Trailer från Max Payne-filmen

Medlem

OJOJOJ!!! kommer hem ifrån jobb och ser detta!! fyfan vad gott!! haha blev helt jävla upprymd utavdetta! YES! haha kalla mig fanboy men jag älskar fan Max Payne serien, i min åsikt den bästa singleplayer upplevelsen som någonsin åskådats, MP och Mafia ligger på min topp 1 :>>

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:

FAN VAD COOOOLT.

Mark Wahlberg ser ju ut att vara perfekt i denna rollen. Och shit vilken asbra trailer. KICK ASS helt enkelt..........blev sugen på att installera Max Payne igen nu.8):up:

hmm, efter att ha hört och läst om mark wahlbergs skådespelarinsatser i the happening så är jag verkligen skeptisk =/

Medlem
Skrivet av jovviz:

Värdelös trailer. Känslan från spelen verkar helt bortblåst vilket är otroligt synd. Hade höga förväntningar på den här rullen men den verkar tyvärr bli en flopp

Vi har nog inte spelat samma spel då.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser ut att bli bra faktiskt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av bleak:

hmm, efter att ha hört och läst om mark wahlbergs skådespelarinsatser i the happening så är jag verkligen skeptisk =/

Har sett the happening men den är ju mer typ drama/thriller. Detta lär ju bli en ren actionrulle och om han gör samma insats som i "shooter" kan det bli hur bra som helst tror jag.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Ser helt okej ut. Känslan är definitivt där (det snöar och är mörkt åtminstone!).

Något dom verkligen är ute och cyklar med är dock att dom satt Ludacris i rollen som Jim Bravura. Något som enligt mig är helt fantastiskt idiotiskt, eftersom Jim Bravura är en kort, fet, flintskallig italienare.

Jag menar...

Ludacris

Jim Bravura

Var är likheten?

Idioti.

Skrivet av bleak:
Skrivet av dofilusåkaffe:

FAN VAD COOOOLT.

Mark Wahlberg ser ju ut att vara perfekt i denna rollen. Och shit vilken asbra trailer. KICK ASS helt enkelt..........blev sugen på att installera Max Payne igen nu.8):up:

hmm, efter att ha hört och läst om mark wahlbergs skådespelarinsatser i the happening så är jag verkligen skeptisk =/

Ja men "The happening" var ju inte menat som en blockbuster precis. Max Payne rollen är då mer som klippt och skuren för Mark Wahlberg.


signatur
Medlem

Å nej, en spel-film som följer och ser ut som spelet! Det har ju Uwe Boll sagt att det inte går att göra?

Inaktiv

Det här ser verkligen lovande ut.

Förövrigt kul att ett spel där skaparna hämtat mycket inspiration från gamla klassiska filmer och tv-serier nu självt blir film.

Medlem
Skrivet av Forcie:

Å nej, en spel-film som följer och ser ut som spelet! Det har ju Uwe Boll sagt att det inte går att göra?

Hmm följer? Vart då? Detta följer bara lite granna precis som en Uwe Boll film gör också. Här så tar dom personer ifrån spelen och gör om dom. Så man kan nog säga att det är mera Som Resident Evil filmerna, fast mera hårt.

Medlem
Skrivet av rolle90:

hoppas innerligt att det inte är Uwe Boll som gör filmen!

för er som inte vet vem Uwe Boll så är det han som gjort ett par filmer baserade på spel som tex, BloodRayne, Alone in the Dark (håller nog på med Farcry) - och Alla hanns spel-baserade filmer blir B

så let's hope it's not Uwe Boll!

Alla spelälskare vet vem Uwe boll är..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

oj, vad chockad jag blev, första trailern av spel som blir film som jag verkligen rös till av.... Denna kan nog bli riktigt bra! Hoppas!
Btw, scenen med pistolen som avfyras med snö på va dö snygg...


signatur

Nämen!

Medlem

Såg riktigt najs ut.

Skrivet av Struggle:

oj, vad chockad jag blev, första trailern av spel som blir film som jag verkligen rös till av.... Denna kan nog bli riktigt bra! Hoppas!
Btw, scenen med pistolen som avfyras med snö på va dö snygg...

Äsch snyggare med hagelbössa.


signatur
Medlem

http://www.imdb.com/title/tt0467197/

varför allt snack om "jag hoppas inte det är owe boll som regisserar?"


signatur

Steam: wizzler

Inaktiv

Fel musik. - dom borde ha tagit den som var i spelet.

Wallberg liknar inte payne och hans "cool voice" är bara fånig. - jag får bara löjliga batman-vibbar av det.

Medlem

Can't wait!


signatur

tjenare!

Medlem

Fick lite noir-vibbar i alla fall.. Kändes inte så mycket Max Payne dock.. :f

Medlem

Hoppas Ove Boll dör.
Men vad är det för skit jag ser med en gubbe med vingar? Hoppas inte det är typ filmens slutboss eller nått annat mesigt. Annars bra.

FML
Medlem
Skrivet av GDJb:

Hoppas Ove Boll dör.
Men vad är det för skit jag ser med en gubbe med vingar? Hoppas inte det är typ filmens slutboss eller nått annat mesigt. Annars bra.

Uwe Boll har inget med denna filmen att göra, så varför blanda in honom?

Mila Kunis såg ju att vara klockren som Mona Sax iallafall. Hoppas Max Payne-skaparna har fått mycket att säga om filmen.

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av dofilusåkaffe:

FAN VAD COOOOLT.

Mark Wahlberg ser ju ut att vara perfekt i denna rollen. Och shit vilken asbra trailer. KICK ASS helt enkelt..........blev sugen på att installera Max Payne igen nu.8):up:

hmm, efter att ha hört och läst om mark wahlbergs skådespelarinsatser i the happening så är jag verkligen skeptisk =/

dofilusåkaffe, shit du fångade ju mina känslor perfekt
Och jag anser att MW var grymt bra i "Four Brothers", "The departed" och i "We own the night"

Skrivet av wizzler:

http://www.imdb.com/title/tt0467197/

varför allt snack om "jag hoppas inte det är owe boll som regisserar?"

För att Uwe är gosig. Dock så är inte Max Payne spelet hans stil. Därför skulle det inte funka med han som regissör till denna.


signatur
Medlem

F*cking aye ! detta ser man fram emot, men som sagt hoppas inte dom där flygande sakerna har så stor vikt på filmen för spelet va inte så overkligt, vrf ska då filmen va det.... hoppas det bara är i Paynes drömmar lr liknande !

Medlem

ser fram emot denna

skönt att det inte är Ove Boll då kanske vi får en bra film baserad på ett spel för en gång skull

- jag måste se Hitman sen, har inte sett den än


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av jovviz:

Värdelös trailer. Känslan från spelen verkar helt bortblåst vilket är otroligt synd. Hade höga förväntningar på den här rullen men den verkar tyvärr bli en flopp

"Vad tycker ni om filmen?
- bra
- bra
- bra
- bra
- bra
- värdelös
- bra
- bra
- bra
..."


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

ÄNTLIGEN!!!
Nu fattas bara att Remedy går ut och säger vi jobbar på Max Payne 3

Medlem
Skrivet av Loading:

Hmm följer? Vart då? Detta följer bara lite granna precis som en Uwe Boll film gör också. Här så tar dom personer ifrån spelen och gör om dom. Så man kan nog säga att det är mera Som Resident Evil filmerna, fast mera hårt.

Ah, du missförstod. Jag menade följer stil och attribut, inte handling i sig.

Medlem
Skrivet av wizzler:

http://www.imdb.com/title/tt0467197/

varför allt snack om "jag hoppas inte det är owe boll som regisserar?"

Satt och funderade på samma sak, eftersom jag direkt kollade upp den på IMDB -- svaret jag kom fram till, är att folk inte direkt kan anklagas för att tänka själva


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Medlem
Skrivet av rolle90:

hoppas innerligt att det inte är Uwe Boll som gör filmen!

för er som inte vet vem Uwe Boll så är det han som gjort ett par filmer baserade på spel som tex, BloodRayne, Alone in the Dark (håller nog på med Farcry) - och Alla hanns spel-baserade filmer blir B

så let's hope it's not Uwe Boll!

Det är det inte. Kolla imdb.

Hur som helst... Själv tror jag filmen kan bli ganska bra.

Skriv svar