Blizzard fortsätter att hypa sin okända titel

Robot
Blizzard fortsätter att hypa sin okända titel
Medlem
Blizzard fortsätter att hypa sin okända titel

ohhh. det fungerar

Och uh, var det inte 19 Maj?, om de tar ett steg på dendär framsidan varje dag så är det i alle fall 19:e.

Medlem

Tänkte precis säga detsamma, var bestämt den 19e. Korrigera!
*hoppas fortfarande på nytt ip*


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Japp, 19e är det.
Tror fortfarande på ett Starcraft 2.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Hoppas fan på D3! Känns fett avdankat med strategi och MMO, hade iofs inte sagt nej till WC4


signatur

I'm the best around...

Medlem

Jag tror dom jävlas, och presenterar en ny expansion till WoW, för det är vad folket minst väntar sig

Medlem

gief wc4, diablo och starcrap intresserar mig inte

Medlem

Vi har en liten vadslagning på skolan... Själv satte jag en slant på Warcraft 4.

Medlem

No wai på WC4 tror på Starcraft2 eller diablo2

Medlem
Skrivet av Loading:

No wai på WC4 tror på Starcraft2 eller diablo2

Tror också på Diablo2

WC4 känns inte som rätt tidpunkt då WC3 fortfarande går hyfsat varmt. Diablo 3 eller Starcraft 2, eller en MMO-del av någon av de två.

Ja, jag har helt tappat hoppet vad gäller att Blizzard ska presentera ett nytt IP inom de närmaste tio åren.

Medlem
Medlem

NYTT IP please eller D3!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hoppas att det blir en ny spel serie


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fyra Warcraft spel, två Diablo spel och ett Starcraft spel. Oddsen pekar ju mest på att det är ett nytt Starcraft, och förmodligen en tvåa då det skapar mer material för ett MMO senare i tiden.

Medlem

jag tror på "Lost Vikings: Lost again"

Medlem

Jag tror det blir D-I-A-B-L-O III eftersom de har Diablo 1 bilden på http://www.starcraft2.com och för de har laggt Starcraft: Ghost på is.

Medlem

Förlåt, men några snackar om "ett nytt IP" Vad betyder det? själv hoppas jag på ett D3!


signatur

8)

Medlem

Ska bli spännande att se vad som avslöjas om 5 dagar. Jag känner mig som ett barn inför julafton. ^^

Medlem
Skrivet av zxan:

Jag tror det blir D-I-A-B-L-O III eftersom de har Diablo 1 bilden på http://www.starcraft2.com och för de har laggt Starcraft: Ghost på is.

Jag tror du har fel iom. att Blizzard troligen kommer att byta ut bilden för varje dag som går, dvs. StarCraft kommer vara första bild nästa dag, sen Diablo II, och sen WarCraft III: Reign of Chaos etc.

Inaktiv

Hoppas mest på ett WC4, men det är nog större chans att det blir SC2 eller WoS.

Medlem

jo det är väl det tyvärr, gief dota med wc4 plxxxx

Inaktiv

herregud, vad är det för insnöade personer som chattar här egentligen,
flera som skriver att det kanske är diablo2,
hallå diablo2 har funnits i många år,
om det är ett nytt diablo, då blir det diablo3, inte 2. lol.
loading, du har ju noll koll.

Inaktiv

Warcraft 3 går varmt hos mig. Tror mer på Starcraft 3. Finns ju redan 3 Warcraft strategispel.

Medlem

Att det är i Sydkorrea de väljer att utannonsera det nya spelet sägger ju en del...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av zxan:

Jag tror det blir D-I-A-B-L-O III eftersom de har Diablo 1 bilden på http://www.starcraft2.com och för de har laggt Starcraft: Ghost på is.

Igår och i förrigår så var det Warcraft 1 respektive Warcraft 2.

alltså jag vågar inte spekulera, men jag tror inte på något d3 och jag tror inte på ett sc2. Ett sc2 är det som har största möjlighet just nu ivf. Om de nu inte skulle bestämma sig för ett nytt IP, som jag dock låter lite väl otroligt för att ens ha en liten gnutta sanning.

Skrivet av LePrish:

Förlåt, men några snackar om "ett nytt IP" Vad betyder det? själv hoppas jag på ett D3!

Nytt IP betyder i det här fallet ett nytt varumärke (Intellectual Property), dvs. en ny spelserie.

Medlem

Dibbe 3!


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Jag hoppas själv på Starcraft 2.

Om det är är rätt så skulle jag så gärna vilja att dom skojar med vad dom presenterar.

Tänk er en film där till hela publikens fasa en WoS logga ritas upp, för ett sedan bli dementerad av Jim Raynor som kommer och river ner det och visar en Starcraft 2 logga.
Det skulla vara en riktig höjdare.

Medlem
Skrivet av zxan:

Jag tror det blir D-I-A-B-L-O III eftersom de har Diablo 1 bilden på http://www.starcraft2.com och för de har laggt Starcraft: Ghost på is.

Dom byter bild för varje dag, så imorgon så kommer Starcraft att vara med på bild

123
Skriv svar