Inget E3, men Geoff Keighleys stora Gamescom-show kör som vanligt

Robot
Inget E3, men Geoff Keighleys stora Gamescom-show kör som vanligt

Gamescom Opening Night Live i år igen.

#gamescom


Medlem

Ständigt denne Geoff


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag gillar Geoff. Mycket bättre än E3

Medlem

Kan inte påstå att jag är något fan av Geoff.
Han är inte kompatibel med Européer...
Det året han höll på att haussa upp Death Stranding/Kojima är bland det pinsammaste jag någonsin har sett.
Han verkade mer eller mindre öppet ointresserad av alla andra spel och utvecklare.
Hans "klämkäcka" Amerikanska sett gick inte heller hem då varje försök att få publiken att tjoa som hans hjärndöda landsmän endast möttes av tystnad. xD


signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Avstängd
Skrivet av Barak:

Kan inte påstå att jag är något fan av Geoff.
Han är inte kompatibel med Européer...
Det året han höll på att haussa upp Death Stranding/Kojima är bland det pinsammaste jag någonsin har sett.
Han verkade mer eller mindre öppet ointresserad av alla andra spel och utvecklare.
Hans "klämkäcka" Amerikanska sett gick inte heller hem då varje försök att få publiken att tjoa som hans hjärndöda landsmän endast möttes av tystnad. xD

Du gillar inte USA eller?

Gen
Medlem

Grym show. Många trailers i snabb takt där man slipper krusiduller och för mycket skriptat säljsnack.

Medlem
Skrivet av Apersson:

Du gillar inte USA eller?

Det är inte ett land jag frivilligt skulle bosätta mig i. =P


signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Medlem
Skrivet av itsnotme:

Jag gillar Geoff. Mycket bättre än E3

Svårt att jämföra en person med ett event, men Geoff är och har väldigt länge varit en klenod i spelvärlden i mitt tycke. Följt ända sedan GameTrailers storhetstid.

1
Skriv svar