni får fram sidan (kan ta ett tag). Där kan ni sedan klicka ladda ner nu. Fungerade fint för mig. Den frågade efter nån produktkod dock i origin men jag stängde bara ner det och nedladdningen startade. Hoppas det hjälper någon

Medlem

jag testar att ladda ner spelet igen o kollar om det funkar nu.gör det inte det då kastar jag datan genom rutan

Medlem

Åhåhååhåhå vad jag trivs. Ljudet ger mig gåshud, vapnen känns fantastiska, miljöerna är vackra. Varför klagar ni på metro? Rush är min favorit då personer tvingas att lagspela, visst saknar jag fordon men tänk på att en öppen beta är bättre än ingen beta alls!


signatur

You fell out of the sky I ain't listening to nothing you say!

Medlem

Pc version Seegt o lagg massor av lagg FIXA.

Medlem

MÄKTIGT SPEL! Flyter på skit bra, inga FPS drops, jävligt roliga strider. Fan längtar till Conquest

Medlem

Lyckats installera det nu.
Kommer inte in på någon server dock.
Antingen är dom fulla eller så kan jag inte joina för att dom byter map (lol)
Quick match gör ingenting. Bara laddar. Nått jag måste ändra på, nån som har nån info?
Fett tänd på o lira spelet nu

Medlem

Man undrar hur dom tänker med att inte ta caspian border som den enda banan, det är ju den som visar att det är battlefield och inte codfield som metro är, fast det är kanske så tanken är att man ska locka alla codwannabes att gilla spelet fan vetjag..

Medlem

Kaos går inte att komma in på sidan!, suttit o spammat i 10 min nu!!

Medlem

Man behöver inte starta om hela Origin för att bli av med "tomheten" bara trycka på Butiken eller något så att de uppdateras, det hoppade igång för mig till slut! Mitt 8Mbit går full ut i övrigt.
Battlelog.. Jag tror på flopp! Funkar inte det här bra så blir det inget köp från mig!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Origin: Uberfail

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Man undrar hur dom tänker med att inte ta caspian border som den enda banan, det är ju den som visar att det är battlefield och inte codfield som metro är, fast det är kanske så tanken är att man ska locka alla codwannabes att gilla spelet fan vetjag..

Ja eller vilken annan karta som helst som har fordon, nu verkar det bara bli en blandning mellan MoH och Bad Company 2.

Medlem

No Response from Application Web Server

Medlem

Sååå dåligt att man inte ens kan hålla hemsidan uppe! buuuuu!

Medlem

Hört rykten om att det bara går att vara 4 pers i varje grupp samt att det går att spawna på alla i gruppen, stämmer det??


signatur

B lup

"Den här webbsidan är inte tillgänglig" Bra jobbat. Äsch, skiter i betan istället och lirar RO2 istället! Detta blir för mycket jobb för en konsollport när man inte ens kan ta hem spelet.

Medlem
Skrivet av Eottt:

Hört rykten om att det bara går att vara 4 pers i varje grupp samt att det går att spawna på alla i gruppen, stämmer det??

japp


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av eXtatic:

Ni som har problem med Origin och att BUTIKEN fliken inte fungerar. Testa denna länken "http://store.origin.com/promo?promoID=88022500&linkid=free". Uppdatera den till ni får fram sidan (kan ta ett tag). Där kan ni sedan klicka ladda ner nu. Fungerade fint för mig. Den frågade efter nån produktkod dock i origin men jag stängde bara ner det och nedladdningen startade. Hoppas det hjälper någon

Det här hjälpte mig att få det att funka, mer specifikt länken nedan:

http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/originweb/pla...

Hade Origins igång, klickade på länken "Ladda ner nu", loggade in och fick det att öppna i Origins, allt var fortfarande grått, stängde av Origins och klickade på länken igen för att öppna i Origins, så funkade det och började ladda ner i bra fart. Så om ni verkligen inte får affären att funka så uppdatera länken friskt.

Medlem

Awesome, tankat och klart..nu ska man bara vänta på att polarna kommer online.

För övrigt så när man länkar den här nyheten på FB så står det "Slagfältet är öppet för Xbox 360- och PS3-ägare, ladda bössan och ge dig ut i kriget." dvs. inget om att PC-versionen också funkar, värt o fixa om ni orkar.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Eottt:

Hört rykten om att det bara går att vara 4 pers i varje grupp samt att det går att spawna på alla i gruppen, stämmer det??

japp

Herregud vad dice är efterblivna. Det finns ju förfan inte ord.


signatur

B lup

Medlem

Någon annan än jag som har problem med att starta spelet? Står att något inte hittas!

AW8
Medlem

Jag kan logga in på Origin-applikationen, där butiken inte fungerar.
Men på Origin.com kan jag inte logga in.

Skrot-EA!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Efter in/ut-loggning 3ggr så kom jag fram till BF3 sidan i Origin, sen tog det 5-6 minuter att ladda hem, snabbt som fan. Sen var jag tvungen att försöka aktivera det 2ggr, men nu rullar det på.

Har allt på max och det flyter på 50-60fps på mitt GTX 470. (Har inte Nvidias Betadrivrutiner än)

Skriv svar