Se 17 minuter Dark Souls-artat Lords of the Fallen-gameplay

Robot
Se 17 minuter Dark Souls-artat Lords of the Fallen-gameplay

Som komplement till vår förhandstitt nyligen.

#gamescom, #lords-of-the-fallen


Medlem

Det här riktigt lovande ut.
Vet att första spelet som gjordes för ett gång år sedan hade en rätt skön stämning men det var såååå segt gameplay.
Jag orkade aldrig med att spela klart det.
Det här spelet ser ut att ha mkt roligare combat.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Bara jag eller kändes återhämtningstiderna mellan svingarna abnorma? Magicirkeln tog ju upp lagomt med skärmyta också. 😆


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Det här riktigt lovande ut.
Vet att första spelet som gjordes för ett gång år sedan hade en rätt skön stämning men det var såååå segt gameplay.
Jag orkade aldrig med att spela klart det.
Det här spelet ser ut att ha mkt roligare combat.

Surge utvecklade deras stridssystem en hel del, tycker Surge 2 överträffar flera av Froms spel på den fronten bland annat.

Gen
Medlem
Skrivet av SunShine:

Det här riktigt lovande ut.
Vet att första spelet som gjordes för ett gång år sedan hade en rätt skön stämning men det var såååå segt gameplay.
Jag orkade aldrig med att spela klart det.
Det här spelet ser ut att ha mkt roligare combat.

Förra spelet gjordes av en utvecklare som hette Deck 13, denna versionen görs av en helt annan utvecklare vilket förklarar den stora skillnaden. Det som båda spelen har gemensamt är att CI Games också var med och utvecklade första spelet men är numera utgivare för det andra.

Medlem
Skrivet av Jonkan:

Bara jag eller kändes återhämtningstiderna mellan svingarna abnorma? Magicirkeln tog ju upp lagomt med skärmyta också. 😆

Det ser definitivt inte lika välpolerat ut som FromSoft’s spel, men jag tror det är ”close enough”. Det är snyggare iallafall.

Gen
Medlem

Kikade hela filmen och måste säga att det ser riktigt bra ut. Sen är det väldigt likt Souls spelen, dock med en twist med all magi. Undrar hur UIt kommer att se ut.

Medlem

Lovande! Är hypad.

Medlem
Skrivet av heady89:

Surge utvecklade deras stridssystem en hel del, tycker Surge 2 överträffar flera av Froms spel på den fronten bland annat.

Ah där ser man. Hade ingen aning om detta.

Skrivet av Gen:

Förra spelet gjordes av en utvecklare som hette Deck 13, denna versionen görs av en helt annan utvecklare vilket förklarar den stora skillnaden. Det som båda spelen har gemensamt är att CI Games också var med och utvecklade första spelet men är numera utgivare för det andra.

Jag ville verkligen gilla orginalet eller vad man ska säga men striderna var som sirap vilket inte passade mig alls.

Coolt de gått från att utveckla första spelet till att bli utgivare för det här haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Gen
Medlem
Skrivet av SunShine:

Ah där ser man. Hade ingen aning om detta.

Jag ville verkligen gilla orginalet eller vad man ska säga men striderna var som sirap vilket inte passade mig alls.

Coolt de gått från att utveckla första spelet till att bli utgivare för det här haha.

Jag håller med. Den biffigaste karaktären var extremt slö. Rogue var dock lite kvickare men tålde ingenting.

1
Skriv svar