Dark Messiah of Might & Magic lanseringsfilmat

Robot
Inaktiv
Dark Messiah of Might & Magic lanseringsfilmat

Laddade ner demot och körde lite.

Tyckte det var riktigt uselt. Det är nästan så att det skulle kunnat vara en mod till HL-1 (ok, något bättre grafik etc.) den rätta känslan finns inte där.

Skulle väl ge det ** eller kanske *** om jag var ett fan.

Medlem

Spelet funkade utmärkt på Xboxen, men djupare singleplayer? Är väl snarare så att dom tog bort djupet från spelet genom att tabort skillträden och istället skapa ett par klasser som man måste välja emellan i början istället för att få skapa sin "egna" klass genom att sätta ut poäng på dom skills man vill ha.

Dock lider spelet av samma problem som orginalet, större delen av alla fighter går ut på att sparka fiender in i lägligt belägna taggar istället för att slå ihjäl dom med vapen.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Kampanjen verkar annorlunda och som sagt nytt lvlsystem... well får se om jag eventuellt köper detta till reapris, för orginalet till PC var skoj

KoP
Medlem

Tyckte om demot.. så det blir eventuellt köp. Kontrollerna funkade riktigt fint oxå.

Medlem

PC-versionen var riktigt välgjordm, speciellt i multiplayer.

Inaktiv

Tyckte spelet var helt ok men har någon här inne en aning om hur man invertar y-axis?? Helt hopplösta att spela annars för mig som spelat omvänt sen barnsben

1
Skriv svar