Hitman: Absolution

Medlem

Posta snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Snabbsvar" till höger.

För att komma till det vanliga svarsformuläret, klicka istället på knappen "Svara" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.Hitman gillar vi!
Och ja, Kane & Lynch var verkligen inte lyckat. Har inte orkat ta mig igenom det första, pga GFWL.

Medlem

Calle, hur lång var banan? Jag hoppas på att dom ska bli större och längre än tidigare delar i serien, det vore toppen!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kan ni inte bara göra som standard att skriva VILKET format ni testar på???

Konceptbilderna ser bra ut, hoppas på många förbättringar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Som tidigare nämnts i tråden - vilket format?
Och hur är själva gameplayet?
Kontrollmässigt, är det väl utformat?

Och det här med instinkter... mja, gillar det inte riktigt.
Man ska inte kunna förutse så enkelt vilka rutter vakter tar, utan det är ju något man ska observera.
Det är ju en del av spelet, hur man kartlagt patrullerna och vet precis bakom vilket hörn man ska vänta, och veta precis när man ska slå till!

Medlem

Ah, mycket trevlig förhandstitt. Detta är alltså ännu ett spel att se fram emot. Älskar verkligen den nya Agent 47!

Medlem

Ser väldigt mysigt ut, ska bli fint att mata lite fiender med fiber wire! :E

Medlem
Medlem
Skrivet av Gagoff:

Som tidigare nämnts i tråden - vilket format?
Och hur är själva gameplayet?
Kontrollmässigt, är det väl utformat?

Och det här med instinkter... mja, gillar det inte riktigt.
Man ska inte kunna förutse så enkelt vilka rutter vakter tar, utan det är ju något man ska observera.
Det är ju en del av spelet, hur man kartlagt patrullerna och vet precis bakom vilket hörn man ska vänta, och veta precis när man ska slå till!

Gällande instinkterna, gör som jag planerar att göra, skit i att använda dem ifall spelet inte ställer det som krav för att man ska ta sig vidare (Vilket man inte borde behöva)


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Hukkie:

Gällande instinkterna, gör som jag planerar att göra, skit i att använda dem ifall spelet inte ställer det som krav för att man ska ta sig vidare (Vilket man inte borde behöva)

Haha, ja det är ju en ganska ultimat lösning.
Hoppas det går att ändra i inställningarna. Känns som att dödligaste svårighetsgraden inte borde ha det hjälpmedlet

Medlem

Hitman-serien är de enda spel jag förlåter gång på gång, trots att de alltid är så förbannat buggiga när de släpps att man knappt kan spela. Vem kan inte älska en tvåmeters, skallig lönnmördare, menar jag. Det här ska bli grymt kul.

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Hukkie:

Gällande instinkterna, gör som jag planerar att göra, skit i att använda dem ifall spelet inte ställer det som krav för att man ska ta sig vidare (Vilket man inte borde behöva)

Haha, ja det är ju en ganska ultimat lösning.
Hoppas det går att ändra i inställningarna. Känns som att dödligaste svårighetsgraden inte borde ha det hjälpmedlet

Det är den ända lösningen för min del, jag vill inte ha jobbet gjort åt mig


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

12
Skriv svar