Hardcore-läge i Far Cry 2 detaljerat
Smaken är som baken är det ju sagt. Men att valmöjligheten finns är ju trevligt, om inte annat träffar de ju en bredare publik. Jag tillhör de som föredrar den mer oförlåtande skolan där en träff mer eller mindre innebär döden, och jag spelade Far Cry 2 MP i 2-3 dagar i hopp om att jag skulle ändra uppfattning o tycka det var kul... Men nej, fanns för många korkade aspekter i hela upplägget ur min synvinkel. Att de rättar till några detaljer nu ett halvår i efterhand hjälper knappast för att jag ska orka testa igen...
Hardcore är för skillade spelare kolla på COD4 typ alla servrar kör ju Hardcore idag.
Hardcore är inte för skillade, Dom som är skillade i COD4 kör mest Normal.
Dom som kör Hardcore är dom som vill känna något som är mer realistiskare än Normal. Dom tycker Normal är tråkigt eftersom en del tycker att dom skjuter ett hel magasin på en fiende utan att han dör. Det är ETT därför dom kör Hardcore.
Jag är inte rädd, Jag kan flyga!
Det första jag tänkte på när ja såg rubriken va, nu jävlar sätter dom in fler vägspärrar, men de tycks bara röra MP
Men det är ju på gång. Du kommer också att bli beskjuten inne i städerna och från alla håll. Även i alla fordon finns en eller två fiender gömda som överfaller dig med kniv. Och i safe-husen måste du sedan alltid skjuta två utanför och en inne, för att kunna spara (F5 sparningen tas självklart bort). Pratade med utvecklarna igår och de spånar på att du snart även ska kunna bli överfallen av alla djur samt att ett träd kan falla över dig, när du minst anar, och du dör. Han dräglade nästan när han berättade detta i min dröm.
Det var detta...