Bobby Kotick has left the building

Robot
Bobby Kotick has left the building

Bobby har gjort sin sista dag hos Activision Blizzard.

#Activision-lizzard, #Bobby-Kotic


Releasehästryttare
Medlem

Bara inte personen som ska ersätta honom blir likadan (om han ska få någon ersättare) för då är vi på ruta ett igen...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Redaktör
Ponny
Skrivet av magma:

Bara inte personen som ska ersätta honom blir likadan (om han ska få någon ersättare) för då är vi på ruta ett igen...

Enter: Kobby Botick!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

🍾🍾🍾🥳🥳

Medlem

och med det en fallskärm som kunde finansierat Baldurs Gate 3 tre gånger om!

Skrivet av QuenchedAnger:

och med det en fallskärm som kunde finansierat Baldurs Gate 3 tre gånger om!

Vadå, har inte du en fallskärm ifall du råkar få gå från jobbet?


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

*has 😊


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem

F


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Nått positivt med uppköpet iaf.
Skulle gärna se bobby lämnas utfattig och utblottad,verkar ha betett sig somnett svin.
Enda som biter på sådana "elite"människor eller fängelse.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

So long losers!

En random bild ifrån internet, men säkert inte långt ifrån sanningen. Jag föreställer mig att han tar det rätt bra…


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Gott nytt år! Jag hoppas att Kotick håller sig borta från rampljuset och lever ett lungt liv från och med nu.

Geeks Gaming
Skrivet av Alienshade:

Gott nytt år! Jag hoppas att Kotick håller sig borta från rampljuset och lever ett lungt liv från och med nu.

Han kanske ska satsa på sin skådespelarkarriär

Medlem

Borde bli en högtid att firas, remeber The date! Ska bli kul se nästa företag han kommer in på och fördärvar.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

En fågel viskade i mitt öra att Dan Eliasson tar över

Medlem

Inte förrän nu jag reflektera över att han faktiskt har ordet "tick" i sitt namn.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Han kanske ska satsa på sin skådespelarkarriär

Jag blev faktiskt lite paff när jag såg honom i Moneyball.

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

En fågel viskade i mitt öra att Dan Eliasson tar över

Bästa kommentaren 2023!

Medlem

Man får väl hoppas att det blir bättre men förmodligen inte.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Hanzo:

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2022/01/SWNS_YACH...

So long losers!

En random bild ifrån internet, men säkert inte långt ifrån sanningen. Jag föreställer mig att han tar det rätt bra…

"Flytta på er, jag är från Stockholm!"

Medlem
Skrivet av Ender:

"Flytta på er, jag är från Stockholm!"

Som Stockholmare blir jag faktiskt lite kränkt när det skrivs sådana här lögner om oss. Som om vi skulle hinna med ord. Nej, en armbåge i sidan är allt som hinns med när man har bråttom till Stureplan (😛).

On topic: Jeklar vad gött att han lämnat! Vem tar över nu? Tänker mig att Microsoft tar in något riktigt skåp. Steve Balmer?


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av magma:

Bara inte personen som ska ersätta honom blir likadan (om han ska få någon ersättare) för då är vi på ruta ett igen...

Matt Booty från MS/Xbox tar över (har som president of game content and studios ansvaret för Xbox Game Studios, Bethesda och Activision-Blizzard) och chefer såsom Mike Ybarra på Blizzard rapporterar till honom. Övriga avdelningar i Activision, Blizzard och King rapporterar till sina respektive avdelningschefer i Microsoft.


signatur

Jump in.

Medlem

Är inte så jääteinsatt i vad han gjorde men de flesta tycker det är bra! Kan inte bilda min egen åsikt men jag hoppas att någon bra människa tar över och att Blizzard går framåt igen och blir ledande inom "gaming" som de var förut.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Han har lyckats bra finansiellt, men någon som mordhotar sina anställda ska inte vara kvar på arbetsplatsen.

Medlem

Kanske plockas upp av Sony, hade nog känt sig hemma där.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Kanske plockas upp av Sony, hade nog känt sig hemma där.

Ja Sony och deras marknadsmässiga val är ju alltid tveksamma och obeprövade. De struntar också i allt vad kundnöjdhet och image är. Låter som han skulle platsa bra där.

Medlem
Skrivet av OnParole:

Ja Sony och deras marknadsmässiga val är ju alltid tveksamma och obeprövade. De struntar också i allt vad kundnöjdhet och image är. Låter som han skulle platsa bra där.

Därför PS5 säljer så bra då

Medlem
Skrivet av Thane:

Därför PS5 säljer så bra då

Call of duty säljer också bra


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Okej Bobby. Glöm inte att anmäla dig hos arbetsförmedlingen på måndag och kontakta din A-kassa.
Prata med CSN om du behöver pausa amortering på studielånet. Lycka till

12
Skriv svar