The Expanse: A Telltale Series – första avsnittet

Robot
The Expanse: A Telltale Series – första avsnittet

Telltales comeback efter fem långa år är lyckad – för det mesta.

#the-expanse, #the-expanse-a-telltale-series


Medlem

Jag är så otroligt glad att TellTale spel är tillbaka! Detta är defintivt ett köp för mig och är glad att den bådar gott i recensioner.

Releasehästryttare

Mm får spela detta.

Medlem

Är mest sugen på detta eftersom det är The Expanse. Att det är Telltale är visserligen helt okay. Jag väntar kanske tills alla avsnitt är ute.

Medlem

Ooo spännande!

Medlem

Såg precis klart the Expanse förra veckan. Drummer är ju en grymt bra karaktär, detta ska kollas in!

Edit: Röven! Finns bara på Epic! Jag får helt enkelt vänta…

Medlem

Kort men väldigt bra första episod. Gillar verkligen den här typen av spel!

Medlem
Skrivet av superapan:

.....
Edit: Röven! Finns bara på Epic! Jag får helt enkelt vänta…

Ja, det är också en faktor som bidrar med att jag avvaktar.

Medlem

Har precis sett första säsongen, otroligt bra serie än så länge!
Får bli att köra dessa när jag är klar med serien, verkar intressant 😊


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av superapan:

Såg precis klart the Expanse förra veckan. Drummer är ju en grymt bra karaktär, detta ska kollas in!

Edit: Röven! Finns bara på Epic! Jag får helt enkelt vänta…

Skrivet av Rh3nium:

Ja, det är också en faktor som bidrar med att jag avvaktar.

Yikes, ja dubbelklicka på exen med ett E i början för den med S i början gör ju enorm skillnad i ett singleplayerspel

Medlem
Skrivet av Allexz:

Yikes, ja dubbelklicka på exen med ett E i början för den med S i början gör ju enorm skillnad i ett singleplayerspel

Har inget att göra med multi eller singel. Gillar bara inte alla dessa launchers. Kör främst med Steam. Med det sagt, betyder det inte att jag inte alls kör Epic, men om jag kan undvika det, så gör jag det.

Medlem
Skrivet av Allexz:

Yikes, ja dubbelklicka på exen med ett E i början för den med S i början gör ju enorm skillnad i ett singleplayerspel

Jag har inget Epickonto, och kommer aldrig skaffa. Det är fascinerande hur vissa verkar ha glömt bort Epics röviga affärsmodell, och nu sväljer och ber om mer.

Medlem

Definitivt intressant. Har inte sett serien men kanske man skulle göra medans man faktiskt har ett Primemedlemsskap. Första TWD-säsongen från Telltale var ju smått fantastisk så man kan ju hoppas på samma kvalitet rakt igenom detta också.

Medlem

Tusan, och jag som hade hoppats på att få se det som händer efter där serien slutade. Men det blir nog att kolla in när allt släpps sen ändå, jag tyckte verkligen om serien.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Vad fula alla karaktärer är. 🫣

Jag förstår mig inte på folk nuförtiden, att man med flit vill skapa något fult. ☺️


signatur

Memento Mori

Medlem

Hade helt missat att det här var ute. Lite helgmys får det bli

Skrivet av Slimebeast:

Vad fula alla karaktärer är. 🫣

Jag förstår mig inte på folk nuförtiden, att man med flit vill skapa något fult. ☺️

Fast förstår du hur konceptet "skönhet" fungerar? Att bara för att du tycker något är fult är det inte säkert at andra tycker detsamma? Jag har en liten misstanke att du, trots att du utåt verkar oförstående, innerst inne förstår hur allt det här fungerar

Medlem

Är det så där dumt episodiskt att jag måste vänta typ fem år om jag vill spela allt över ett bräde/få ett färdigt spel?


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Vad fula alla karaktärer är. 🫣

Jag förstår mig inte på folk nuförtiden, att man med flit vill skapa något fult. ☺️

Säger den med en Pug-hund som bild. Hur kan man med flit skaffa en sån ful hund?

Du ser, alla tycker olika.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Säger den med en Pug-hund som bild. Hur kan man med flit skaffa en sån ful hund?

Du ser, alla tycker olika.

Nja. Med hundraser skiljer sig människors smak väldigt mycket.

Men inte med människor. Skönhet är universell.


signatur

Memento Mori

Medlem

Greatness! Detta ska spelar. Dock, som andra säger, så blir det att vänta tills alla kapitel släppts! Förstår fortfarande inte att vissa företag gör på detta sätt. Gissar att de kommit långt på de följande kapitlen redan, så de kan troligen inte ändra/fixa så mycket om det får dålig feedback, så undrar vad som är orsaken. Ett per vecka vore ok, men som t.ex. Life is Strange som kom med flera månader mellan, då glömde man ju storyn mellanåt...
Ge mig allt på en tallrik

Är detta bara lite samma kvalite som Walking Dead så är det GOTY material! Ett av de bästa spelen någonsin enligt mig.

Ps. Life is strange är grymt bra, om man spelar allt på en gång!

Medlem

Spelade igenom första delen nyss... Svårt att få tid när man har barn som inte får titta på.
Väldigt bra, men kort. Hoppas resten blir längre.
Hade föredragit lite mer realism i karaktärerna. Framförallt kaptenen som påminde om stora gubben i darktide. Tur att jag slipper se honom fler gånger.

Skrivet av Proximately:

Tusan, och jag som hade hoppats på att få se det som händer efter där serien slutade. Men det blir nog att kolla in när allt släpps sen ändå, jag tyckte verkligen om serien.

Då får jag ju faktiskt ta och rekommendera böckerna som serien är baserad på.

1
Skriv svar