Nytt Mass Effect-material i mars

Robot
Medlem
Nytt Mass Effect-material i mars

Ska jag absolut köpa

Men finns det inget sätt att garantera ett tipstack? Tipsade om det här för över fyra timmar sen, men som vanligt inget..

och visst ja, Först

Inaktiv

GRYMT! Blir lätt ett köp Men hur kommer detta att integreras i själva orginalspelet?

Medlem

Slute ge godis, jag vill ha mass effect 2! =D more work for the game!


signatur

Bara gör det.

Medlem

Det blir helt enkelt en planet till med uppdrag på.

Verkar i övrigt bli totalt 5 dlc, med tanke på hur de poängsatt det första

Redaktör
Skrivet av Jokkocze:

Tipsade om det här för över fyra timmar sen, men som vanligt inget..

Ditt tips ramlade in klockan 20:03, då höll jag redan på att pilla på nyheten och därför gav jag inget tipstack. Jag gör det nu - tack för tipset!


signatur
Inaktiv

NICE... Men, jag som inte ens har spelet än..


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Jokkocze:

Tipsade om det här för över fyra timmar sen, men som vanligt inget..

Ditt tips ramlade in klockan 20:03, då höll jag redan på att pilla på nyheten och därför gav jag inget tipstack. Jag gör det nu - tack för tipset!

Åh fan, måste vara någon fördröjning någonstanns.. *tittar på John*

Medlem

Ah, äntligen Batarians, verkligen sett fram emot att få banka skiten ur dem

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Ah, äntligen Batarians, verkligen sett fram emot att få banka skiten ur dem

Samma här. Mycket i boken handlade om Batarians så jag var lite förvånad över att de inte var med i spelet.

Medlem

Kanske värt att köpa

Medlem

Känns ju som att alla DLC som de kommer släppa borde varit med i original spelet egentligen men de fick inte plats på DVD:n...

Bara de bättrar på inventory management till tvåan och har mer alternativa dialogval/dialogträd... det spelar ju ingen roll vad man väljer i dialogerna det händer ju samma sak iaf. (Förutom vid 3 tillfällen i main-quest)

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Samma här. Mycket i boken handlade om Batarians så jag var lite förvånad över att de inte var med i spelet.

Vaddå? Det står tydligt att de i princip bara finns ute i the verge...

Medlem

Riktigt bra det där, göttigt av ms imo, inte alltför dyrt heller.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Detta kommer man ju självklart köpa och tanka ned...Ju mer mass effect godis desto bättre. Ett av de bästa spelen någonsin

Själv hoppas jag de inte ändrar inventory/management systemet i spelet, visst det var lite avigt i början men när man vant sig så är det grymt.

Medlem

mmm....säkert köpt om det kommer till PC. *hoppas hoppas hoppas*

Medlem
Skrivet av Niethrel:

Detta kommer man ju självklart köpa och tanka ned...Ju mer mass effect godis desto bättre. Ett av de bästa spelen någonsin

Själv hoppas jag de inte ändrar inventory/management systemet i spelet, visst det var lite avigt i början men när man vant sig så är det grymt.

Men vadå avigt? Du har alla items i en enda lista när du ska sälja något. Varför? Sepparera rustning, vapen och tillbehör precis så som det är när du equippar saker.
Dessutom så kan du bara ha 150 saker och det mesta du hittar är helt värdelöst så du kan konvertera allt utom de vapen du har equippat...

Eftersom spelet automatiskt lootar åt mig varför kan inte spelet automatiskt sälja allt värdelöst jag släpat på mig när jag kommer tillbaka till skeppet?
Istället måste jag åka den skitslöa hissen ner till nissarna i hangaren och sälja det där.

Medlem

JAAAAA!

Mera Mass Effect till folket. Älskar spelet.

Gimme, gimme, gimme.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Väntar lite med detta tills jag ger mig in på min tredje omgång

1
Skriv svar