Ghostwire: Tokyo är nära nu, och därmed forsar all slags info in. Tidigare idag skrev vi om att spelet kan ta allt från 15 till 40 timmar att klara – beroende på hur många sidogrejer du tar dig an.
VGC håller i detta nu på att spela igenom actionäventyret inför sin recension, och kan avslöja att titeln kommer med hela fem olika grafiklägen. Det finns med andra ord lite att ställning till.
Vi har "klassiska" quality- och performance-läge som prioriterar upplösning och ray-tracing respektive 60 mjuka bildrutor per sekund. Vi har även så kallade "High Framerate Quality" som i teorin tillåter ännu högre fps (uncapped) med hög grafikkvalitet. VGC varnar dock för en "ojämn upplevelse mellan 30 och 50 fps". High Framerate Performance är performance-läget utan fps-tak.
Lägg därtill på de två senare med Vsync-funktionalitet, och vi har sex olika lägen att botanisera kring. Skillnaderna är inte alltid milsvida dem emellan, men fler detaljer får du undertill.