När det hettade till i lunchrummet

Medlem
När det hettade till i lunchrummet

Right, ska försöka fatta mig någorlunda kort.
Igår när jag gick på rast så satt en av de civilklädda väktarna där och hade rast hon med. Detta är en väldigt söt och vacker tjej kan tilläggas.
Sa några ord till henne men satte mig i soffan en bit ifrån för att läsa och äta min mat.
In kommer då en arbetskollega till mig och börjar småprata med väktaren. Väktaren kommer snart in på ämnet tatuering och ställer sig upp för att visa sin nya tatuering som går längst sidan av kroppen ända ner till låret.
Till min förtjusning drar hon först upp sitt linne för att försöka visa så gott det går, men drar sedan även ner lite av byxan för att kunna visa hur den går ner. Sedan helt oväntat knäpper hon upp byxan och drar ner den till knäna och håller upp linnet för att kunna visa hela tatueringen för oss.
Hon bar string.. eller rättare sagt, ett snöre (thong?). Hon hade en väldigt fin kropp. Jag vet fortfarande inte vad det var för tatuering, det var det sista jag tittade på. 8D

Plötsligt gör det inte så olidligt ont inombords av att nyligen ha blivit dumpad. Om sanningen ska fram så kommer jag nog ta och fråga den här tjejen om hon skulle vara intresserad att ta en fika någon dag. Risken är stor att det är en tjej som vill ha lite attention från allt och alla, vilket mitt ex också var, men det skadar väl aldrig att försöka och se vad som händer

#blogg

Medlem
När det hettade till i lunchrummet

Kör hårt! Det värsta du kan få ett nej (och en handflata mot kinden)

Medlem

Go, go, gooo!

Medlem

hehe, kom till insikt att hon inte var något för mig. Lite för mycket varningsklockor och för tidigt inpå efter exet.

1
Skriv svar