Battlefield 3-beta i dag, AMD släpper drivrutiner

Medlem

Samma med mig, Ati drivrutinen får jag bara error av.

Medlem
Skrivet av Stereoxous:

Förlåt för jag frågar igen, men... är det för sent att köra och köpa MoH: Tier One utgåvan för att få early access? Jag sitter redo i bilen!

På Origin står det följande om man förbokar BF3:

"ERBJUDANDET OM 48 TIMMARS TIDIG TILLGÅNG UPPHÖR DEN 25 september 2011"

Vet inte hur det är med MoH: Tier One utgåvan, misstänker att det är samma sak där...

Medlem

Damn it. Typiskt, man ska jobba fredag, lördag, söndag... så det blir inte mycket spelande.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem
Skrivet av firsov:

Samma med mig, Ati drivrutinen får jag bara error av.

Testat http://www.megaupload.com/?d=3WWCL7UO ?

Medlem

Nån annan som inte kan se Youtube-videos efter att dom installerat dom nya drivrutinerna?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Igår när jag bokade på origin så stod det att jag skulle få early beta access om så inte är fallet då jävlar blir jag inte glad, falsk marknadsföring.

Medlem
Skrivet av Maximoff:

Ni som köpt MOH på Steam. Starta om Steam och kolla efter CD-Key till MOH. Där låg min BF3 Beta-nyckel iaf

TACK!!!!! Det gjorde susen!

Medlem

fick nyss koden i mail! praise jebus!

Medlem

YEAH!!!!!!!!!!! NU FICK MAN SIN KOD DÅ

sry för CAPS ;D xD

Medlem

Laddar ner betan nu

Medlem

Nu rullade mailet in!

Medlem

YEEEEESSS fick min nyckel nu !!

Medlem

Nån mer som har fått nyckel trots att man inte har förbeställt?

Medlem

Tankar den i 4.0 Mb/s woohoo! En kvart kvar!


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Nu fick jag min nyckel!!


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem
Medlem

Fick min beta nyckel nu!

Medlem

fick min nu lyrisk!!


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem
Skrivet av Strogge:

Nån mer som har fått nyckel trots att man inte har förbeställt?

Fortfarande inte fått min förbokat nån månad sen på Origin

Medlem

Förbokade på Origin idag, hade bokat på Webhallen först, vilken nitlott! Förhoppningsvis får man vara med nu idag även fast man var lite sen.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Fick min nu, synd att man är på jobbet...


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Medlem
Skrivet av Preed:

Förbokade på Origin idag, hade bokat på Webhallen först, vilken nitlott! Förhoppningsvis får man vara med nu idag även fast man var lite sen.

Sista datum för att förboka till early acess var 25e : /

Medlem
Medlem

Någon mer än jag som får "We're sorry, an error has occured. There is a problem with your game's setup. Please reinstall your game"? Jag har installerat om det..

Medlem

Nån som vet hur det är med konsol? Vill spela nu!

Medlem
Skrivet av Comstedt:
Skrivet av Preed:

Förbokade på Origin idag, hade bokat på Webhallen först, vilken nitlott! Förhoppningsvis får man vara med nu idag även fast man var lite sen.

Sista datum för att förboka till early acess var 25e : /

ääsch


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Comstedt:
Skrivet av Preed:

Förbokade på Origin idag, hade bokat på Webhallen först, vilken nitlott! Förhoppningsvis får man vara med nu idag även fast man var lite sen.

Sista datum för att förboka till early acess var 25e : /

ääsch

Läste i deras support :QUESTION

How do I qualify for early access to the BF3 Beta, so that I can begin playing September 27?
ANSWER

You must meet one of the following requirements for early access to the Beta. If you do not, the unrestricted Open Beta begins on September 29.

You bought Medal of Honor Limited Edition new for PS3, X360, or PC, and activated your Online Pass.
If using Steam, you bought Medal of Honor Limited/Tier 1 Edition prior to July 26, 2011.
You pre-ordered Battlefield 3 Limited Edition PC download version on Origin.
Pre-orders of Battlefield 3 Limited Edition for Xbox 360, PS3, or PC physical version do not qualify for early access.

http://support.ea.com/app/answers/detail/a_id/5733/session/L3...

Medlem
Skrivet av Spunkad:
Skrivet av Preed:
Skrivet av Comstedt:
Skrivet av Preed:

Förbokade på Origin idag, hade bokat på Webhallen först, vilken nitlott! Förhoppningsvis får man vara med nu idag även fast man var lite sen.

Sista datum för att förboka till early acess var 25e : /

ääsch

Läste i deras support :QUESTION

How do I qualify for early access to the BF3 Beta, so that I can begin playing September 27?
ANSWER

You must meet one of the following requirements for early access to the Beta. If you do not, the unrestricted Open Beta begins on September 29.

You bought Medal of Honor Limited Edition new for PS3, X360, or PC, and activated your Online Pass.
If using Steam, you bought Medal of Honor Limited/Tier 1 Edition prior to July 26, 2011.
You pre-ordered Battlefield 3 Limited Edition PC download version on Origin.
Pre-orders of Battlefield 3 Limited Edition for Xbox 360, PS3, or PC physical version do not qualify for early access.

http://support.ea.com/app/answers/detail/a_id/5733/session/L3...

Aa står ju inget där om att man måste boka före den 25e?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Spunkad:
Skrivet av Preed:
Skrivet av Comstedt:
Skrivet av Preed:

Förbokade på Origin idag, hade bokat på Webhallen först, vilken nitlott! Förhoppningsvis får man vara med nu idag även fast man var lite sen.

Sista datum för att förboka till early acess var 25e : /

ääsch

Läste i deras support :QUESTION

How do I qualify for early access to the BF3 Beta, so that I can begin playing September 27?
ANSWER

You must meet one of the following requirements for early access to the Beta. If you do not, the unrestricted Open Beta begins on September 29.

You bought Medal of Honor Limited Edition new for PS3, X360, or PC, and activated your Online Pass.
If using Steam, you bought Medal of Honor Limited/Tier 1 Edition prior to July 26, 2011.
You pre-ordered Battlefield 3 Limited Edition PC download version on Origin.
Pre-orders of Battlefield 3 Limited Edition for Xbox 360, PS3, or PC physical version do not qualify for early access.

http://support.ea.com/app/answers/detail/a_id/5733/session/L3...

Så det finns hopp än? Står ju inget om att man skall boka före den 25e där.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv
Skrivet av Preed:

Aa står ju inget där om att man måste boka före den 25e?

Nepp. Står inget heller på själva bokningssidan om något bäst-före datum.

http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.battle...

Skriv svar