Battlefield: Bad Company-trailer
bland de bättre trailerna jag sett, verkligen väl utarbetad. det här med förstörabara miljöer, tror inte man ska ha förstora förhoppningar om det. tror att det vara är vissa delar av husen som kan gå sänder, vilket iof är coolt, men allt är nog verkligne inte förstörbart.
Överasskande att dom inte ville ha betalt för trailern. För övrigt tycker jag inte om CGI trailrar det minsta, visa för fan hur spelet ser ut istället, man jöper inte spel för en cgi trailer. Tumme upp för det komiska dock, men mina förhoppningar på "EACE" är låga nu mer.
denna trailer (bad company) är i Ingame så att du vet.....
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Överasskande att dom inte ville ha betalt för trailern. För övrigt tycker jag inte om CGI trailrar det minsta, visa för fan hur spelet ser ut istället, man jöper inte spel för en cgi trailer. Tumme upp för det komiska dock, men mina förhoppningar på "EACE" är låga nu mer.
Detta var ingen förrenderad trailer.
Måste förövrigt säga att Dice kan verkligen det där med trailers.
Kommer förmodligen till pc också.
Tvivlar på de, lär knappast påhövas fler BF till PC på ett bra tag. Det här bli nog ett köp tack vare att de är riktigt singleplayer. Jävligt rolig trailer btw, diggade då den vita snubben försökte dissa honom genom att peka åt ett håll och sen springa
Strålande trailer. Ännu mer strålande att Dice precis erkänt misstaget i BF2 - sa att man skulle kunna förstöra massa saker, japp. Vi fick en skylt att putta omkull.
"Pretty much" betyder nog vissa delar på ett hus, och bara vissa hus. Och bitarna som far iväg är alltid av samma sort. Hålen blir alltid lika stora. Vem sätter emot?
alltså varför kommer de coola spelen inte till peeeceeeeeeeee
Du vet inte varför eller? Ett ord... Warez.
Kunde inte ha sagt det bättre!
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Överasskande att dom inte ville ha betalt för trailern. För övrigt tycker jag inte om CGI trailrar det minsta, visa för fan hur spelet ser ut istället, man jöper inte spel för en cgi trailer. Tumme upp för det komiska dock, men mina förhoppningar på "EACE" är låga nu mer.
denna trailer (bad company) är i Ingame så att du vet.....
Jag tror på det den dagen jag springer runt i spelet självt, Har mycket svårt att tro att det är ingame.
denna trailer (bad company) är i Ingame så att du vet.....
In-engine, inte ingame eller gameplay.
Det som gör det snyggt/levande är animationerna, kamerans rörelser och DOF, vilka knappast kommer finnas i det riktiga spelet.
Nej, för depth of field är bara drömmar än så länge. Seriöst, detta va de dummaste jag hört på länge, en skakig kamera är väl inte så svårt att ha med i ett spel, men hur kul skulle de bli? Och animationerna går också att ta med, men då blir de skriptade animationer, precis som i trailern. Ett spel som skulle ha samma spelkänsla som denna trailer skulle bara vara svårstyrt, väldigt störande och möjligtvis huvudverks och illamåendeframkallande för vissa.
Visst, detta är inte ingame, och de tackar jag för, men grafiken du såg i trailern är utan tvekan den du kommer se i spelet.
Överasskande att dom inte ville ha betalt för trailern. För övrigt tycker jag inte om CGI trailrar det minsta, visa för fan hur spelet ser ut istället, man jöper inte spel för en cgi trailer. Tumme upp för det komiska dock, men mina förhoppningar på "EACE" är låga nu mer.
denna trailer (bad company) är i Ingame så att du vet.....
Jag tror på det den dagen jag springer runt i spelet självt, Har mycket svårt att tro att det är ingame.
Du kanske inte la märke till det, men det står att det är in-engine.
denna trailer (bad company) är i Ingame så att du vet.....
In-engine, inte ingame eller gameplay.
Det som gör det snyggt/levande är animationerna, kamerans rörelser och DOF, vilka knappast kommer finnas i det riktiga spelet.
Animationer gör inte ett spel snyggare, varför skulle inte dof finnas i spelet? Inte precis som att det är ovanligt.
Då lägger vi ner snacket om att det inte kommer till PC
"Bad Company's already been announced for PS3 and Xbox 360, of course, but in the press release we're told - according to translation - that "More information about the PC and PSP versions will be presented at a later time". "
Nej, för depth of field är bara drömmar än så länge. Seriöst, detta va de dummaste jag hört på länge, en skakig kamera är väl inte så svårt att ha med i ett spel, men hur kul skulle de bli? Och animationerna går också att ta med, men då blir de skriptade animationer, precis som i trailern. Ett spel som skulle ha samma spelkänsla som denna trailer skulle bara vara svårstyrt, väldigt störande och möjligtvis huvudverks och illamåendeframkallande för vissa.
Visst, detta är inte ingame, och de tackar jag för, men grafiken du såg i trailern är utan tvekan den du kommer se i spelet.
Nej, det jag säger är att det kommer inte se ut såhär när man spelar. Kamera rörelserna kommer inte finnas i det riktiga spelet inte animationerna heller.
DOF kan säker vara med, men kommer inte användas på samma sätt. Då allt detta är scriptat.
Det är detta som gör att det ser levande ut, precis som en CGI film.
Jag tycker du säger imot dig själv hela tiden, först att man kan göra det i spelet men sen att det in "funkar" i ett spel.
Animationer gör inte ett spel snyggare, varför skulle inte dof finnas i spelet? Inte precis som att det är ovanligt.
Varför ska man lägga ner tid på att göra animationer då?
Animationer gör så spelet blir snyggare/mer levande.
Men dessa animationer går inte att spela med.
Ja visst finns DOF i många spel, men det används inte på samma sätt som i denna scriptade film.