Battlefield 3 på två 360-skivor?

Medlem

Hade det här varit Mw3 och de skulle behöva 2 skivor skulle alla skrika som satan å typ ååh det suger inte värt å köpa m.m..........

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av selle:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av White Moose:
Skrivet av StrongBad:

Det är därför det hade varit smidigt om det släpptes på Steam, men nu får man nöja sig med det sämre och klumpigare Origin istället.

Du kanske skulle kollat på bilden istället.

För PS3 är det 1 skiva, 360 är det två.

För PC är det också bara 1.

Står klart o tydligt på bilden.

Min kritik var inte mot antalet skivor, det var mot användandet av skivor över huvud taget.

Asså jag kanske missförstå dig lite men vad snackar du om Man behöver inte ha några skivor på Origin heller? Origin och Steam är i princip samma sak. Du kan köpa spelet på Origin och tanka hem det på samma sätt som Steam. Och om BF3 blir likadant som Bad company 2 vilket jag tro jag läst någonstans så behöver du inte äns ha Origin igång för att starta BF3.

Det är så med Bad company 2 iallafall. Jag kan tanka hem och installera Bad company 2 på Origin (Jag har digital version av BC2) Och sen inte äns behöva använda Origin något mer för att kunna spela det. Inte äns för att uppdatera för det kollar BC2 innan man starta det. Och som jag sa så har jag läst någonstans här omkring att det kommer bli samma med BF3. Fattar inte varför folk gnäller på Origin. Är exakt likadant som Steam. Till och med bättre eftersom man inte behöver har origin igång när man ska spela vilket man måste ha på Steam

Då tar vi det långsamt så kanske du förstår.

Jag tycker det är smidigt när man kan skippa skivor helt och bara ladda hem det via en valfri plattform istället. Om det hade funnits till Steam så hade man kunnat göra det och helt slippa skivor. Nu kan man göra precis detsamma med Origin, men Origin är ett sämre och klumpigare alternativ. Jag anser det vara sämre för att det finns inget som helst stöd för community i det (än), det finns ingen funktion (likt Steam) där man kan bjuda in sina vänner till samma session och spela tillsammans, och jag tycker Steam är klumpigare av flera anledningar. T ex man kan inte avinstallera på ett smidigt sätt, om man högerklickar på ett spel och väljer "uninstall" så öppnas bara Windows egna programinstallationshanterare upp. Det var bara några av flera problem jag upplever finns med Origin i jämförelse med Steam.

Tack för att du försökte förklara för mig hur Origin fungerar, men jag använder Origin själv och känner till allt det du räkande upp.

Eftersom du är med i en diskussion om BF3 ska du nog veta en sak. Jag spelade i alfan och vet därför att just BF3 har stöd för allt det du nämner. Du kan bjuda in vänner, hela EA:s community är länkat till spelet

Medlem
Skrivet av BlackK:

Hade det här varit Mw3 och de skulle behöva 2 skivor skulle alla skrika som satan å typ ååh det suger inte värt å köpa m.m..........

Det är för att MW3 inte är värt att köpa ändå, och alla idioter till BF3-fanboys skulle ha ännu en anledning att hata det

Medlem

Vem på FZ ska köpa BF3 på något annat än PC? Är det någon som bryr sig?

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av StrongBad:

Då tar vi det långsamt så kanske du förstår.

Jag tycker det är smidigt när man kan skippa skivor helt och bara ladda hem det via en valfri plattform istället. Om det hade funnits till Steam så hade man kunnat göra det och helt slippa skivor. Nu kan man göra precis detsamma med Origin, men Origin är ett sämre och klumpigare alternativ. Jag anser det vara sämre för att det finns inget som helst stöd för community i det (än), det finns ingen funktion (likt Steam) där man kan bjuda in sina vänner till samma session och spela tillsammans, och jag tycker Steam är klumpigare av flera anledningar. T ex man kan inte avinstallera på ett smidigt sätt, om man högerklickar på ett spel och väljer "uninstall" så öppnas bara Windows egna programinstallationshanterare upp. Det var bara några av flera problem jag upplever finns med Origin i jämförelse med Steam.

Tack för att du försökte förklara för mig hur Origin fungerar, men jag använder Origin själv och känner till allt det du räkande upp.

Eftersom du är med i en diskussion om BF3 ska du nog veta en sak. Jag spelade i alfan och vet därför att just BF3 har stöd för allt det du nämner. Du kan bjuda in vänner, hela EA:s community är länkat till spelet

Herregud, vad är det med läsförståelsen här idag? Jag kritiserade Origin, inte BF3.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Dessa jävla flamewares.

Det är ganska självklart att PC är bättre, det är dyrare, men ändå lite mer komplicerat om man stöter på problem osv. Fattar inte varför ni på konsol skyller ifrån er på massa jävla skitsnack för att försvara era konsoler, acceptera bara att ni gillar det simpelt, köpa en konsol, stoppa i skivan och spela. Förutom då att om ni vill avsluta erat medlemskap på xbox live så har Micro$oft gjort det extra svårt bara för att få så många som möjligt att helt enkelt fortsätta betala för skiten.

Seriöst, man måste t.om. ringa support, bara för att avsluta medlemskapet. Giriga fanskap.

Inaktiv

En fråga.. hur många använder skivor idag? Har inte använd min DVD spelare till datorn på snart 2 år... Går snabbare och lättare idag att ladda ner spelen direkt från hemsidorna och använda sin CD key från fodralen.

Bara en tidsfråga innan Blu-ray försvinner..

Inaktiv
Skrivet av LoA.:

Dessa jävla flamewares.

Det är ganska självklart att PC är bättre, det är dyrare, men ändå lite mer komplicerat om man stöter på problem osv.

Grymt argument där! Folk spelar på den plattformen de trivs med! Bara tragiskt att läsa en massa värdelösa påhopp på konsol ifrån en massa fjunisar som sitter hemma på pojkrummet. Detta är dock vad FZ har förvandlats till - ett klotterplank för snorungar.


signatur

War never changes.

Medlem

Stackars konsol-spelare...!

Medlem
Skrivet av showerguy:

En fråga.. hur många använder skivor idag? Har inte använd min DVD spelare till datorn på snart 2 år... Går snabbare och lättare idag att ladda ner spelen direkt från hemsidorna och använda sin CD key från fodralen.

Bara en tidsfråga innan Blu-ray försvinner..

Oj, första gången jag ser en vettig kommentar från dig :D.

I agree.

Medlem
Skrivet av LoA.:
Skrivet av zaphiren:
Skrivet av LoA.:

Dessa jävla flamewares.

Det är ganska självklart att PC är bättre, det är dyrare, men ändå lite mer komplicerat om man stöter på problem osv.

Grymt argument där! Folk spelar på den plattformen de trivs med! Bara tragiskt att läsa en massa värdelösa påhopp på konsol ifrån en massa fjunisar som sitter hemma på pojkrummet. Detta är dock vad FZ har förvandlats till - ett klotterplank för snorungar.

Nej, folk spelar på konsol för dom tycker antingen den är mer simpel och för dom inte har råd till en bra dator, eller för att dom inte har en aning om hur mycket bättre spel är på en dator, eller möjligheterna på en dator. Det är fakta.

det handla om livsstil och mognad, jag kan väl köpa en ny dator varje löning om jag vill.
bättre spel på pc? det är väl högst individuellt spel till spel och en smakfråga.dra inte allt över en kam bara för att du föredra ett system


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av White Moose:
Skrivet av StrongBad:

Det är därför det hade varit smidigt om det släpptes på Steam, men nu får man nöja sig med det sämre och klumpigare Origin istället.

Du kanske skulle kollat på bilden istället.

För PS3 är det 1 skiva, 360 är det två.

För PC är det också bara 1.

Står klart o tydligt på bilden.

Står inte alls klart o tydligt, det står en skiva till PLAYSTATION 3 och 2 till Xbox. PC är inte med.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av StrongBad:

Då tar vi det långsamt så kanske du förstår.

Jag tycker det är smidigt när man kan skippa skivor helt och bara ladda hem det via en valfri plattform istället. Om det hade funnits till Steam så hade man kunnat göra det och helt slippa skivor. Nu kan man göra precis detsamma med Origin, men Origin är ett sämre och klumpigare alternativ. Jag anser det vara sämre för att det finns inget som helst stöd för community i det (än), det finns ingen funktion (likt Steam) där man kan bjuda in sina vänner till samma session och spela tillsammans, och jag tycker Steam är klumpigare av flera anledningar. T ex man kan inte avinstallera på ett smidigt sätt, om man högerklickar på ett spel och väljer "uninstall" så öppnas bara Windows egna programinstallationshanterare upp. Det var bara några av flera problem jag upplever finns med Origin i jämförelse med Steam.

Tack för att du försökte förklara för mig hur Origin fungerar, men jag använder Origin själv och känner till allt det du räkande upp.

Eftersom du är med i en diskussion om BF3 ska du nog veta en sak. Jag spelade i alfan och vet därför att just BF3 har stöd för allt det du nämner. Du kan bjuda in vänner, hela EA:s community är länkat till spelet

Herregud, vad är det med läsförståelsen här idag? Jag kritiserade Origin, inte BF3.

Nu verkar det ju för fan vara du som inte fattar något? Han sa ju precis att Origin har allt det du nämde att den inte hade? Vadå ingen community det har den ju visst det. Och vad spelar det för roll med att invita alla sina kompisar och lira samma session. Battlefield spelen iallafall så kan man göra det inne i spelet. Jag har faktiskt inte utforskat allt i Origin än men så vitt jag vet är är det ganska nytt så du kan ju knappast klaga på det. Precis som Steam släpptes i det skick det är i dag? Ne preics. Jag vet inte med dig men du kanske inte har kompisar i Origin? För jag kan iallafall höger klicka på min kompisar och välja "Bjud in till spel" Eller " Gå med i Spel"

Så innan du kommer och gnäller om vad Origin har och inte har så ta reda på lite mer fakta först?

Medlem
Skrivet av zaphiren:
Skrivet av LoA.:

Dessa jävla flamewares.

Det är ganska självklart att PC är bättre, det är dyrare, men ändå lite mer komplicerat om man stöter på problem osv.

Grymt argument där! Folk spelar på den plattformen de trivs med! Bara tragiskt att läsa en massa värdelösa påhopp på konsol ifrån en massa fjunisar som sitter hemma på pojkrummet. Detta är dock vad FZ har förvandlats till - ett klotterplank för snorungar.

Så det är inte okej med massa påhopp på dom som lirar konsol men att göra detsamma till dom som spelar PC är okej då eller?

Medlem

En skiva för kampanjen och en skiva för online multiplayer?
Nåja, whatever makes you tick^^


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av StrongBad:

Då tar vi det långsamt så kanske du förstår.

Jag tycker det är smidigt när man kan skippa skivor helt och bara ladda hem det via en valfri plattform istället. Om det hade funnits till Steam så hade man kunnat göra det och helt slippa skivor. Nu kan man göra precis detsamma med Origin, men Origin är ett sämre och klumpigare alternativ. Jag anser det vara sämre för att det finns inget som helst stöd för community i det (än), det finns ingen funktion (likt Steam) där man kan bjuda in sina vänner till samma session och spela tillsammans, och jag tycker Steam är klumpigare av flera anledningar. T ex man kan inte avinstallera på ett smidigt sätt, om man högerklickar på ett spel och väljer "uninstall" så öppnas bara Windows egna programinstallationshanterare upp. Det var bara några av flera problem jag upplever finns med Origin i jämförelse med Steam.

Tack för att du försökte förklara för mig hur Origin fungerar, men jag använder Origin själv och känner till allt det du räkande upp.

Eftersom du är med i en diskussion om BF3 ska du nog veta en sak. Jag spelade i alfan och vet därför att just BF3 har stöd för allt det du nämner. Du kan bjuda in vänner, hela EA:s community är länkat till spelet

Herregud, vad är det med läsförståelsen här idag? Jag kritiserade Origin, inte BF3.

Så vad gör du i en tråd om BF3 då? Förresten, det du gjort hela tiden är att kritisera BF3 för olika saker. Skivor, inga skivor, Origin...
Origin har community och BF3 har game invites, så vad är problemet? Klarar du inte av att ha fel? Gå och attackera något spel som faktiskt påverkas negativt på något sätt av Origin(vad jag vet existerar det inga sådana, men om du letar en stund kanske) istället för ett som fungerar precis som ett Steam-spel

Medlem

Det skulle förvåna mig om SP ligger på ena och MP på andra faktiskt. Då kan man ju avsluta SP-kampagnen och låna ut den till polare när man kör igång med MP. Det troligaste är väl att SP inte fick plats på en skiva, men vad vet jag!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av FelixenS:

Så vad gör du i en tråd om BF3 då? Förresten, det du gjort hela tiden är att kritisera BF3 för olika saker. Skivor, inga skivor, Origin...

Exakt VAD har jag kritiserat BF3 för? Citat, tack.

Skrivet av FelixenS:

Origin har community och BF3 har game invites, så vad är problemet? Klarar du inte av att ha fel? Gå och attackera något spel som faktiskt påverkas negativt på något sätt av Origin(vad jag vet existerar det inga sådana, men om du letar en stund kanske) istället för ett som fungerar precis som ett Steam-spel

Jag har inte spelat BF3 än för det är inte släppt, och jag har inte spelat betan. Jag pratar om de spel som är släppta och inget av de spel jag har på Origin fungerar på det sättet med invites.
Vart är communityn på Origin? Du påstår att det finns, beskriv exakt hur jag kommer till den (i klienten). Hur skapar man grupper i Origin? Hur skickar man meddelande till flera personer samtidigt (som är rätt fundamentalt om man ska kalla något för en community)? Hur hittar jag grupper relaterade till ett speciellt spel? Att bara ha en vänlista är ingen community.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Moderator | Testpilot

Haha vad detta är roligt!

Tänk så här.. Datorn är kraftigare men mer komplicerad. Tvärtom på konsollsidan.

Why get so maD?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av showerguy:

En fråga.. hur många använder skivor idag? Har inte använd min DVD spelare till datorn på snart 2 år... Går snabbare och lättare idag att ladda ner spelen direkt från hemsidorna och använda sin CD key från fodralen.

Bara en tidsfråga innan Blu-ray försvinner..

Håller med om att det är smidigare att ladda ner spelen idag än att installera från skivor då skivor är så förbannat långsamma. Däremot så är ju det väldigt lätt att säga i Sverige som är en av världens mest etablerade IT-länder. Bredband i USA ligger ju i många fall på cirka 5 mbit. Det har jag haft i min telefon i över 2 år.

Att Blu-Ray kommer försvinna så småningom är säkert men var inte så säker på att det händer inom de närmsta 10 åren. Det går inte att skriva av som en temporär trend bara för att du inte gillar konceptet, och jag är ledsen att behöva meddela att Blu-Ray har vuxit flera gånger så mycket som streaming och nedladdning år efter år och blir bara större hela tiden. Varför? För att de flesta inte vill vara beroende av internet för att titta på en film. För att det hittils inte går att komma i närheten av den kvalitén som erbjuds av en Blu-Ray. För att det inte finns några avtalsbegränsningar på fysisk media (Spotify erbjuder inte många artister, tacka vet jag att cd-skivor och vinyl finns kvar för dem som vill lyssna på dessa artister i hyfsad kvalité). Sedan så finns det ytterligare ett problem med det du nämner som drabbar specifikt spel. Jag tänker då fan aldrig betala 50-60 euro för ett spel när jag kan köpa det på releasedagen för 300 spänn på mediamarkt. Då kan jag gott leva med att det tar en kvart längre att installera spelet.

Medlem

Verkar som vad som än händer, Haters gonna hate.

Medlem

Angående Origin och BF3 så krävs Origin för att starta BF3, det har bekräftats flertalet gånger.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Haha vad detta är roligt!

Tänk så här.. Datorn är kraftigare men mer komplicerad. Tvärtom på konsollsidan.

Why get so maD?

Ja, det krävs ju en datortekniker till att spela med en PC. *suck*

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av FelixenS:

Så vad gör du i en tråd om BF3 då? Förresten, det du gjort hela tiden är att kritisera BF3 för olika saker. Skivor, inga skivor, Origin...

Exakt VAD har jag kritiserat BF3 för? Citat, tack.

Skrivet av FelixenS:

Origin har community och BF3 har game invites, så vad är problemet? Klarar du inte av att ha fel? Gå och attackera något spel som faktiskt påverkas negativt på något sätt av Origin(vad jag vet existerar det inga sådana, men om du letar en stund kanske) istället för ett som fungerar precis som ett Steam-spel

Jag har inte spelat BF3 än för det är inte släppt, och jag har inte spelat betan. Jag pratar om de spel som är släppta och inget av de spel jag har på Origin fungerar på det sättet med invites.
Vart är communityn på Origin? Du påstår att det finns, beskriv exakt hur jag kommer till den (i klienten). Hur skapar man grupper i Origin? Hur skickar man meddelande till flera personer samtidigt (som är rätt fundamentalt om man ska kalla något för en community)? Hur hittar jag grupper relaterade till ett speciellt spel? Att bara ha en vänlista är ingen community.

Fortfarande, vad gör du här? Du attackerade Origin I BF3(räknas av mig som att kritisera BF3)! Allt det här är om inte annat på fel ställe, då du nu attackerar Origin i alla spel undantaget BF3(men bara efter att vi informerat dig att alla dina argument var fel). Försvinn till någon tråd specifikt om Origin. Förresten, inga idag släppta spel som använder Origin på allvar har seriös multiplayer där du skulle behöva invites. Ge mig några exempel på spel som Origin förstört för dig. Bara för att det inte tillför lika mycket som Steam är det inte värdelöst. Mycket vill ha mer, eller? Du kan tänka dig vad den borde kunna och kan då inte acceptera att den inte kan? Sen är "Community" en definitionsfråga, och spelrelaterade grupper är väl rätt onödiga när alla spel är EA:s? Det är ändå nytt! Som någon sade, hade Steam allt från början? NEJ! Saker dök upp när spelarna efterfrågade dem. Inom kort lär EA uppdatera Origin efter all kritik om hur Steam är bättre ändå!

Medlem
Skrivet av FelixenS:

Fortfarande, vad gör du här? Du attackerade Origin I BF3(räknas av mig som att kritisera BF3)! Allt det här är om inte annat på fel ställe, då du nu attackerar Origin i alla spel undantaget BF3(men bara efter att vi informerat dig att alla dina argument var fel). Försvinn till någon tråd specifikt om Origin. Förresten, inga idag släppta spel som använder Origin på allvar har seriös multiplayer där du skulle behöva invites. Ge mig några exempel på spel som Origin förstört för dig. Bara för att det inte tillför lika mycket som Steam är det inte värdelöst. Mycket vill ha mer, eller? Du kan tänka dig vad den borde kunna och kan då inte acceptera att den inte kan? Sen är "Community" en definitionsfråga, och spelrelaterade grupper är väl rätt onödiga när alla spel är EA:s? Det är ändå nytt! Som någon sade, hade Steam allt från början? NEJ! Saker dök upp när spelarna efterfrågade dem. Inom kort lär EA uppdatera Origin efter all kritik om hur Steam är bättre ändå!

Slutreplik.

Det var ett sorgligt försök till att avleda uppmärksamheten åt ett annat håll. För det första kan du på en gång lägga av med att försöka diktera villkoren för vilka som får diskutera i kommentarsfälten och inte. Lämna det till FZ.

För det andra, det är inte du som avgör vilka spel som som har seriös multiplayer och inte. Som exempel har jag Crysis 2 på Origin, och även om du som smakpolis inte anser att det har "seriös mulitplayer" så är det ett multiplayer som jag tycker hade passat bättre på Steam med alla funktioner som det har.

Slutligen, jag är övertygad om att Origin kommer att bli mycket bättre med tiden, men det ska väl inte göra dem immuna mot kritik? Ingen skulle bli gladare än jag om Origin på allvar blir en konkurrent med Steam och kan bidra till bättre priser för oss spelare, för som det är nu är fullprisspelen hutlöst dyra på båda plattformarna. Men tills det händer så kommer jag gladeligen att kritisera dess brister, oavsett om du tycker man ska få göra det eller inte.

Tack för mig.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av FelixenS:

Fortfarande, vad gör du här? Du attackerade Origin I BF3(räknas av mig som att kritisera BF3)! Allt det här är om inte annat på fel ställe, då du nu attackerar Origin i alla spel undantaget BF3(men bara efter att vi informerat dig att alla dina argument var fel). Försvinn till någon tråd specifikt om Origin. Förresten, inga idag släppta spel som använder Origin på allvar har seriös multiplayer där du skulle behöva invites. Ge mig några exempel på spel som Origin förstört för dig. Bara för att det inte tillför lika mycket som Steam är det inte värdelöst. Mycket vill ha mer, eller? Du kan tänka dig vad den borde kunna och kan då inte acceptera att den inte kan? Sen är "Community" en definitionsfråga, och spelrelaterade grupper är väl rätt onödiga när alla spel är EA:s? Det är ändå nytt! Som någon sade, hade Steam allt från början? NEJ! Saker dök upp när spelarna efterfrågade dem. Inom kort lär EA uppdatera Origin efter all kritik om hur Steam är bättre ändå!

Slutreplik.

Det var ett sorgligt försök till att avleda uppmärksamheten åt ett annat håll. För det första kan du på en gång lägga av med att försöka diktera villkoren för vilka som får diskutera i kommentarsfälten och inte. Lämna det till FZ.

För det andra, det är inte du som avgör vilka spel som som har seriös multiplayer och inte. Som exempel har jag Crysis 2 på Origin, och även om du som smakpolis inte anser att det har "seriös mulitplayer" så är det ett multiplayer som jag tycker hade passat bättre på Steam med alla funktioner som det har.

Slutligen, jag är övertygad om att Origin kommer att bli mycket bättre med tiden, men det ska väl inte göra dem immuna mot kritik? Ingen skulle bli gladare än jag om Origin på allvar blir en konkurrent med Steam och kan bidra till bättre priser för oss spelare, för som det är nu är fullprisspelen hutlöst dyra på båda plattformarna. Men tills det händer så kommer jag gladeligen att kritisera dess brister, oavsett om du tycker man ska få göra det eller inte.

Tack för mig.

Vadå avleda uppmärksamheten? Crysis 2 är inte byggt runt Origin och utnyttjar det inte fullt ut, men jo, det har seriös MP. Sedan blir jag bara irriterad när du attackerar ett spel för något som inte rör det(förneka det inte, du gjorde det)

Medlem
Skrivet av LoA.:

Dessa jävla flamewares.

Det är ganska självklart att PC är bättre, det är dyrare, men ändå lite mer komplicerat om man stöter på problem osv. Fattar inte varför ni på konsol skyller ifrån er på massa jävla skitsnack för att försvara era konsoler, acceptera bara att ni gillar det simpelt, köpa en konsol, stoppa i skivan och spela. Förutom då att om ni vill avsluta erat medlemskap på xbox live så har Micro$oft gjort det extra svårt bara för att få så många som möjligt att helt enkelt fortsätta betala för skiten.

Seriöst, man måste t.om. ringa support, bara för att avsluta medlemskapet. Giriga fanskap.

Man behöver inte ringa nånstanns.
Man går in i kontoprofilen o väljer remove creditcard eller paypal.
Sen behöver man inte ta löpande de är valfritt oxå.
Jättesvårt?
Pcspelare som försöker låta som han är nått och har bättre skills än konsolspelare men klarar inte och ta bort ett kredit kort. Lamer
Sen va gnäller du på vill man spela på konsol är de väl valfritt.
Vem bryr sig hur många skivor de är, installar allt på hddn iaf.
Som att de är komplicerat och spela pc spel? lägg av.
Jag gillar både och.

Medlem

Alltså vissa här lägger alldeles för stor vikt vid skillnaden mellan pc & konsol eller?
När spelet väl har startat så är det inga stora skillnader eller? Skulle i så fall vara prestanda, grafik och styrning (om man inte använder gamepad). Kom igen nu, det är bara sorgligt att läsa vissa kommentarer här. Ni får ha vilka åsikter ni vill men jag skulle åtminstone uppskatta om man fick läsa lite annat än påhopp här.
Jag äger både xbox och pc och uppskattar båda pga deras OLIKA fördelar, det skulle vara kul om folk kunde förstå att det inte är någon tävling.

Medlem
Skrivet av lang:
Skrivet av LoA.:

Dessa jävla flamewares.

Det är ganska självklart att PC är bättre, det är dyrare, men ändå lite mer komplicerat om man stöter på problem osv. Fattar inte varför ni på konsol skyller ifrån er på massa jävla skitsnack för att försvara era konsoler, acceptera bara att ni gillar det simpelt, köpa en konsol, stoppa i skivan och spela. Förutom då att om ni vill avsluta erat medlemskap på xbox live så har Micro$oft gjort det extra svårt bara för att få så många som möjligt att helt enkelt fortsätta betala för skiten.

Seriöst, man måste t.om. ringa support, bara för att avsluta medlemskapet. Giriga fanskap.

Man behöver inte ringa nånstanns.
Man går in i kontoprofilen o väljer remove creditcard eller paypal.
Sen behöver man inte ta löpande de är valfritt oxå.
Jättesvårt?
Pcspelare som försöker låta som han är nått och har bättre skills än konsolspelare men klarar inte och ta bort ett kredit kort. Lamer
Sen va gnäller du på vill man spela på konsol är de väl valfritt.
Vem bryr sig hur många skivor de är, installar allt på hddn iaf.
Som att de är komplicerat och spela pc spel? lägg av.
Jag gillar både och.

Nej det där är inte riktigt sant. Så här står det till och med inne på Mitt Xbox konto på xbox.com "Om du vill avbryta ditt Xbox LIVE-medlemskap eller ändra status för automatisk förnyelse kan du ringa Xbox-support." Det går ej att göra inne på konto hantering på internet sidan. Har gått in där och försökt men varje gång man väljer att ta bort sitt Kredit kort så blir det fel. Har alltid varit så. Man kunde ta bort det innan men det ändrade dom och man måste ringa in för att göra det.

Medlem
Skrivet av selle:
Skrivet av lang:
Skrivet av LoA.:

Dessa jävla flamewares.

Det är ganska självklart att PC är bättre, det är dyrare, men ändå lite mer komplicerat om man stöter på problem osv. Fattar inte varför ni på konsol skyller ifrån er på massa jävla skitsnack för att försvara era konsoler, acceptera bara att ni gillar det simpelt, köpa en konsol, stoppa i skivan och spela. Förutom då att om ni vill avsluta erat medlemskap på xbox live så har Micro$oft gjort det extra svårt bara för att få så många som möjligt att helt enkelt fortsätta betala för skiten.

Seriöst, man måste t.om. ringa support, bara för att avsluta medlemskapet. Giriga fanskap.

Man behöver inte ringa nånstanns.
Man går in i kontoprofilen o väljer remove creditcard eller paypal.
Sen behöver man inte ta löpande de är valfritt oxå.
Jättesvårt?
Pcspelare som försöker låta som han är nått och har bättre skills än konsolspelare men klarar inte och ta bort ett kredit kort. Lamer
Sen va gnäller du på vill man spela på konsol är de väl valfritt.
Vem bryr sig hur många skivor de är, installar allt på hddn iaf.
Som att de är komplicerat och spela pc spel? lägg av.
Jag gillar både och.

Nej det där är inte riktigt sant. Så här står det till och med inne på Mitt Xbox konto på xbox.com "Om du vill avbryta ditt Xbox LIVE-medlemskap eller ändra status för automatisk förnyelse kan du ringa Xbox-support." Det går ej att göra inne på konto hantering på internet sidan. Har gått in där och försökt men varje gång man väljer att ta bort sitt Kredit kort så blir det fel. Har alltid varit så. Man kunde ta bort det innan men det ändrade dom och man måste ringa in för att göra det.

Men om du går till din kontoprofil i xboxen meny och väljer REMOVE credit card. Så slutar det dras. Har jag gjort flera ggr är du handikappad eller.

123
Skriv svar