Guitar Hero: Warriors of Rock rockar loss

Robot
Medlem
Guitar Hero: Warriors of Rock rockar loss

Ser fram emot det nya GH, GRYMT mycket bättre setlist än dom förra GH spelen, men jag har hört att den nya gurran inte kommer komma till Europa, Så vet ni om den nya gitarren kommer komma till Sverige eller inte?

Medlem

fan något som vore nice är ju om man kunde importera alla låtar från sina gamla guitar heros.

Medlem

Bättre set list än förut, men den måste göras ännu bättre innan jag ska höja på ögonbrynen. Megadeth=Bra, men ge t.ex. Savatage, Nazareth, Symphony X, Dream Theater, Yes, Jethro Tull, Threshold, Gammaray (de är kul ), Kamelot och Audioslave t.ex. En fräck blandning mellan gammal hederlig rock, prog metal och glad metal helt enkelt. Är det så omöjligt att sopa undan Weezer och Michael Jacksson? Det är fan inte rock!!

Medlem

Hahaha "rock is back" till tonerna av Muse hahha nästan roligt.
Fast bra song list ändå.

Medlem

Wow, bra fantasi de där grabbarna har till Speltitlar...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Fånigt töntig gitarr...


signatur

B lup

Medlem

Fånigt töntig gitarr...


signatur

B lup

Medlem

Fånigt töntig gitarr...

Medlem
Skrivet av DonneR93:

Ser fram emot det nya GH, GRYMT mycket bättre setlist än dom förra GH spelen, men jag har hört att den nya gurran inte kommer komma till Europa, Så vet ni om den nya gitarren kommer komma till Sverige eller inte?

hej Fan vad gh spyr ut titlar med detta verkar fan lovande i jämnförelse med de andra, kanske blir ett köp ;D

Medlem

Lame, när ska jag få mitt Deathcore Hero! >.<

Medlem
Skrivet av DonneR93:

Ser fram emot det nya GH, GRYMT mycket bättre setlist än dom förra GH spelen, men jag har hört att den nya gurran inte kommer komma till Europa, Så vet ni om den nya gitarren kommer komma till Sverige eller inte?

Menar du gitarren som finns på bilden i artikeln? Isåfall så är svaret ja; vi har fått in den gitarren i butiken jag jobbar ett tag nu.

Medlem
Skrivet av Suushii:
Skrivet av DonneR93:

Ser fram emot det nya GH, GRYMT mycket bättre setlist än dom förra GH spelen, men jag har hört att den nya gurran inte kommer komma till Europa, Så vet ni om den nya gitarren kommer komma till Sverige eller inte?

hej Fan vad gh spyr ut titlar med detta verkar fan lovande i jämnförelse med de andra, kanske blir ett köp ;D

Dom har sagt att det kommer bli ett uppehåll med GH spelen ett tag efter det här, dom kommer fokusera på DLC'n istället så GUITAR HEEERO FOR LIFE!

Medlem
Skrivet av Marcon:

fan något som vore nice är ju om man kunde importera alla låtar från sina gamla guitar heros.

Man kommer kunna importera alla låtar i GH Metallica minus 7-8 låtar. Alla Metallicas låtar kommer vara spelbara!

Medlem

Dillinger Escape Plan!? Awesome....

Medlem
Skrivet av Chanquad:
Skrivet av Marcon:

fan något som vore nice är ju om man kunde importera alla låtar från sina gamla guitar heros.

Man kommer kunna importera alla låtar i GH Metallica minus 7-8 låtar. Alla Metallicas låtar kommer vara spelbara!

Härligt.

1
Skriv svar