Vad skall man spela nu då?

Medlem
Skrivet av The_Jigsaw:
Skrivet av Jozo:

Har du inte spelat dessa så måste du ta och skaffa Uncharted 1&2!

Sen kan jag alltid rekommendera Football Manager 2010 om du gillar fotboll, oerhört bra tidsfördriv! Civilisation V kommer ut snart också...

Har spelat uncharted 2 nu några timmar, och jag är väldigt glad att du påminde mig om det.
Fattar inte hur jag helt enkelt totalt förträngt det. Spelet är verkligen snyggt och bra. Ser mycket fint ut på min PS3a slim och 42" LED tv

stort tack igen för att du fick mig till att hitta ett spel som kommer att få några dagar att gå innan f1 2010 landar i brevlådan,det är så jädra drygt att sitta hemma hela dagarna utan något att spela, särskilt när man inte kan göra så mycket annat än att sitta i soffan :\

Jag har länge funderat på att införskaffa tvåan, men det som sade emot det lite var att i demot så verkade det vara lite för mycket pang pang, alltså, man stanande upp och sköt fiender i 30 min sen fortsatt det roliga med att leta saker o mysterium, är det så i hela oxo att det är för mycket pang pang?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Halo Reach är ju ute nu, ska själv hämta upp mitt imorgon!

med tanke på betygen spelet har fått så kanske det kan vara något


signatur

Suup homie

Infamus, riktigt kul faktiskt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det finns ju två DLC till Maffia 2, inte alls lika bra som resten dock.

Om du har missat deadspace är det värt en del.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Civilization V nästa vecka, Fallout New Vegas i oktober, WoW: Cataclysm i november. Så ser mitt spelschema ut i alla fall.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Call of duty 2 är väldigt kul och välgjort för att va så gammalt
Sen Halo:reach
Black and White 2
Company of Heroes

De är dom jag kommer på just nu även om de redan varit 24/9


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Skägg.
10 Chambers

Deus Ex eller Fia med knuff...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar