Age of Conans grafikeffekter fångade på film

Robot
Medlem
Age of Conans grafikeffekter fångade på film

Flowing water !

Medlem

Riktigt nice, jag tror detta kan bli mitt första MMO Men jag är svårflörtad, vill finna den rätta


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Sjukt snyggt, hoppas gameplay är lika bra som det är snyggt


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

man blir bara inte lite sugen på spelet

Inaktiv

hmm vet inte vad jag ska säga om detta spelet, lirade betan i ett par timmar men det var inte alls vad jag väntade mig, ganska fult, stela fighter (inte alls som i filmen), man bara slog mot mobsen men såg inte direkt om man träffade eller inte utan mer som i ja...ta wow som exempel

men nu ser jag filmen o det verkar riktigt nice, speciellt alla rörelser, någon som fortfarande kör betan som kan övertyga en tvekare? vad mer för kul kan man göra i spelet än quests och instanser?

Medlem
Skrivet av NympH:

Sjukt snyggt, hoppas gameplay är lika bra som det är snyggt

Du sa det

Medlem

Otroligt vackra miljöer i filmen, kan bara hoppas att man får se detsamma när det väl är på ens egen skärm

Medlem

Det här är fan MMO-världens svar på Crysis Längtar som fan efter att få sätta tänderna i de här.

Inaktiv

Hoppas på att så många som möjligt laddar hem filmen istället då upplösningen och bilden blir mkt bättre Otroligt vacker film.. Man kan knappt tro att det är ett MMO

Medlem

Så snyggt var det väl inte? (Ja, jag laddade ned filmen)

Medlem

Köpte en ny dator ganska nyligen, så för mig känns det riktigt gött.

Medlem

Verkar ju vara en hel del snyggare än LOTRO, nu klarar iofs min dator knappt det på lägsta så svårt att avgöra Men jo ska bli kul, även om gameplay inte är en höjdare kan det ju vara skoj att bara utforska världen! Men jag tror på Conan så jag hoppas det blir ett bra lir!

Medlem

Typiskt att det blev försenat. Ack ack ack...


signatur

tjenare!

Medlem

Såg trevligt ut.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Så snyggt var det väl inte? (Ja, jag laddade ned filmen)

Beror ju på vad man gämför med, klart snyggaste mmo spelet i alla fall!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

De glömde ju en textremsa i filmen, deras engine kan även förändra världen & bringa fred på jorden!

Seriöst dock Trevlig grafik, men det som måste klicka för mig är rörelseschemat, animationer osv. Klarar de av den biten så är jag definitivt intresserad..

Medlem
Skrivet av toern:

De glömde ju en textremsa i filmen, deras engine kan även förändra världen & bringa fred på jorden!

Seriöst dock Trevlig grafik, men det som måste klicka för mig är rörelseschemat, animationer osv. Klarar de av den biten så är jag definitivt intresserad..

Amen för det!

Men snyggt var det! Dock så måste jag erkänna att Warhammer online också har börjat se riktigt skapligt ut (ta en titt på de nya youtube filmerna som finns ute). Inte lika fint som detta, men ett bra steg framåt!

Nu ska man bara skaffa bättre jobb, lite mer pengar och en superdator.

Inaktiv

Är det någon som kan säga hur spelvärlden är uppbyggd rent storleksmässigt... Hur stor är en zon, kan man röra sig fritt över stora områden eller är det bara smala gångvägar?

Medlem

Häpnandsväckande! Jag har länge trott på Age of Conan - och fortsätter så att göra. Det här MMO-spelet kan och kommer med största sannolikhet att bli ruskigt bra. Speciellt när den stora skara kunder ha fått sagt sitt - och de patchar in nytt material och olika förbättringar. För att dra lite paralleller med WoW och Blizzard, så var inte WoW vad det är idag vid lansering.

Effekterna jag ser i den högupplösta videon såsom dynamiska skuggor & ljus, vädereffekter och dynamiskt vatten (vattenfallen inkluderade) gör nästan att jag tappar hakan. Ett MMO med detta grafiska ögongodis? Yummie.
Har varit rejält less på WoW och dessa grafiska utbud, då det inte varit mycket att hurra över den senare tiden. Vattentexturerna är under all kritik i WoW - och förundrar mig att Blizzard inte gjort något åt de...

Nåväl - maj nästa!

Medlem

Vilken dator kommer att krävas för att spela med de där effekterna samtidigt som man slåss i en storskalig strid kan man undra? Onekligen bra effekter men som sagt hur mycket datorkraft krävs?

Medlem

Som sagt, det ser riktigt bra ut. Men jag skulle aldrig nånsin spela ett MMO enbart beroende på att det är snyggt. Sen kan man ju som sagt undra vilken dator som kommer krävas för att få det så snygg, en nackdel i sig vilket gör att 75% av de som spelar Wow idag kommer behöva köra på de absolut lägsta inställningarna eller inte kunna köra alls.

Sen vill jag se spelets UI! Ett av de saker som gör Wow vad det är idag, att man helt och hållet kan göra det efter smak och tycke.

Medlem
Skrivet av sibbor:

Häpnandsväckande! Jag har länge trott på Age of Conan - och fortsätter så att göra. Det här MMO-spelet kan och kommer med största sannolikhet att bli ruskigt bra. Speciellt när den stora skara kunder ha fått sagt sitt - och de patchar in nytt material och olika förbättringar. För att dra lite paralleller med WoW och Blizzard, så var inte WoW vad det är idag vid lansering.

Effekterna jag ser i den högupplösta videon såsom dynamiska skuggor & ljus, vädereffekter och dynamiskt vatten (vattenfallen inkluderade) gör nästan att jag tappar hakan. Ett MMO med detta grafiska ögongodis? Yummie.
Har varit rejält less på WoW och dessa grafiska utbud, då det inte varit mycket att hurra över den senare tiden. Vattentexturerna är under all kritik i WoW - och förundrar mig att Blizzard inte gjort något åt de...

Nåväl - maj nästa!

gnälla på wow vattnet? då ska du ju se resten av världen, dne behöver en ordentlgi upprustnign för att inte nämna alla karaktärer och mobs.


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

gnälla på wow vattnet? då ska du ju se resten av världen, dne behöver en ordentlgi upprustnign för att inte nämna alla karaktärer och mobs.[/quote]

*stava*

Medlem

Jag vågar inte spela mmo igen tar för mycket tid och jag fastnar i det hehe. Men verkar ju bli väldigt bra.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Avstängd

Ser fint ut, men inget som kommer inhandlas.

Medlem

Ser ut att bli det bästa mmo som har gjorts.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

verkar jekligt bra, men tar för mycke tid me mmo, fastnade i wow o d ångrar man nu i efterhand

Inaktiv

oooh, ögongodis alltid


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Mitt radeon 9800 pro började storgråta när jag såg filmen. Jag verkligen hoppas på att spelet bli lika roligt som snyggt!

12
Skriv svar