Colin McRae omkommen i helikopterolycka

Robot
Colin McRae omkommen i helikopterolycka
Medlem
Colin McRae omkommen i helikopterolycka

R.I.P.

Medlem

Vila väl, DiRt blir väl sist i serien då.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Det är ju inte helt bekräftat att det var Colin McRae som flög helikoptern.


signatur

Vart medlem 2001-06-13 men min första användare försvann.

Medlem

Trist, hoppas de gör fler McRae spel ändå, jag gillar inte bilspel direkt men McRae spelen har alltid varit förbaskat kul!

Medlem

Times Online:

"THE former rally driving champion Colin McRae was killed and his five year-old son feared dead in a helicopter crash yesterday afternoon. The aircraft came down in Jerviswood, Lanarkshire, half a mile from the family's home and burst into flames just after 4pm.

Jean-Eric Freudiger, McRae's agent, said the 39-year-old driver had been piloting the helicopter himself. Also on board were believed to be his son Johnny, another adult and another child. Police said there were no survivors. "

Medlem

Usch, tycker inte om känslan man får när man läser sådana här nyheter. Var samma sak med Richard Burns, även om han dog i en sjukdom. Och Steve Irvin. Det känns så konstigt. Overkligt. Människor man sett på tv. Människor man sett upp till.
Fy fan.

Det var Colin McRae-spelet (det första) som fick mig att börja gilla rally. Spelade iofs bilspel innan, men McRae 1 var något speciellt för mig.

Vila i frid Colin.

Medlem

Mycket mycket tråkigt. Har lagt åh så många timmar på DiRT, en uppföljare skulle helt klart varit något att sett framemot.

RIP


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv
Medlem

Usch, mindre trevlig nyhet. Vila i frid.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

omg... fan Colin e ju kungen R.I.P.... va ju första mcrae spelet som man fastna för

Medlem

Lite annorlunda nyhet för att vara fz... Hur som helst, vila i frid som man säger

Medlem

R.I.P


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Olyckan hände idag, lördag eftermiddag, inte igår FZ!
Sen är det väl inte bekräftat att det var Colin som var med i helikoptern pga att vraket blev totalförstört.
Dock så har någon dött så RIP vem det nu var, kan ju hoppas att det inte var Colin...:\


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Dom måste gjöra ett sista spel till minne utav mcRae


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

R.I.P

Kan ju alltid hoppas på att det inte var han som flög helikoptern. Låter illa, men det skulle nog inte kännas lika hemskt av någon anledning.

Medlem

Meh, först Burns, nu McRae RIP

Medlem

RIP

Den riktiga rally världen förlorade en viktig ikon.

Antikvitet
Skrivet av N3m35i5:

Olyckan hände idag, lördag eftermiddag, inte igår FZ!
Sen är det väl inte bekräftat att det var Colin som var med i helikoptern pga att vraket blev totalförstört.
Dock så har någon dött så RIP vem det nu var, kan ju hoppas att det inte var Colin...:\

Tidsfelet var vårt, blev förvirrad av att The Times skrev "i går eftermiddag", men de har satt sin publicering till 16 september. Jag undrar vilken tidszon de anser sig befinna sig i.

McRaes agent har bekräftat att det var McRae som flög helikoptern.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Noooooooooooo! V.I.F


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Riktigt tragiskt :/

R.I.P

Medlem

omfg...

/=

vet inte vad jag ska säga... vila i frid min vän.

har varit och tittat på WRC nu i 15 år. varje år här i sverige, och kommer ihåg när colin körde för några år sedan.. och det var alltid lika kul att se han swissha förbi i 170km/h+ på en skogs väg smalare en min penis... + att den är glas hal också..

han var den enda som verkligen körde snabbare en vad vägen, bilen är byggd för.. så fort han vart lite förbannad så vart han helt galen.. sket i allt. fullt ställ överallt..

så vila i frid.. du och din son.. RIP

Medlem

Rip

Isf borde nog spelet heta

Colin McRae - The end


signatur

The King is Back

Inaktiv

Jag hoppas att dem inte slutar med Colin serien, det skulle vara en bra hyllning att fortsätta släppa spel baserade på honom, också ett sätt för honom att leva kvar i vår värld ett litet tag till...


signatur

e=mc2

Medlem

känns speciellt jobbigt för mig som fått en autograf av honom:/


signatur

<3

Medlem
Skrivet av John:

Tidsfelet var vårt, blev förvirrad av att The Times skrev "i går eftermiddag", men de har satt sin publicering till 16 september. Jag undrar vilken tidszon de anser sig befinna sig i.

McRaes agent har bekräftat att det var McRae som flög helikoptern.

OK, RIP Colin, nästa gång jag kör mot dig i Dirt så låter jag dig vinna....:(
Edit: Nu behöver Richard Burns inte känna sig ensam och har någon att tävla mot uppe i himlen...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Seb
Medlem

Som nån tidigare sa, först burns nu mcrae, Dom två ja hejat mest på under WRC.

Detta är verkligen tragisk, han var en grym förare!

Kanske lite själviskt, men hoppas det kommer ett spel i tribut till honom. Ett spel med realism, som dom första hade!

Medlem
Medlem

R.I.P legend


signatur

Jäh!

Medlem

Lite udda att ha på FZ men.... älskade alla Colin McRae liren och håll jämt på han när han körde, Vila i frid


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Skriv svar