Ansök till Warhammer Online-betan

Medlem

Allt gick fint men när jag trycker på validate så kommer jag bara tillbaka till ruta 1 då man ska kopiera bokstavskoden.

Någon som vet varför? :\

Edit: Provade med Explorer, funkade fint.

Medlem

Hur lång tid brukar det ta innan man får testa? Altså om man kom med dvs... vill spela nu!! )) hehe

Medlem
Skrivet av Lurid:
Skrivet av Cortex:

Signad...men med min vanliga flax så hamnar man väl inte i beta gänget...

Meh, känner likadant...ansöker till flera betor per vecka, men har ännu aldrig fått vara med i nån...

En annan var med i:

- Wow Betan (Nordamerikanska)
- Lineage 2 Betan
- BF2142 Betan
- Planetside Betan
- Och alla andra jag glömt

Var bara tvungen *hihi*


signatur

living let die

Medlem

Kan tillägga att om man inte har prenumererat på deras nyhetsbrev så är chansen att man kommer med ännu mindre. De som reggat sig med samma email som de har en prenumeration på nyhetsbrevet på kommer att få förtur. Så lycka till allihopa ;>

Medlem

de har väl gjort registreringen så dära för att sålla bort alla kiddies som bara vill spela och inte hjälpa till att felsöka efter buggar.

btw, klart man är reggad på nyhetsbrevet.

Medlem

edit: nevermind


signatur

tjenare!

Medlem

varför kan jag inte fixa password!? vad e det de vill att man ska skriva igentligen!? jag blir galen!

Medlem
Skrivet av Celebron:

varför kan jag inte fixa password!? vad e det de vill att man ska skriva igentligen!? jag blir galen!

två stora bokstäver, två siffor och fyra små bokstäver är vad du måste ha i ditt lösenord


signatur

tjenare!

Medlem

Tack för tipset niss
Du är en liv räddare

Medlem

"livräddare"

BTW ngn annan som har problem att ens komma in på deras kassa Flashsida?
Sitter fast på Loading News i Firefox och i IE så laddar den bara ramarna.
Jädra franska klåpare.

Hoppas GOA har gaskat uppp sig efter DAOC. Deras support och webb var ju inte grym s.a.s. hrrrrm

Edit: Lyckades ta mig in. Nu funkar inte upload på DxDiag.txt.....gah dom är ju fantastiskt inkompetenta!

Edit:Helt obegripligt hur dålig deras sida är, kan dom inte följa EN enda standard som funkar för alla människor på internet?

Ngn som vet om Fel 417 innebär att något annat än DxDiag.txt inte funkar?
Testat att ändra alla olika lösen och logins/alias/namn och fans helvetes moster! o_O

Edit: Ahh, finally. Bara att byta till Firefox igen så funkade det...underbar sida.....ska göra en backup av den att användas i Webbdesignkurser.....


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Inaktiv

haha ja världens sämsta nisse måste gjort

1. registreringssidan
2. mailet man får med en knapp man ska klicka på, helt snett och vridet är mailet, finns en länk att klistra också, det är bra men när man väl klistrar in den så får man fel då med, och det går inte att logga in heller då inloggningen är suspended, dvs ingen kan logga in..wtf!!!'

nae skiter nog i den här betan

Vad är det för fel på regsidan?
Det visar ju bara att dom sållar helt rätt personer när ni sitter och klankar ner på att den är jobbig. Dom söker nog mer dedikerade och mer mogna personer som inte klarar sig förbi en regsida ens.

Svårt att använda två stora bokstäver?
Svårt att läsa instruktioner på 1 till 2 meningar?

Då är nog inte det här spelet för dig.

Medlem

jag hade inga problem med att komma in, regga mig eller uploada min dxdiag. firefox ftw


signatur

tjenare!

12
Skriv svar