Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!

Robot
Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!

Spelet och samlarutgåvan kan bli dina.

#diablo-iv


Medlem

Skulle bli mitt första collectors edition någonsin! Oerhört taggad på att förgöra demoner än en gång.


signatur

PS5, OLED 65"

Medlem

Jävligt glad.

Medlem

Har extra lite att leva på i sommar och skulle bli gladast(tm) om jag vann ett exemplar. Lycka till allihopa!

Medlem

Djävulskt bra tävling

EDIT: Man skulle tydligen säga hur glad man blev om man vann.

Vinner jag så sätter jag ljusstaken vid morsans julkrubba och ser om hon märker något.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

En vinst skulle locka fram min "inre demon"

Medlem

Jag vill vinna tack 👹

Edit:
Gladast här ^^

Medlem

Gött mos om man skulle vinna


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

International
Man of Mystery

Minns hur peppad man var inför D3, och nu har jag medvetet undvikit streams och betas för att få uppleva D4 alldeles färskt.. och vilken känsla det skulle vara att få dra ner persiennerna, en ledig dag från jobbet, och spela lite Diablo igen. Stay a while, and listen


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Vore grymt kul med collectors-boxen! Och även att kunna spela på datorn (har förbokat till xbox) när jag vill (utnyttja cross progression osv). Vi ses i fz-klanen!

Medlem

Nice nice!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Hade jag vunnit hade jag ställt spelet på ett altare, ritat ett pentagram runt och börjat tillbe Lilith varje dag!

Medlem

Hade varit fett.
Blir spännande att se om det lirar smärtfritt på linux.

Medlem

Ja varför inte lycka till alla xD

Medlem

Lycka till allesamman! Vi ses i Sanctuary

Medlem

Diaboliskt glad.

Medlem

Djävulskt fint pris! Den som vinner lär åtminstone inte behöva köpa solkräm i sommar.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

zel
Medlem

Djävulskt roligt om man skulle vinna!

Medlem

Skulle bli 666% glad på en skala 1-1000%

Medlem

Kul grej! Lycka till allihopa 8)


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

Lär ju bli Diaboliskt roligt att spela detta med några vänner!

Medlem

Satan vad jag vill vinna!

Medlem

Måtte Djävulen ta alla kor och ta Cow king och förbanna, lemlästa, frysa in och sen mala och sen förbanna igen och till sist snorta upp honom rätt in i Djävulshjärnbarken. Ja, men jag blir ändå glad om jag vinner.

Medlem

Happy happy joy joy, Schwifty, makin bacon pancakes är väl några tankar som skulle ploppa upp om man skulle vinna.

Medlem

Skulle vara underbart att vinna! Jag kan då uppleva misären både på PC och Xbox med nära och hatade men bara betala för spelet en gång!


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Oerhört glad hade jag blivit om jag vinner. Med en liten knatte hemma, en bil som vägrar hålla ihop, och den oroliga framtiden gör att man håller hårt i pengarna och att familjen måste prioriteras först. En själv har inte möjlighet att una sig. Jag saknar därför möjligheten till lite meditativt slaktade i sommar!

Jag skulle bli 666% gladare än jag är just nu! Lycka till allihopa.

Medlem

Vore en fin uppdatering av mitt nuvarande bokstöd (D3 Collector's) i hyllan här hemma.

Medlem

Man skulle ju Li Lith och brett av glädje om man kammade hem den här vinsten. Höhö.

Medlem

Aldrig ägt en Collectors box så de vore skoj att äga första från just Diablo 4👹

Skriv svar