Clockwork Revolution är "ett kärleksbarn" av Vampire: Bloodlines och Arcanum

Robot
Clockwork Revolution är "ett kärleksbarn" av Vampire: Bloodlines och Arcanum

Hämtar inspiration från rollspelsklassikerna.

#arcanum, #clockwork-revolution


Medlem

Bioshock infinite: “Am I a joke to you?”

Medlem

Kommer det att behövas lika många moddar och fanskapade patchar för att få spelet i ett vettig skick som det gjorde i Bloodlines?

Avstängd

Så hypad ska bli underbart att spela detta spel i Xcloud på min Samsung TV 2025 när det släpps! 👍🏻❤️

Medlem
Skrivet av jontebula:

Så hypad ska bli underbart att spela detta spel i Xcloud på min Samsung TV 2025 när det släpps! 👍🏻❤️

Nja, detta kommer tyvärr bara till PlayStaiton MegaMaxxum2k-Cloud, samt att det endast går att lira på LG & Sony TV-apparater.
Skulle kanske kunna funka med en Samsung TV om man bypassar Flux-Capacitorn, men vi vet för lite om detta i dagsläget.

Avstängd
Skrivet av reaver:

Nja, detta kommer tyvärr bara till PlayStaiton MegaMaxxum2k-Cloud, samt att det endast går att lira på LG & Sony TV-apparater.
Skulle kanske kunna funka med en Samsung TV om man bypassar Flux-Capacitorn, men vi vet för lite om detta i dagsläget.

Xbox revealed its next big first-party exclusive at its 2023 Games Showcase: Clockwork Revolution. The title is a time-traveling action RPG that has some serious Bioshock vibes

Blir asså exklusivt till Xbox.

Medlem

Obs: Ironi. ☝️

Skrivet av Freeman79a:

Obs: Ironi. ☝️

*Sarkasm


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

FM-guru
F.d. Sisyr

Två av mina absoluta favorittitlar. Hoppas detta levererar!

NuZ
Testpilot

Sjukt hypad på detta spel! Älskar ”settingen” med steam-punk och retro futurism


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Hade ingen koll på vilka som gjort spelet men folk från gamla Troika nu blev jag intresserad.

Medlem
Skrivet av jontebula:

Xbox revealed its next big first-party exclusive at its 2023 Games Showcase: Clockwork Revolution. The title is a time-traveling action RPG that has some serious Bioshock vibes

Blir asså exklusivt till Xbox.

Wow snacka om att göra bort sig.

Läs din första post och tänk för en sekund att attention seaking är dåligt och ocoolt.

Så kanske du förstår.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Alltså tack, fantastiskt exempel på när två töntar töntar bort sig själva.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Medlem

Låter ju jäkligt lovande! Och likheterna med Infinite är bara positiva tycker jag då det var en sjukt häftig setting.

Skrivet av jontebula:

Så hypad ska bli underbart att spela detta spel i Xcloud på min Samsung TV 2025 när det släpps! 👍🏻❤️

Nu är jag 100% säker på att du är ett rätt roligt troll.

1
Skriv svar