"WTS 1/10 000th of my skill to everyone and we'd be good"

Medlem

Jag förstår inte varför det är så roligt när någon (några?) gör löjliga röster och härmar någon person. Även om han är så när han spelar så var det fortfarande inte roligt enligt mig.

KT tog jag upp därför att TixFrix frågade om KT grejen i början inte var rolig heller.

Medlem

Är inte humor, oberoende om man är med och aktiv i ett community, väldigt enskilt?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Är inte humor, oberoende om man är med och aktiv i ett community, väldigt enskilt?

Tydligen inte.

Medlem

Inconcievable, this cannot be!

Visst är det, men det blir ändå så att man pekar ut dem som inte följer strömmen.

Jag lämnar diskussionen med det iaf.

edit; typo

Medlem
Skrivet av Ankan:

Kel'thuzad säger "it's lonely in here". Jag förstår inte varför detta är så roligt... Det enda de gör i .mp3n är att låta som mongos och pratar strunt.

Detta är kul för att inte en käft går dit längre. Han är ensam för alla spelar TBC och ingen raidar Naxxramas längre.


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av Ankan:

Kel'thuzad säger "it's lonely in here". Jag förstår inte varför detta är så roligt... Det enda de gör i .mp3n är att låta som mongos och pratar strunt.

Detta är kul för att inte en käft går dit längre. Han är ensam för alla spelar TBC och ingen raidar Naxxramas längre.

Problemet är att jag hört det skämtet i olika former, allt från stratholme till BWL till naxx och det är inte roligt efter flera månader.

Medlem

Just de, läste nån IRC logg med olika "fd" high end bossar


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv
12
Skriv svar