Max Payne 3 bekräftat

Medlem
Max Payne 3 bekräftat

YES! MAX PAYNE 3! Äntligen är det bekräftat! IM HAPPY TODAY!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Noes, ville ju ha remedy
Nåja, hoppas det blir lika skruvat som 1án och 2án bara

Medlem

Herre jävlar va kul!

Medlem

Åh, har han skaffat helskägg? Snyggt!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

YESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Får vi se en 3:e Max Payne då?

Kan inte förstå varför de valde att byta Max Payne till 2:an? Kunde de inte använt samma? Det är ju en fiktiv karaktär.

Ifall det handlar om vanliga mänskliga skådespelare så kan man ju förstå att de byter ut folk av olika anledningar... men det blir inte samma sak när de inte använder sig av samma. =/

Medlem

JAA! ;D har jag längtat mycket efter!


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

dzl
Medlem

Lirade igenom 1:an. Tröttnade på 2:an. Återstår att se vad 3:an kan leverera

Medlem

Rockstar Vancouver 8|...well jag antar att remedy har koll på läget. Jag väntar med spänning.

Medlem

Please don't suck, please don't suck, please don't suck!

Medlem

Nej inte Rockstar Vancover dom kan fan inte göra pc spel. Deras Bully port sög ju åsne pung totalt jävla ospelbart. hoppas Dom har koll på läget


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Exxo:

Får vi se en 3:e Max Payne då?

Kan inte förstå varför de valde att byta Max Payne till 2:an? Kunde de inte använt samma? Det är ju en fiktiv karaktär.

Ifall det handlar om vanliga mänskliga skådespelare så kan man ju förstå att de byter ut folk av olika anledningar... men det blir inte samma sak när de inte använder sig av samma. =/

Hade de en annan Max Payne i tvåan?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Jag har bara spelat ut tvåan, och jag gillade det skrapt!!
Måste se till att köra 1an och 2an innan 3an släpps!
Hoppas på bra story!!1

Medlem

Var hypad tills jag såg att den inte kommer att bli skriven av Sam Lake och Remedy.


signatur

lootskin@hotmail.com

ro
Medlem

Max Payne 3!? Ja! Ingen Remedy? Faan.
Well, bara dom inte sjabblar bort det bara..

Skrivet av rudeboystig:

Please don't suck, please don't suck, please don't suck!

Medlem

Fan va trevligt

Skrivet av Exxo:

Får vi se en 3:e Max Payne då?

Kan inte förstå varför de valde att byta Max Payne till 2:an? Kunde de inte använt samma? Det är ju en fiktiv karaktär.

Ifall det handlar om vanliga mänskliga skådespelare så kan man ju förstå att de byter ut folk av olika anledningar... men det blir inte samma sak när de inte använder sig av samma. =/

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!!

Inaktiv

Synd... Blir väl inget för PC annat än en knappt fungerande portning några månader efter release.

Medlem

Hubba Hubba Hubba! Hoppas bara att Remedy får bevaka arbetet hos den här andra studion ordentligt!

FML
Medlem

Max Payne goes Sam Fisher?

Medlem

Fan, fail att inte Remedy gör spelet.
Max Payne måste dessutom spelas på dator, så det borde istället vara PC-exklusivt :S


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Medlem

Dethär kommer inte bli bra.

Medlem

Har längtat efter en trea sen Max Payne 2.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ja! Denna utannonsering var efterlängtad!

Medlem

Det var en glad nyhet! Jag ber till dom högre makterna att det blir bra!

Inaktiv

Lirade just igenom 2an, riktigt bra pangare men man orkar endast lira det en gång. Tror det kommer bli mediokre med dom där utvecklarna.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Fy fasen va grymt, jag älskade verkligen 2an såååå bra, 1an också för den delen iof

Inaktiv

Jag ber till högre och lägre makter att vi inte får GTA IV behandlingen. Ett släpp till 360 och PS3 där microsoft får exlusiv DLC och sen får vi en oerhört dålig portning till PC till överpris via steam...

Men nu skall jag inte bara regna på paraden, Payne is back! Ser fram emot releasen. Dags för pcg red att sticka till deras kontor och ta massa bilder med sina flashiga iPhones.

Medlem

Max Payne 1: Underbart
Max Payne 2: Ännu bättre

Zedrix siar Max Payne 3: Dålig portning till PC, eftersom styrning och grafik har utvecklats till konsol. Storyn sjabblas bort och det får ett medelmåttigt 72% i PcGamer. Kom ihåg var ni läste det först!

123
Skriv svar