Fyra dagar sedan exet hörde av sig

Medlem
Fyra dagar sedan exet hörde av sig

Right, har nu gått fyra dagar sedan jag hörde från exet senast. Klättrar just nu på väggarna och har bokstavligen ont i kropp och skäl på grund av alla känslor.
Lättar lite av att skriva av sig och att prata med kompisar, men varje natt drömmer jag om henne, varje morgon vaknar jag med en tung känsla i magen, varje dag släpar jag mig fram som en zombie på rohypnol.

Hur som helst, ikväll visas filmen SuckerPunch vilket jag planerar att gå o se, och innan dess ska jag gymma. Alltid något som får tiden att gå.
Imorgon är det planerat mer gym, sen mat och filmkväll i soffan med några kompisar, sedan bär det iväg ut på biljard och en öl eller två.
Söndagen går åt att besöka Valbo köpcenter och inhandla lite nya kläder, samt sticka över till Media Markt och inhandla något spel och några filmer.

Favoritlåt på spotify just nu är av förklarliga skäl; Still Loving You - Scorpions

#blogg

Fyra dagar sedan exet hörde av sig

Du är inte ensam. Tjejen gjorde slut igår... helt som en blixt från klar himmel, känns det som. Allt var så himla bra sen BAM didn't see that one coming...

Själv har jag precis bokat tågresa hem till föräldrarna över helgen... känns som det kan göra en gott att få ta det lite lugnt och samla sig lite.

Tror det bästa du kan göra är att helt enkelt bara ge utlopp för dina känslor som de kommer och går... ingen mening att försöka "dölja" eller strunta i dem. När såna här saker händer är det bara att ge det tid... Förr eller senare kommer det kännas bättre för oss båda två

Det här är inte precis muntra låtar utan handlar ju om när den man älskar försvinner så om du vill gråta ut så rekomenderar jag Steelheart - she´s gone
Eller Sonata Arctica - Tallulah

Jättre vackra


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

"...Det blir alltid värre framåt natten".
Tack Björn, det skär i hjärtat!.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Haha, istället för att deppa sönder mig fööör mycket och lyssna på dystra ballader så spelar jag Pokémon Black frenetiskt. Inget är bättre terapi än söta Pokémons när man är riktigt nere!

Pokémon...pffft, Jaga Djinn i Golden Sun istll.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Tsk, tsk. Djinnerna är inte alls lika roliga som pokémon-varelserna!

Medlem

döda känslorna med death metal, funkar alltid! that's what I do


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Har nyss suttit och slängt ihop lite fler låtar till min "snyftsnyft-lista" ^^ (lade till She's Gone för övrigt, tack för tippset, och Björn Skifs är inte så dålig heller).
Fått till en ganska bra lista med lite blandad att lyssna på.
Var ingen som var intresserad att gå och se Sucker Punch, så blir en kväll med spel framför datorn istället.

Sebastian, fick du något skäl till varför tjejen gjorde slut?
Med mitt ex så har det väl varit lite trassligt i ett halvår, men jag trodde inte att det var så dåligt så att hon skulle dumpa mig.
Och som vanligt med de flesta par som bryter upp som jag vet så har vi helt plöttsligt en bättre relation EFTER att vi gjort slut
Hon ringde faktiskt idag mot eftermiddagen och pratade en stund med mig. Kändes skönt att vi kan prata och skoja med varandra, plus att vi även hann prata ihop oss lite om att kanske åka till Arvika i sommar.. Fast Arvika kan bli komplicerat, man vill ju kunna umgås som man gjort förut utan att det ska kännas obehagligt för någon av oss.

Och till råga på allt, idag kände jag doften av bränd metall..
Mina grannar röker ofta och ventilationen i huset sprider ut rökdoften i hela min lägenhet (vilket är jobbigt då jag själv inte är rökare). Hur som helst blev doften värre och värre och det var när jag började fundera på om jag skulle ringa vicevärden och klaga som en propp gick i datorrummet när jag satt vid datorn.
Efter att ha förbrukat 3 proppar så kom jag fram till att det var nätaggregatet till datorn som var boven, det var den som hade luktat bränt men jag kopplade aldrig det utan trodde som sagt att det var grannarna som rökte något.
Hann ner till lokala datorbutiken och köpa nytt nätaggregat som tur var

Shit happens, then you die ^^

1
Skriv svar