En medelsvenssons virtuella äventyr

Medlem

Nu har jag inte läst det här ännu, bara hunnit med halva första sidan (jag vill ta mig tid att gå igenom det här). Men jag vill bara säga att det här kan mycket väl vara den både roligaste och mest intressanta ingång i ett spel jag sett på mycket mycket länge. Det här är att göra något annat än att fungera som produktreklam, vilket jag annars tycker att spel"journalistik" många gånger sysslar med. Mer sånt här!

Medlem

bra och tankeväckande artikel. mer sånt här tack:up:
fan va man garvade i slutet:)


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Trodde inte att denna artikel skulle bli något vidare efter att ha läst förorden. Men detta var mycket trevlig läsning och jag garvade något hejdlöst.
Du lyckades få till texten ur ett nytt skruvat perspektiv, vem kunde tro att ett svenssonliv var så händelserikt.

Skrivet av Wortex:
Skrivet av kebbe:

Varken polis eller fiender går in i ditt safe-house, så artikeln faller redan på första sidan. Hade kunnat uppskatta en sådan här artikel om den gjordes utan att bre på med en massa bs bara för att göra den mer underhållande.

Jag funderade på det också. Dom står inte kvar och väntar när man kommer ut kanske?

Har du polis eller fiender efter dig och springer upp i ett safehouse, så kommer de garanterat efter.
Detta hände mig senast igår när jag hade sju poliser hack i häl och försökte meja ner dem alla med hagelbrakaren i mitt säkra hem, men föll själv offer för dem när vapnet behövde laddas om.

Medlem

haha! klockren rakt igenom, blir lite extra roligt när man faktiskt tänker på hur lite människa man är i GTA IV!

Medlem

mycket underhållande. mortalis verkar för övrigt vara en mycket deprimerande och grinig gammal dam.

Inaktiv
Skrivet av Smartheaded:

4 år gammalt spel. nuff said

Vilken bitter jävel du var då. Fick du inget godis till fredagsmyset med mamma igår?

Medlem

HAHA inderbar läsning, kan inte sluta skratta


signatur

Rwa?

Medlem

Helvete vad bra skriver, riktigt underhållande!


signatur

The King is Back

Medlem

"Två och en halv timmes tyst språngmarsch senare är vi framme vid baren."

Haha! Tårarna rann av skratt. Mer av den här sortens texter.

Om jag inte minns helt fel gjorde SUPERPLAY en artikel om olika ISK:ar och deras livskvalité för något år sedan. De jämförde Oblivion, Fable 2, GTA IV och några andra spel, mycket underhållande läsning det också.

Medlem

Helt jäkla underbart skrivet=)

Medlem

Klockrent, 'nuff said.

Medlem

Fan vad roligt skrivet, tack! ;D

Medlem

bästa artikeln jag har läst på länge! Grymmt bra!

Medlem

Klockren, skratta så jag fick tårar!

Haha, jättekul att ni gillade den! Ja, jag är väldigt sugen på att försöka leva svenssonliv i fler spel (gärna med sådana där det finns lite fler möjligheter, som typ Fallout 3). Vi får se, framöver.

Ang. att förföljare inte följer med in i safe-houses. Det var vad jag trodde! Ändå råkade jag ut för det, så uppenbarligen gör de det. Allt i artikeln är beskrivet precis som det hände. Inget är påhitt.

Skrivet av Höglund:

"
Om jag inte minns helt fel gjorde SUPERPLAY en artikel om olika ISK:ar och deras livskvalité för något år sedan. De jämförde Oblivion, Fable 2, GTA IV och några andra spel, mycket underhållande läsning det också.

Gissa vem det var som skrev den artikeln! (Facit: det var jag.) ISKars (aka NPCs) liv är något av ett intresse hos mig.

Medlem

Grymt bra artikel!

Medlem

Riktigt bra! Nu ska jag spela GTA IV lagligt

Medlem
Skrivet av Smartheaded:

4 år gammalt spel. nuff said

Counterstrike är 12 år gammalt, betyder det att jag inte får spela det? ='(

Medlem

Hahah, fy fan vad roligt.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem
Skrivet av Johan Martinsson:
Skrivet av Höglund:

"
Om jag inte minns helt fel gjorde SUPERPLAY en artikel om olika ISK:ar och deras livskvalité för något år sedan. De jämförde Oblivion, Fable 2, GTA IV och några andra spel, mycket underhållande läsning det också.

Gissa vem det var som skrev den artikeln! (Facit: det var jag.) ISKars (aka NPCs) liv är något av ett intresse hos mig.

Låter som en intressant artikel, var kan jag hitta den?

För övrigt underbart skrivet här, mer sånt!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Haha, där ser man...


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

"Och Roman? Tja, han ringer ibland. Eller rättare sagt: han ringer exakt var tjugonde minut, dygnet runt, dag efter dag, vecka efter vecka. Jag svarar då och då, men det är alltid samma visa. Han håller på att bli misshandlad. Av samma män, på samma plats. De har hållit på med det där i två veckor nu. Jag går inte dit"

DÄR bajsade jag på mig av skratt!

Inaktiv

hahaha, underbart

dmn
Medlem
Skrivet av xplojt:

Tyckte det var en rolig läsning,

Men det var ju inte så att jag började skratta som många andra konstigt nog började göra.
well well inte har alla samma humor

Håller med...SÅ jävla roligt var det inte.

Medlem

Roligt! Ni borde testa att göra en liknande artikel om Postal 2.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Episk text. Riktigt underhållande och bra.
Mer sånt här tack.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Slog mig precis, denna text borde översättas till engelska och skickas till Rockstar


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Medlem

Haha, så jävla bra! =D

Medlem

Helt underbart! Det roligaste jag läst på länge.

Skriv svar