Ubisoft har senarelagt ett stort spel, och det kan vara Star Wars Outlaws

Robot
Ubisoft har senarelagt ett stort spel, och det kan vara Star Wars Outlaws

Men det kan i så fall fortfarande släppas under 2024, som utlovat.

#Star-wars-outlaws, #Ubisoft


Medlem

Polera mera. Där är så mycket bättre att senarelägga än släppa ett trasigt spel. Är så trött på det.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Se bara till att det inte är trasigt vid release.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av maniac:

Polera mera. Där är så mycket bättre att senarelägga än släppa ett trasigt spel. Är så trött på det.

Framgår ju i artikeln att det inte har någonting med polering att göra, som Silent Hill 2-remaken kommer spelet vara ”färdigt” i väntan på att utgivaren anser det mest lönsamt att släppa det.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Framgår ju i artikeln att det inte har någonting med polering att göra, som Silent Hill 2-remaken kommer spelet vara ”färdigt” i väntan på att utgivaren anser det mest lönsamt att släppa det.

Det är helt sant. Men min åsikt kvarstår. Om spelets release skjuts fram av ekonomiska skäl så bör utvecklaren lägga extra tiden på polering av spelet.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Gen
Medlem
Skrivet av maniac:

Polera mera. Där är så mycket bättre att senarelägga än släppa ett trasigt spel. Är så trött på det.

"Polera mera" det hade passat till "Panta mera" sången

Medlem

Nooooo. Say it isn't true!

Medlem

Det kanske är Skull & Bones "som vanligt"

Medlem
Skrivet av maniac:

Det är helt sant. Men min åsikt kvarstår. Om spelets release skjuts fram av ekonomiska skäl så bör utvecklaren lägga extra tiden på polering av spelet.

Vilken extra tid? Tror inte de har någon. Utvecklarna sitter ju inte och rullar tummarna och bara väntar på att spelet ska släppas, de håller väl redan på med nästa projekt.

Medlem

Ja det är väl bra, bättre med ett så mycket som möjligt buggfritt släpp än att rädda det efter släpp. Vad jag helst vill dock är att alla deras devs nu går över till att få The Divison 3 landsatt. Inte framstressat utan det bästa divison hitills. Kan bli så bra.


signatur

7900XTX
7800X3D

1
Skriv svar