Namninsamling mot Uwe Boll

Medlem

Tror inte alltid att det är Uwes fel att filmerna blir dåliga, han skriver inte manuset till filmerna direkt, ta Doom som exempel, Uwe själv tyckte att den filmen va dålig men han kunde inte göra något bättre med det manuset.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Inaktiv

Äsch! Låt Uwe vara i fred. Han gör det han tycker är roligt och det kommer ju alltid finnas människor som gillar hans filmer. Ni som inte gillar hans filmer behöver ju inte titta på dom eller hur? Men tro inte att det är okej att be någon sluta göra det dom tycker är roligt så länge det inte skadar någon. Postal verkar ju helball!

Skrivet av PurreSnurre:

Go Uwe! Han gör som han vill, bara kul att se kidsen ligga på backen, sparkandes och skrikandes när något inte passar dem.

Exakt det är väl inget större fel på hans filmer. Det finns en massa filmer som är klart mycket sämre än hans genom tiderna. Det är bara fjortisar som springer runt med blöjan över halva röven och spottar på allt som inte fått Hollywoods godkännande och oscarsstatyetter.

Uwe Boll är en go snubbe så 'lay off the insults'.


signatur
Inaktiv

Skitfilmer av skitspel av skitregissör till skitpublik... vem är förvånad?
Spel har ju i princip alltid usla/inga storys och att det då blir ruttna rullar av dessa spel förvånar väl ingen? Plus att de ändå riktar sig till tonåringar med koncentrationssvårigheter som ändå bara skriver SMS & leker popcornkrig genom hela filmen? Herregud, skräp ska skräp ha.

Medlem

Han kommer aldrig sluta göra film, det är ett PR stunt. Och ni gick på det.

Enda sättet att få bort Bollen är att inte se hans filmer och inte prata om honom. Då kommer luften att gå ur.


signatur

---
Boo!

Medlem

You will never get my name.......FREEEDOOOOOMMMM. Hans filmer må vara pissdåliga men nog tusan är dom charmiga. Ni som gnäller. Kan inte ni göra en film på ett spel, ni får välja vilket ni vill. Ta in hollywood skådisar och sen pröjsa skiten själv. För det är de UWE gör. he he he kom på en sak: LEAVE UWE ALONE..(Crocket-style)

Medlem
Skrivet av zdib:

Tror inte alltid att det är Uwes fel att filmerna blir dåliga, han skriver inte manuset till filmerna direkt, ta Doom som exempel, Uwe själv tyckte att den filmen va dålig men han kunde inte göra något bättre med det manuset.

Doom är en av de bästa spelbaserade filmerna som gjorts, hade Uwe Boll varit med och gjort den så hade den blivit bra mycket sämre... Tänker inte skriva på listan, gillar verkligen inte hans filmer men det finns så mycket dåligt som visas och jag behöver inte välja ut just honom att klaga på:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Namninsamling på Internet? Tillåt mig småle.

Gratulerar FZ, ni har nu fallit till samma nivå som kedjebrev och spammers.

Medlem

Pirazy, det är inte FZs fel om någon startar en namninsamling, FZ rapporterar om nyheter, och se, en nyhet! Ingen tvingar dig att skriva på... Asså seriöst man vill bara skriva saker till ignoranta personer.. (inga namn nämnda)

Jag kommer inte skriva på den iaf., vet inte ens vem den här snubben är, inte heller har jag sett någon av hans filmer.

Medlem

Jag skrev under, men tro då inte att denna insamling kommer få någon inverkan what so ever. Jag tycker att det borde finnas andra personer där i hollywood som borde få chansen att göra film om dessa underbara spel

Medlem

Vad är problemet i att helt enkelt skita i att se Uwe Bolls filmer om man inte gillar karln?

Kan själv hålla med om att hans filmer suger, men uppenbarligen så finns det ju folk som uppskattar dem, så varför försöka pådyvla andra människor vad de ska tycka eller handla?
Börja stinka religionsmissionering om hela Boll-debatten.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Precis om folk nu inte gillar hans filmer så ge fan i att titta ? Jag är själv inget fan av hans filmer men inte gör jag nåt väsen av det direkt.

Medlem

Jag tänker inte skriva på. Han ska väl få hålla på med det om han vill. Eller ska jag starta poll mot alla er som har gjort en amatörfilm som jag inte gilar? Eller som om jag skulle säga att alla ni som spelar fotboll borde sluta för att ni rent av är skrämmande dåliga...Vissa hävdar att han drar ner varumärken i skiten men de som har rättigheterna har ju gått med på det.

Medlem

sista rullen han gjorde var faktiskt inte så pjåkig den som hade så stor budget var iaf b+ status på den jämfört med tidigare filmer som hade status c-

säger som man sa tidigare i tråden bästa sättet är att inte gå o se hans filmer om man inte vill supporta hans filmer


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Dr Uwe Boll är fan grym, gillar hans filmer för han gör som han vill och tycker om att göra film. Och sen så tror jag att bara 1/3 av dom som har skrivit på har sett hans filmer.. Är allt förmånga som bara har hört talas om honom och sedan hatar honom utan att ha sett hans filmer.

Och Hur skall man få bort någon med namn insammling? Herregud vad mesigt det är! Länge Leve Boll!

Medlem
Skrivet av Tassel:

Detta är typ ay "det-är-coolt-att-hata-uwe" fling så alla balla tomtar bara måste hävda hur kass han är.
Min röst får ni dock aldrig.

Medlem

Visst uwe boll gör generellt sätt inte särskillt bra filmer men han är ju knappast ensam. Hur mycket värdelösa b-filmer finns det inte i hyllorna på videobutikerna.
Sen har han ju inte heller förstört några intressanta speltitlar med sina filmer. Vem bryr sig om house of the dead och bloodrayne tex.
Då finns det andra filmer baserade på spel som också vart dåliga som uwe inte vart i närheten av, doom, street fighter, mortal kombat och även filmer som silent hill och resident evil har ju inte fått världens bästa mottagande även om det gått lite bättre för dom.

Medlem

Jag är kluven.
Ena sidan vill jag inte att han gör fler skitfilmer och förstör bra licenser.
Å andra sidan så är det nog fasen ingen annan som skulle bry sig att göra film av spel, så han är bättre än ingenting :/

FML
Medlem

Men hur kan han filma Far Cry i en barskog? Oacceptabelt!

Pansarknekt
Skrivet av zolidznake:

Men hur kan han filma Far Cry i en barskog? Oacceptabelt!

Budget antagligen. Tror han gärna åkt till en paradisö och spelat in om han kunnat.
Och ni som snackar om fjortisar och blöjor, är det nåt fel att man bryr sig om sitt favorit ip? Jag är isf en 25 år gammal fjortis. Signed...


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Bah, Uwe är skön! De av hans filmer jag har sett har varit rätt underhållande. Hoppas han gör fler filmer, som sagt, det är bättre att han gör filmer baserade på spel än att ingen alls gör det!

Skrivet av Garenth:

Bah, Uwe är skön! De av hans filmer jag har sett har varit rätt underhållande. Hoppas han gör fler filmer, som sagt, det är bättre att han gör filmer baserade på spel än att ingen alls gör det!

word up


signatur
Inaktiv

Huvudsakligen skriver man väl bara på för att se hur Uwe reagerar


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

Medlem

Han har gjort Postal så han får fan göra vad han vill.....Boll for President!!!


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv

Ni som tycker hans filmer är sköna måste ha extremt usel smak,,

Nä jag signar, fastän jag vet att han har rätt att få spela in så mycket skit han vill... Men efter man sett house of the dead!.. /slit wrist

Medlem

Är detta inte bara ett reklam jippo? Ska ha släppa någon ny film eller? Jag har inte sett alla hans filmer och blir genast intresserad av att se dom, speciellt om jag ska skriva på att han måste sluta göra (spel) film.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Precis om folk nu inte gillar hans filmer så ge fan i att titta ? Jag är själv inget fan av hans filmer men inte gör jag nåt väsen av det direkt.

Saken är den att det filmerna kunde ha blivit bättre men så har ingen annan visat intresse tydligen så då är det väl skit samma.
Personligen är jag jävligt trött på Uwe Boll snacket.

Medlem
Skrivet av Dandyline:

Är detta inte bara ett reklam jippo? Ska ha släppa någon ny film eller? Jag har inte sett alla hans filmer och blir genast intresserad av att se dom, speciellt om jag ska skriva på att han måste sluta göra (spel) film.

Postal har väl släppts/ska släppas eller något, kollar man på imdb & recensionerna för postal t ex så är dom överlag mycket positiva vissa som säger att det är uwe skit som vanligt men dom recensionerna är knappast seriöst skrivna imo.

Är inget större fan av uwe's filmer men ser faktiskt framemot postal pga den goda kritiken den fått.

http://imdb.com/name/nm0093051/
Bara att kolla på filmerna och bilda sig en egen uppfattning än att lyssna på alla uwe-hatare som kommer säga att filmerna är skit vare sig dom är det eller om dom är riktigt bra.

Jag kommer iaf inte att skriva på någon anti-uwe lista.

Medlem

Hahaha ja vad säger man om killen

Medlem

Själv kunde jag inte bry mig mindre, vist gör han inte bra filmer, men so what? alla har inte samma smak, är 100% säker på att det finns de som tycker om det.

Som sagt va, alla har olika smak, var glad att det finns variation hurvida bra eller dåliga de är, det är sak samma.

Skriv svar