Releasedatum och bilder från GTA IV

Inaktiv

hahaha PC hit å PC dit, who cares. GTA ska spelas på Konsol. Oavsett vad ni skriver så har spel tillverkarna fattat att dom ska prioritera konsol så fortsätt slå på era tangenter tills dom glöder. bla bla bla bla. mmmmmm

Medlem

Det blir nog en ny konsol när gta4 kommer, precis som när gta:SA kom(hypen blev för stor så jag orkade inte vänta på PC-versionen). Har fortfarande inget annat spel till mitt PS2.

Hoppas bara på att multiplayern blir bra.

Medlem
Skrivet av [cp:

Billen"]"Revealing today that GTA IV will be out on April 29th worldwide - on both the Xbox 360 and the PS3 - publisher Rockstar Games have also let slip that the PlayStation 3 version of the game contributed to the delay suffered. GTA IV was originally due in October of last year."

Mer om detta står att läsa på play.tm.

Inte helt oväntat imo.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Inte helt oväntat imo.

Absolut inte, men jag tror inte direkt att 360-varianten lider av att vara under fortsatt utveckling.


signatur

NinjaSkitz.

Medlem
Skrivet av ToTTo:
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av Chrille:

Synd att det inte släpps till ett bra format från början

Det är ju bäst på konsol.

Idiot... Auto aim ftw ?

W0rd.

Medlem

Har inget problem med autoaimen i GTA:SA, visst den var lite klumpig i GTA3 men Vice city gick det fint och i SA var det inga problem.

sen vem har sagt att det ska vara autoaim i GTA4?
Ta saints row till XB360 (väldigt gta kopia) tex där fanns det inge autoaim vad jag vill minnas.

Sen handlar inte GTA-spelen om att skuta och sikta endast, imo är det en NACKDEL att köra med mus+tangent bord för det blir FÖR lätt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

123
Skriv svar