Tidsgränsen för Lies of P-demon slopad

Robot
Tidsgränsen för Lies of P-demon slopad
Medlem

Korkat att ens ha en tidsgräns på ett demo. Låt folk prova ert spel om det är bra som leder till mer försäljning

Redaktör
Skrivet av Karmak:

Korkat att ens ha en tidsgräns på ett demo. Låt folk prova ert spel om det är bra som leder till mer försäljning

Nu har de fått två nyheter istället för en om demon. PR-avdelningen gör sitt jobb.


signatur
Medlem

Nämen, de LJÖG!

Såg ni att de bytte ut ”Now loading” mot ”Now lying”? Det var koreansk pappahumor det!

ZF
Medlem
Skrivet av Karmak:

Korkat att ens ha en tidsgräns på ett demo. Låt folk prova ert spel om det är bra som leder till mer försäljning

Det var en ovanligt omfattande demo ska sägas. Kanske de tänkte att en del skulle spela sig trötta innan spelet ens släppts.

Nintendo körde ju rätt hårt med detta, åtminstone förr, med startbegränsningar på praktiskt taget alla demos. Så det måste nästan ligga någon slags användaranalys bakom.

Medlem

Spelade demot, tycker atmosfären är nice men gameplay är väldigt segt och känns inte helt rätt. blir kanske ett köp när det kostar en hundring..

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Spelade demot, tycker atmosfären är nice men gameplay är väldigt segt och känns inte helt rätt. blir kanske ett köp när det kostar en hundring..

Samma tyckte jag.
Tror det släpps på Gamepass direkt btw.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Spelade demot, tycker atmosfären är nice men gameplay är väldigt segt och känns inte helt rätt. blir kanske ett köp när det kostar en hundring..

Tycker ungefär detsamma, men ändå bra mycket bättre än Thymesia. Det är solklart att det är en DS-kopia som inte kommer nå hela vägen fram även om grafiken och estetiken är intressant.. svag för automatoner.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Det jag vill veta är om man klarar ut Demot och beslutar sig att köpa detta, får man fortsätta där man slutade eller måste man börja om från början?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Maguz:

Tycker ungefär detsamma, men ändå bra mycket bättre än Thymesia. Det är solklart att det är en DS-kopia som inte kommer nå hela vägen fram även om grafiken och estetiken är intressant.. svag för automatoner.

Lies of P har mer gemensamt med Bloodborne än DS dock. Det har sin egen charm och försöker sig på designmässigt lite annorlunda. Så långe som storyn blir tillräckligt mörk så tror jag det kan fungera väldigt bra. Det är saker med parry och allmänt tempo i animationer som behöver putsas till men det är bättre än de flesta ”DS-kloner” där ute

Medlem
Skrivet av Joewson:

Lies of P har mer gemensamt med Bloodborne än DS dock. Det har sin egen charm och försöker sig på designmässigt lite annorlunda. Så långe som storyn blir tillräckligt mörk så tror jag det kan fungera väldigt bra. Det är saker med parry och allmänt tempo i animationer som behöver putsas till men det är bättre än de flesta ”DS-kloner” där ute

Jag ändrar från DS-klon till FromSoftware-klon då, för det är vad det är då de nallat från alla deras spel.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

1
Skriv svar