Sonic Frontiers-demot finns nu tillgängligt för alla Switch-ägare

Robot
Sonic Frontiers-demot finns nu tillgängligt för alla Switch-ägare

Testa spela med den blå igelkotten.

#Sonic-frontiers, #sega


Medlem

Demot är begränsat till 15 min.

Medlem
Skrivet av Dragonflame:

Demot är begränsat till 15 min.

På riktigt?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Till er som har spelat det: är Sonic Frontiers verkligen så bra som dess user score på Metacritic antyder? För det ser verkligen inte ut att vara värt fullpris.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Pjotor:

Till er som har spelat det: är Sonic Frontiers verkligen så bra som dess user score på Metacritic antyder? För det ser verkligen inte ut att vara värt fullpris.

Jag vet inte vad du brukar tycka om Sonic 3D-spel så det är omöjligt att säga om du skulle tycka att det är värt fullpris. För mig var det definitivt det, ett stort steg i rätt riktning och roligt mest hela tiden. Sonic passar oväntat bra i en mer öppen värld.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Du kan ju spela det hur många gånger du vill men du får bara spela 15 min sen skickas du tillbaks till huvudmenyn

Medlem

Även om det är i rätt riktning med en öppen värld, så var det mest en okej upplevelse. Rörigt och oinspirerat. För även om de gick mer öppet denna gång som passar perfekt för Sonic, så kunde de inte släppa på det gamla helt och slänga in random gamla banor och rails överallt. Eller blanda mörkare realistisk grafik med glatt tecknat.

Men även om jag inte är något vidare fan av spelen (tycker han gör sig bättre på film/TV) , så var det nog det tillsammans med Sonic Mania bästa i serien jag kört.


signatur
Skribent
Skrivet av Dragonflame:

Du kan ju spela det hur många gånger du vill men du får bara spela 15 min sen skickas du tillbaks till huvudmenyn

Alla speedrunners: Challenge accepted!!


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar