Far Cry 2-rulle hos FZ

Inaktiv

Kommer Far Cry 2 demot i kväll?

Medlem
Skrivet av sapodilla:

Kommer Far Cry 2 demot i kväll?

Vem vet om det ser ut som i filmen så ser det rätt klart ut.

Medlem

crysis släng dig i väggen


signatur

Nämen!

Medlem

Jag längtar


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Det ENDA som saknas i det här spelet är GIBBING. En konstform som uppfanns på quake-tiden men som på senare tid har försvunnit.
BARA RAGDOLLS ÄR TRÅKIGT. Kör jag på två kineser med min pansarvagn så BÖR det hända nått mer än att dom säger "ouh", studsar bort en bit och dör.
Kanske är lite väl morbid, men nu när allt är så verkligt kan dom väll göra kroppskador verkliga också tycker jag.

Inaktiv

Finns en demovisning där man får se gameplay och man får bland annat veta att kartorna är 50kmx50km stora mm. Ska försöka leta fram den.

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/103158.html

Finns också en annan visning på samma sida där de visar lite mer vädereffekter annars är den väldigt lik den första.

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/118856.html

(Observera dock att det här är del 2 så om ni vill kolla på första delen finns en länk på högra sidan.)


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Spelen blir bara snyggare o snyggare, tyvärr hinner inte min plånbok med i samma takt =(

Medlem

Detta ser ut att bli häftigt, du som sa nånting i stil med "ENDAST ragdolls är tråkigt", håller med dig, det ska vara en fin mix mellan animation och ragdoll. Ragdoll är en superb uppfinning tycker jag, men t.ex hitman (som var ett av dom första spelen med ragdolls) där blir det verkligen "ragdoll" alltså någonform av slit och släng docka, Call of duty 4 har fått en ganska bra mix mellan animation och ragdoll. Med detta sagt så ser jag väldigt mycket fram emot Far Cry 2, får ta och köpa in en ny "vev" till min dator, så att det går snabbare att veva igång den. PEACE OUT

Medlem

Undra om detta spel kommer ha aliens:|

Medlem

Det ser mycket bra ut.

12
Skriv svar