Valheim: Mistlands är släppt! Fira med animerad trailer

Robot
Valheim: Mistlands är släppt! Fira med animerad trailer
Medlem

Jahopp, på med vikingahjälmen och fram med yxan! Det är väl dags att installera Valheim igen

Medlem

Är så otroligt sugen att spela igen men jag tror att jag väntar på full release istället.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Är så otroligt sugen att spela igen men jag tror att jag väntar på full release istället.

^ This. Såå mysigt spel men efter att ha lirat klart den tidigare versionen så känns det dumt att börja lira igen och bara få "lite" mer content. För att återupprepa det 2-3-4gånger till det går full release. Bättre att vänta till 1.0 och då få massa mer content och bege sig ut till havs med polarna.

Medlem
Skrivet av Tamazin:

^ This. Såå mysigt spel men efter att ha lirat klart den tidigare versionen så känns det dumt att börja lira igen och bara få "lite" mer content. För att återupprepa det 2-3-4gånger till det går full release. Bättre att vänta till 1.0 och då få massa mer content och bege sig ut till havs med polarna.

Med tanke på hur lång tid det tagit att släppa mistlands så orkar inte jag vänta på 1.0.

Kan hoppas att de gjort mycket underliggande arbete och arbetssätt så att nästkommande områden går snabbare.

Kommer starta en server med mina spelare nästa vecka, ska bli kul, inte spelat sen innan Hearth and Home och lyckats undvika mycket spoilers!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Och valheim plus har redan uppdaterats så det funkar med update!! Det tog bara några timmar efter släppet tills dom fixade det, jävligt härligt då jag är mitt i en genomspelning och bara är precis i början


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Är så otroligt sugen att spela igen men jag tror att jag väntar på full release istället.

då lär du få vänta ett bra tag med nya updaten är det värt att lira igen direkt tycker jag iaf!


signatur

//monster

Medlem

Kommer det en ny FZ-server? @Wakkaah ?
/Ritwa, Orfar och Krong ❤️

Moderator
Skrivet av Sippil:

Kommer det en ny FZ-server? @Wakkaah ?
/Ritwa, Orfar och Krong ❤️

Inte omöjligt!

Medlem

Wow, det var väldigt mycket snabbare än vad jag trodde, hoppades på att det skulle komma innan jul iaf, så detta blev en fin present😃

Medlem
Skrivet av Tamazin:

^ This. Såå mysigt spel men efter att ha lirat klart den tidigare versionen så känns det dumt att börja lira igen och bara få "lite" mer content. För att återupprepa det 2-3-4gånger till det går full release. Bättre att vänta till 1.0 och då få massa mer content och bege sig ut till havs med polarna.

Jag tänker likadant. Orkar inte lägga 100 timmar efter varje ny patch. Det finns redan så otroligt många andra spel jag vill hinna med så jag kan vänta.

Skrivet av monsterbenke:

då lär du få vänta ett bra tag med nya updaten är det värt att lira igen direkt tycker jag iaf!

Ja jag vet och det känns surt. Det blir säkert minst fyra eller fem år till av utveckling men jag väntar gärna.
Lycka till på dina äventyr i Mistlands


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Valheim är ett mästerverk. Herregud vad briljant det är. Kan inte förstå att det var 5 personer som utvecklade det.

Ni vänner, hur många av er spelar Valheim solo? Jag har fastnat i 3:e världen och känner att det kommer ta nästan hundratals timmar att ta sig till 4:e.

Samtidigt så vill jag så gärna klara spelet. Det är så sjukt magisk, skön, behaglig stämning när man spelar.


signatur

Memento Mori

1
Skriv svar