Vinn lyxigt Brotherhood till pc!

Medlem

Hoppas att ni fixar eran sökmotor på Fz. Fungerar inte alls när man ska söka efter recensioner. Fick gå via google istället för att komma rätt. Men toppen tävling iaf som vanligt!

Medlem

Första frågan fick mig att skratta "Vem recenserade Assassin's Creed: Brotherhood för FZ i november _förra året?_

Haha, aaaaah, ni PC gamers har ju bra tålamod i alla fall! (y)

På en mer seriös not, jag diggar era tävlingar FZ synd att man inte vunnit än bara!

Medlem

Grattis pöjka!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

grattis ankan


signatur

hejsanhejsanhejsan

Moderator | Testpilot
Skrivet av emoless:

Varför gör FZ tävlingarna till ett lotteri?
910 svarade rätt på alla frågor, vilket gör att alla de 910 personerna har 0.11% sannolikhet att vinna första priset eller 0.77% för att vinna något alls. Känns inte som en tävling, utan mer av ett lotteri.

Kollar man på allas svar så är det en minimal mängd som svarar fel. Varför inte öka svårighetsgraderna på tävlingarna och göra det mer till en "tävling". Annars kan ni ju bara göra inlägg där man bara klickar "Jag vill delta i lotteriet", så lottas priserna ut mellan de som väljer att delta.

Ger ni svaren direkt på tävlingssidan (trailern) så visar ni ju att ni vill att detta skall vara ett lotteri.

Detta är inte ett rage-inlägg förresten, bara lite konstruktiv kritik pga för lätta tävlingar.
Hade kunnat göra åtminstone en fråga per tävling med checkboxar där man måste pricka i 1-3 (olika varje tävling) av 5 rätta svar i en och samma fråga. t.ex "Vilka vapen finns i Assassins Creed?"

Det är ju fortfarande en tävling då du måste ha rätt svar för att ha en chans att vara med. Är det bättre när det gäller större tävlingar eller? Skulle du tävla om en alienware dator på deras hemsida och det var svåra frågor är det nog ändå mindre chans du vinner där än här. Att det är lätt gör det bara lätttillgänglit så fler får chansen, blir det för svårt blir det mindre och mindre som tävlar. Tillslut kommer bara enstaka snillen vara med och samma personer vinner helatiden.

Vad är då bäst vinsterna hoppar runt mellan 20-100 pers eller låt alla ha en likvärdig chans?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

jahap.. ledsen.. ville vinna


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Fz gör mig besviken dom bara Marcus Andersson sen vare inte jag haha^^ roligt:D jag bara wtf= ofta? Hade iaf rätt på frågorna:D det är alltid en tröst^^

Medlem

Åh, hade inte turen på min sida denna gång heller :/

Grattis vinnarna ändå, njut av vinsten!

12
Skriv svar