Luriga fällor i ny Far Cry 2-film

Robot
Inaktiv
Luriga fällor i ny Far Cry 2-film

smaskigt, riktigt snygga explosioner.

Tror nog man får vänta 2 år efter spelet tills man kan lira spelet med tillräckligt flyt på skärmen. ser rätt så krävande ut.

Medlem
Medlem

hoppas animationsgrejer i stil med euphoria blir standard snart, så man slipper se alla animationsövergångar som ser ut som skit :/ känns som att animationer är nästa stora grej som måste revolutioneras

Medlem

Kommer bli så bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

kasst utbildade soldater, framförallt i ett sånt läge, springa fram helt öppet till sin kompis och bara slänga upp honom på ryggen.

amatörer!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Full metal jacket någon?

Medlem

Hehe, lite bättre gjort än i Crysis där man kunde skjuta någon, cloaka och vänta på att hans kompisar ska gå fram och stirra på liket i 15 sekunder, skjuta dem och vänta på nästa att göra samma sak osv.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Full metal jacket någon?

Haha, det var de först jag tänkte på också! Måste säga att just den biten är något jag har längtat efter i spel. Är lite av en krigsskadad person.


signatur

The truth is out there

Inaktiv

Ser riktigt kul ut och grafiken kan man inte klaga på direkt.


signatur

War never changes.

Medlem

Coolt,,, jäklas vad man kommer försöka hitta på olika sätt att plocka fienderna


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv

varför inte skada den andra soldaten också för att vänta på en tredje och sen skjuta den tredje också i benen för att få dit en fjärde soldat osv haha

Medlem

fyyyfan vad nice det här verkar bli *dreglar/*


signatur
Medlem

Om ändå det spel kunde komma där man inte behövde visa såna här "tricks" - allt fungerade helt naturligt bara.


signatur
Medlem
Skrivet av Harpa:

kasst utbildade soldater, framförallt i ett sånt läge, springa fram helt öppet till sin kompis och bara slänga upp honom på ryggen.

amatörer!

Om dom inte gjorde det hade det varit lika kul då?
Jag tror inte det.
Jag vill inte ha ett realistiskt spel, jag vill ha ett kul spel.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av moloch:

varför inte skada den andra soldaten också för att vänta på en tredje och sen skjuta den tredje också i benen för att få dit en fjärde soldat osv haha

haha,, precis, bygga en jämmer hög


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Ooooh

Me want!

Medlem

Hehe, samma teknik använde jag i Sniper Elite

Medlem
Skrivet av Sillage:
Skrivet av moloch:

varför inte skada den andra soldaten också för att vänta på en tredje och sen skjuta den tredje också i benen för att få dit en fjärde soldat osv haha

haha,, precis, bygga en jämmer hög

Måste vara nån dum djävel som springer fram när han ser att 2 av sina polare ligger skjutna i benen.

Medlem

härligt- finns mycket här för en sadistisk jävel att gotta sig över.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Saving private ryan någon?

Inaktiv

Fyfan vad nice jag ska lätt köra sådär, lite stealth och lite straight-forward attack :). Japp ska köpa det här, haha nu har jag skrivit ganska mycket ''ska köpa det här'' lite överallt :P.

Medlem

Detta spelet blir bara mer intressant för varje gång nytt material släpps Fyfan vad man kommer sitta och lira detta.

Inaktiv
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av Sillage:
Skrivet av moloch:

varför inte skada den andra soldaten också för att vänta på en tredje och sen skjuta den tredje också i benen för att få dit en fjärde soldat osv haha

haha,, precis, bygga en jämmer hög

Måste vara nån dum djävel som springer fram när han ser att 2 av sina polare ligger skjutna i benen.

Lite så jag tänkte när jag såg Full Metal Jacket.

Antikvitet

Det är en vedertagen taktik inom krigsföring, även svensk, att "försätta fienden ur stridbart skick" snarare än att ha ihjäl denne. Det ger helt enkelt mer per gram bly.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av Katana:

hoppas animationsgrejer i stil med euphoria blir standard snart, så man slipper se alla animationsövergångar som ser ut som skit :/ känns som att animationer är nästa stora grej som måste revolutioneras

Frågar du mig så är det AI:n som bör förbättras. Vissa spel har fortfarande ganska skräpig sådan. Verkar som att vissa AI bara består av några if-satser.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Det var skitkul att göra detta i BF2. Antingen kunde man försöka pricka sjukvårdaren eller skjuta ihjäl den återupplivade personen efter att sjukvårdaren använt defibrillator på honom.

Medlem

skojigt att man,av filmerna att döma,lyckats få ain att verka lite mänsklig till skillnad från crysis.
Även gas tankarna var trevliga att skåda:)


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Tufft! Detta spelet ser riktigt lovande ut!

12
Skriv svar