Epic Store vill ha "gamla" spel – lockar med omsättning på 100 %

Avstängd
Skrivet av Sandal:

Wow, är du en utvecklare för epic (kinesiska staten) eller?

Använder personligen inte epic, finns inget som lockar mig dit, men har hört att de har problem med ekonomin och så saknar de ju typ 90% av features som steam har. Kanska va det viktigt att ta lite av den där kakan som de så ivrigt beskyller steam för att ta!

Bara för att man inte är steamfanatiker så är man inte del av Kinesiska staten, dessutom har Sveriges styre genomfört massövervakning så beskylla Kina för att vara diktatur är patetiskt med Sverige och västs restriktioner av yttrandefrihet, demoniserandet av partier som msm media och msm politiker inte sympatiserar med. När tänker ni ge tillbaks Kosovo till Serbien som väst barbariskt och folkmordiskt tog ifrån dom, samt när tänker ni stoppa folkmordet på armenier i Armenien som begås av Azerbajdzjan och Turkiet? Bästa önskningar till EPIC.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Jag har köpt ett spel av ca 50-60

Jag har köpt 0 spel av 240 st på Epic

Medlem
Skrivet av Spelentusiast:

Bara för att man inte är steamfanatiker så är man inte del av Kinesiska staten, dessutom har Sveriges styre genomfört massövervakning så beskylla Kina för att vara diktatur är patetiskt med Sverige och västs restriktioner av yttrandefrihet, demoniserandet av partier som msm media och msm politiker inte sympatiserar med. När tänker ni ge tillbaks Kosovo till Serbien som väst barbariskt och folkmordiskt tog ifrån dom, samt när tänker ni stoppa folkmordet på armenier i Armenien som begås av Azerbajdzjan och Turkiet? Bästa önskningar till EPIC.

Haha, att du använder uttrycket msm ger en klar bild av vad du är, samt att du tar en liten fotnot av mitt inlägg och rantar över.

Gå tillbaka till Qanon forumet så slipper vi sådan rappakalja här tack.

Medlem
Skrivet av Spelentusiast:

Bara för att man inte är steamfanatiker så är man inte del av Kinesiska staten, dessutom har Sveriges styre genomfört massövervakning så beskylla Kina för att vara diktatur är patetiskt med Sverige och västs restriktioner av yttrandefrihet, demoniserandet av partier som msm media och msm politiker inte sympatiserar med. När tänker ni ge tillbaks Kosovo till Serbien som väst barbariskt och folkmordiskt tog ifrån dom, samt när tänker ni stoppa folkmordet på armenier i Armenien som begås av Azerbajdzjan och Turkiet? Bästa önskningar till EPIC.

Skrivet av Sandal:

Haha, att du använder uttrycket msm ger en klar bild av vad du är, samt att du tar en liten fotnot av mitt inlägg och rantar över.

Gå tillbaka till Qanon forumet så slipper vi sådan rappakalja här tack.

För att inte tala om din whataboutism fullkomligt stinker kinesiskt statligt anställd.

Och för att förtydliga, när jag säger rappakalja så menar jag att 90% av ditt rant va rent påhitt:P

Avstängd
Skrivet av Sandal:

Haha, att du använder uttrycket msm ger en klar bild av vad du är, samt att du tar en liten fotnot av mitt inlägg och rantar över.

Gå tillbaka till Qanon forumet så slipper vi sådan rappakalja här tack.

Skrivet av Sandal:

För att inte tala om din whataboutism fullkomligt stinker kinesiskt statligt anställd.

Och för att förtydliga, när jag säger rappakalja så menar jag att 90% av ditt rant va rent påhitt:P

Jobbar inte åt Kina, patetisk anklagelse. Konstaterade bara fakta. Du är full av skitsnack. Härligt att Sverige har fått miljontals ointegrerbara invandrare och som ni inte kan göra något åt, det fräter sönder er inifrån.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem

De vill att andra spelutvecklare ska släppa sina gamla spel på epic store. Men de kan inte erbjuda sina egna gamla spel som Unreal, Unreal tournament osv... riktigt dålig och tragisk utveckling att ha dödat hela sitt ursprung.

Medlem
Skrivet av Spelentusiast:

Jobbar inte åt Kina, patetisk anklagelse. Konstaterade bara fakta. Du är full av skitsnack. Härligt att Sverige har fått miljontals ointegrerbara invandrare och som ni inte kan göra något åt, det fräter sönder er inifrån.

Mycket ni ni ni, men lite svar, bara rants om Qanon konspirationsteorier. Ta av dig foliehatten lol.

Avstängd
Skrivet av Sandal:

Mycket ni ni ni, men lite svar, bara rants om Qanon konspirationsteorier. Ta av dig foliehatten lol.

Ingen rant bara fakta. Gängkriminella som består till absolut majoritet av ointegrerbara invandrare. Finns miljontals invandrare som inte är gängkriminella men ointegrerbara och vill aldrig integrera sig, förökar sig mycket, uppfostrar sina barn att inte integrera sig. Fakta och glädjande. Det är fakta som säkert känns som en stenhård spark i skrevet på USA/NATOälskare i Sverige, hur mycket dom än patetiskt förnekar fakta.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Avstängd
Skrivet av Sandal:

Mycket ni ni ni, men lite svar, bara rants om Qanon konspirationsteorier. Ta av dig foliehatten lol.

Här har du länkar till fakta jag skrev om:
Ulf Kristersson:
Invandringen i Sverige har blivit en belastning
gängkriminalitet kan kopplas till invandring och en misslyckad integration i Sverige.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/23GVnB/ulf-kristersson-i...

Last year, two million people in Sweden were foreign-born, up from one million in 2000. In all, 35% had at least one foreign-born parent, up from 21% in 2002. In the younger parts of the population the proportion is closer to half. Over 100,000 migrants continue to arrive in Sweden each year, despite rhetoric to the contrary.
https://unherd.com/thepost/sweden-offers-limp-response-to-bel...

Utåt är muslimska ledare i svenska moskéer noga med att framhålla kvinnans och mannens lika värde.
Uppdrag gransknings dolda inspelningar ger en helt annan bild – då uppmanas kvinnan tvärtom till total underkastelse.

https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/muslimska-ledare-upp...


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Jag har köpt ett spel av ca 50-60

Skrivet av showerguy:

Jag har köpt 0 spel av 240 st på Epic

Hur många av gratisspelen har ni spelat?

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Hur många av gratisspelen har ni spelat?

Ett gäng faktiskt. Kanske 15 -20 stycken. Några har varit grymma, medan andra varit skit.

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Hur många av gratisspelen har ni spelat?

0 st

Skrivet av schmuttah:

Ett gäng faktiskt. Kanske 15 -20 stycken. Några har varit grymma, medan andra varit skit.

12
Skriv svar