Epics gratisspel för dagen är A Plague Tale: Innocence

Robot
Epics gratisspel för dagen är A Plague Tale: Innocence

Upplev starten på Amicia och Hugos resa.

#A-plague-tale-innocence, #Asobo


Releasehästryttare
Medlem

Varit gratis förr men bra för de som missat.

Medlem

Fint spel men fastnade aldrig, lite styltigt och en massa smygande.

Medlem

Rätt bra spel men alla förbannade råttor förstörde mycket tycker jag..

Medlem

Helt OK spel.

Medlem

Kan man bortse från det stundtals irriterande smygandet så är detta ett riktigt gripande spel.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Om man claimar sådana gratis spel, hänger dem kvar på ens epic konto då eller är det bara gratis idag? Har en tanke på att framöver skaffa mig en spel-pc igen så kan det ju vara intressant med ett litet bibliotek den dagen det händer


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Skrivet av N_micke:

Om man claimar sådana gratis spel, hänger dem kvar på ens epic konto då eller är det bara gratis idag? Har en tanke på att framöver skaffa mig en spel-pc igen så kan det ju vara intressant med ett litet bibliotek den dagen det händer

Det finns alltid kvar på ditt konto.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

@N_micke

Skrivet av Vileoxe:

Det finns alltid kvar på ditt konto.

Tips
Bra att inte osett-claima och fylla listan, då blir den fort lång och inget går att radera, lite dåligt.
Alternativen är att alltid "tvingas" ❤ de bra och byta till Favorites-lista, eller filtrera på installed.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Blev glad när jag såg det! Sen när jag skulle skaffa det och inser att det står in library.. Visst ja de har gett bort det tidigare haha!

Generöst oavsett dock!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av N_micke:

Om man claimar sådana gratis spel, hänger dem kvar på ens epic konto då eller är det bara gratis idag? Har en tanke på att framöver skaffa mig en spel-pc igen så kan det ju vara intressant med ett litet bibliotek den dagen det händer

Finns kvar.. Har snart claimat 300 st spel på Epic. Spelar endast ett. Fortnite.

Medlem

Och idag Guardians of the Galaxy! WOW! 🙂👍

1
Skriv svar