Blizzard lanserar säkerhetsdosa för WoW

Robot
Blizzard lanserar säkerhetsdosa för WoW
Medlem
Blizzard lanserar säkerhetsdosa för WoW

Verkar som ett ganska bra sätt att kunna skydda sig


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Känns bra onödigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Känns bra onödigt.

Va? Knappast! Tycker det är skit bra att de börjar ta tag i det här med alla stulna konton.

Medlem

Underligt att folk fortfarande ältar det där spelet. Hur kul är det egentligen att göra samma sak om och om igen.

Medlem

e väl bra om man har kids som lira för mycket


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av TMO_KOTOR:

Underligt att folk fortfarande ältar det där spelet. Hur kul är det egentligen att göra samma sak om och om igen.

Få av alla "pro" guilds har klara allt än.. Många top guilder i alla realmer har iaf 1 till 2 bossar kvar i sunfire som var den sista instancen. Det är detta som håller spelarna kvar inte skitmiljön som casuals lallar runt i ^^

Fast att vara med i en sådan raid guild tar tid... massa tid minst 5 - 6 timmar om dagen i 5 - 6 dagar i veckan plus att samla ihop pots och annan boost skit som krävs för att följa med +/- 10 timmar i veckan eller så köper man guld :S

Inaktiv

Lysande idé av Blizzard att koppla en fysisk pryl till spelet. Fler trygga föräldrar = fler kids som spelar. Bara de inte är på min server...

rav
Medlem

Älta ett spel. Är det inte vad alla gör, och alltid gjort? Quake, CS, Diablo, Starcraft etc

WoW är så överdramatiserat. Låt det vara ffs.

/peace

Medlem
Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Känns bra onödigt.

Bara på en vecka har två i min Guild blivit bestulna av sina konton till World of Warcraft så jag tycker det här ser ut att vara en fantastisk idé.

Medlem

Alltid bra med sådan här säkerhet.

Medlem

Med den där månadskostnaden kanske dom borde bjussa på dosan...

Medlem

Kopia av entropia universes säkerhetsgrej. Aja, bra att någon iaf tar efter bra saker.

Medlem
Skrivet av AgamemnoN:

Med den där månadskostnaden kanske dom borde bjussa på dosan...

^

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Känns bra onödigt.

Var nog många som sa sådär när t.ex. bilbälte, ABS och airbag blev standard i bilarna.

Ja... en dålig jämförelse jag vet. >.< Men iallafall...

Inaktiv

Verkar ganska extremt att ha en sån där.

Medlem

Kul grej att ha med nycklarna om den har WoW logo på sig. Jag vet, jag är geek

Inaktiv

Är nog större risk att man tappar bort den där lilla dosan än att någon hackar kontot.

Medlem

skaffa ett ordentligt lösenord. orka lägga pengar på sånt här.

Medlem

Fan vad folk klagar. Ni måste inte köpa den om ni inte vill... herregud.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

fy fasen coolt

Medlem

haha va onödigt


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Maxiie91:

skaffa ett ordentligt lösenord. orka lägga pengar på sånt här.

Hjälper inte i alla lägen (keyloggers osv.)

Medlem

Fantastisk idé, kul att dom tänker på säkerhet också

Medlem

Tycker det är en bra idé... Inte för att jag tänker skaffa en själv, men tror många skulle ha nytta av det.

60 spänn är väl inte direkt dyrt heller, så lätt värt det om man har risk för att bli hackad. Värt att köpa till sina ungar om man ens låter dem spela.


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

kanske skulle beställa en sådan där sen, inte för att jag lirar wow längre men vill ha blizzard nära mina juveler


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Priset kommer vara 6 euro och folk klagar. Jag gillar inte heller WoW, men förfaaan.


signatur
Medlem

Grymt bra initiativ! Med tanke på hur många det finns som lägger ner i princip hela sina fritid på att lira, så tycker jag att det faller sig ganska naturligt att man går ett steg längre för att skydda spelarna.

Inaktiv

Smart makkapär! Bud på att skaffa sig en sådan kanske!

12
Skriv svar