David Hayter lånar ut rösten till Snake

Robot
Inaktiv
David Hayter lånar ut rösten till Snake

Tycker han som gör rösten till Abe "Grandpa" Simpson på The simpsons borde spela snake.

Medlem

Låter bra de

Medlem

Han får väl betalt för det så han lånar knappast ut rösten. Han säljer den troligtvis vilket skulle kunna skrivas Oral Försäljning, om det nu var Aftonbladet som satte rubriken.

Medlem

Gött! Precis som det ska vara. Att anlita någon annan vid fjärde och sista delen skulle bara vara märkligt.

Medlem

Om inte David Hayter spelar Snake så är det inte MGS längre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Om inte David Hayter spelar Snake så är det inte MGS längre.

Så sant...

Medlem

David hayter ÄR MGS, i engelskspråkiga länder iaf.
En annan röst jag helt och hållet avgudar (och hoppas på ett eller annat sätt gör comeback i MGS4) är coloner Roy Campbell.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Äh, Sam Fisher all the way

Medlem
Skrivet av Soulless:

David hayter ÄR MGS, i engelskspråkiga länder iaf.
En annan röst jag helt och hållet avgudar (och hoppas på ett eller annat sätt gör comeback i MGS4) är coloner Roy Campbell.

Är han inte klar då? Tycker man hörde honom i trailern. ^^

Medlem

verkligen? Roy campbell igen Jag hoppas!

Pooslice, sam fischer är cool, och killen som gör rösten är cool, men inte lika cool

Btw sam fischer killen spelar väl GDI officer i nya C&C?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

I 1an så lät hayter bra, i 2an lät han extremcheesy, vet inte varför, hoppas han låter lite mer seriös den här gången...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av simulacra:

I 1an så lät hayter bra, i 2an lät han extremcheesy, vet inte varför, hoppas han låter lite mer seriös den här gången...

Inte lirat 3:an?

Medlem

Nope, kom inte ens igenom 2:an, sen så tröttnade jag på hideo kojimas galenskaper och total oförmåga att ge sina karaktärer vettiga namn samt att komma på storylines som inte inbegriper dumheter...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar