Medieval II:Total War

Inaktiv
Medieval II:Total War

Satt och läste lite på deras hemsida nyss och blev lite förvånad... Kommer dom att lägga in multiplayer på kampanjen? För det är väl en av dom stora missarna i dom tidigare titlarna (tycker jag).
Fick för mig att det fanns en modd till Rome så att man kan lira MP. Stämmer det?

Inaktiv

Vore rätt coolt. Men... skulle inte det kunna bli extremt långtråkigt att sitta och vänta på motståndaren? Jag menar, ibland har man ju flera 15-30min fighter per runda i RTW.

Inaktiv

Jo men det bör ju var upp till var och en att få bestämma om man ids med en sån sak eller inte. För så svårt kan det ju inte vara att ordna tycker man.

Medlem

dom sa i en intervju när dom höll på med rome att dom inte skulle göra det då en kampanj skulle ta jääääätte länge, (dom sa nån siffra men kommer inte ihåg) kanske dom har ändrat sig nu man tycker ju det borde funka om dom minskar ner på området man spelar på till ett par regioner


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Medlem

det kommer ändån att ta lång tid att bli färdiga men man kan ju köra en mot en eller två spelare o resten datorstyrda

1
Skriv svar