Inaktiv
Koss Headset SB45

Funderar på att köpa detta^

Gör jag ett bra köp på att köpa detta??

och finns det ngn som har det redan och kan berätta om det??

Inaktiv

Jag har det. Jag är inte jättekräsen med ljud och kör dessutom med det inbyggda på moderkortet. Det räcker för mig känns det som. Jag gick från 2.1-högtalare till SB/45 och det är en rejäl skillnad, framför allt i spel där man nu hörde fotsteg på långa avstånd och massa nya ljud. Köpte mina för nästan 400, tyckte de var bra för det priset.. Nu finns de för under 300 och det är ju riktigt bra pris.
Skapligt ljud, för oss vanliga användare, och en fungerande mic. Är du däremot en storkonsument av musik och spel och kräver bästa ljudupplevelsen så finns det definitivt bättre produkter, men för 300 kr är de ett kap.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Ljudet är rätt bra. Micen är superbra. Det som stör mig är att de är aningen obekväma efter några timmars användande. För mina små öron är de inte skålade nog.

Medlem

Fungerar bra. Lite halvtaskig kvalité på det dock, lätt att det går sönder.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

köpte ett sb45 häromdan och jag är helnöjd hittills, som sagt är väl inte kvalitén den bästa kanske, men ljudet är det inget fel på. det bör nämnas att det inte finns volymkontroll vilket gör allting lite bökigt...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Så länge ni inte tuggar på sladden borde det gå.:up:


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Så länge ni inte tuggar på sladden borde det gå.:up:

hehe, ja sladden är nog det mjäkigaste jag har sett.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Dom ÄGER FETT!

Inaktiv

Har inte provat dessa men det bästa om du är osäker vore ju att be om en provlyssning alternativt lämna tillbaka dom om du inte blir nöjd ;).

Medlem

Har ettpar sedan ett eller två år tillbaka och mycket möjd med dem.


signatur

osv.

Inaktiv

köpte ett par logitech hörlurar isället som funkar bra

tack för alla svar.

1
Skriv svar