Medlem

är det ngn som har fått felet "Cannot get a file [version.ini]"?

Hur fixar man det?


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem

detta spel är verkligen sämst .. inte ens i närheten av Bf2 eller Cs...
men det man menar är väl att man kan handla och åka fordon...så okej, på de viset är det "likt" .. Men inte annars!

ps. flygplanen flyger i Slow-Mo om man jämför med på Bf2!

Medlem

Tänkte jag skulle testa det idag, men icke. Hemsidan värkar inte funka så bra


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Fick inte ens igång det.. Klagade över att den inte hittade nån "Version.txt"

Kanske inte så konstigt att de får lov att skänka bort skiten


signatur
Medlem

Man går in på deras hemsida och laddar hem clienten den vägen. Den som ligger här på FZ fungerar inte. Glöm inte att tabort installationen från filen här från FZ först bara.

Medlem

Jag rekommenderar inte heller. Fullt med buggar och onaturliga rörelser.

Inaktiv

Samma hör, saknar någon himla fil...

Medlem

lirade detta på ett internetcafe igår med två polare... i FEM timmar
fan va roligt det var.

och ska man möta kritiken här så kan väl säga kortfattat att varför vi gillade det var för att vi inte kräver den senaste grafiken att sitta och runka till, utan vi njöt otroligt mycket av spelkänslan, gameplay och alla valmöjligheterna spelet erbjuder.

(vi hade planer på att lira Rainbow Six alt. GRAW, men så blev det inte haha)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Lira det här i 3 timmar i morse och det var jävligt bra för att vara gratis och förjävla kul har aldrig riktigt fastnat för gratisspel men det här kommer jag iaf att njuta av ett bra tag

Inaktiv

Ja det där var ju inget att hänga i granen.


signatur

Crysis! Crysis! Crysis!

Inaktiv

Hmm...jag har testat dom flest gratis spelen inom FPS och jag måste säga att det är få som kan hålla en så hög grafikstarndad som WarRock kan, men visst laggar det, men det fixades när slutprodukten blev färdig, sorgig nog ändrades ljuden men laggen försvann, men i första patchen efter gratis version hade släppts så återställdes ljuden, men laggen kom tillbaka, personligen så tycker jag att spelet håller en hög klass för att vara ett gratis spel, visst är det alltid värt att ladda ner det och testa det alltid, men glöm inte man får vad man betalar för också (finns en gratis klient att ladda ner från WarRocks hemsida)

Inaktiv

Hur loggar man in

12
Skriv svar