Dead Rising 2 utvecklas inte av Capcom?

Robot
Medlem
Dead Rising 2 utvecklas inte av Capcom?

Hoppas på en PS3 version, min lillebror har det första till Xbox och det var riktigt kul.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

synd, capcom som gjorde ett sådant bra jobb ):

Medlem

PS3 woooo! Hade det första liret till 360 innan jag sålde allt det där, och det var riktigt kul. Hoppas på en del ändringar i uppföljaren dock, särskillt vad gäller skjutvapen och uppdrag. Gärna lite galen zombie-slaktar musik också!

Medlem

Jag har inget emot detta, då jag tyckte att Dead Rising var befläckat av underliga designval. Mitt huvudsakliga problem med det var att de hade skapat en gigantisk sandlåda full av inbjudande tidsfördriv, men sedan valde att sätta en tidsbegränsning på hela jävla spelet.

Extra illa blev det eftersom att jag hatar tidsbegränsningar i alla former. Tycker varken om racingspel eller schack med stoppur. Men förhoppningsvis får man nu leka som man vill i Dead Rising-uppföljaren.


signatur

Aj, dina ögon!

Inaktiv

Om man låst upp det finns det ju ett mode som gör att du kan spela väldigt länge, nämligen Infinity Mode. Det är hardcore, man förlorar health med jämna tidsperioder och måste använda mat (som är begränsad) för att överleva. Dessutom kan man inte spara spelet.

Om man klarar av att spela detta mode i 14 timmar (realtid) så får man den svåraste achivementen man kan få i spelet.

Så i det läget är du inte begränsad av tid, utan bara av att kunna hålla Frank vid liv.

Medlem

Bara de fixar ett bättre sparsystem i 2an så blir jag nöjd

Medlem
Skrivet av noaxark:

Jag har inget emot detta, då jag tyckte att Dead Rising var befläckat av underliga designval. Mitt huvudsakliga problem med det var att de hade skapat en gigantisk sandlåda full av inbjudande tidsfördriv, men sedan valde att sätta en tidsbegränsning på hela jävla spelet.

Extra illa blev det eftersom att jag hatar tidsbegränsningar i alla former. Tycker varken om racingspel eller schack med stoppur. Men förhoppningsvis får man nu leka som man vill i Dead Rising-uppföljaren.

Precis vad jag täntke säga, enormt mycket roligt attu ppleva i dead rising, men dessa förbannande tidskrav, för fan vi vill bara chilla runt och mejja zombies, kravet ska vara att hålla dig vid liv inte nåt stopur.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av Snowman01:

Bara de fixar ett bättre sparsystem i 2an så blir jag nöjd

bättre boss fighter och kontroller också.


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

Skrev precis tidigare att det finns 3 spelmodes, varav ett inte har något tidskrav.

Medlem

Inga tidsbegränsningar tack

Medlem
Skrivet av Buio:

Skrev precis tidigare att det finns 3 spelmodes, varav ett inte har något tidskrav.

Jamen, då måste man ju först stressa sig igenom hela det överdrivet svåra spelet som man måste starta om med samma gubbe för att ha nån chans att klara utan att bli flintskallig. Vad man vill ha är ju självklart möjlighet att bestämma själv när man vill leka och när man vill göra uppdrag.


signatur

Aj, dina ögon!

1
Skriv svar