Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?
Medlem

Forza Horizon 5 ikväll. Imorgon hälsar systersonen på, så då blir det säkert Minecraft och Forre istället.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

call of duty-maraton, ska köra allihop! singleplayer bara förstås.


signatur

//monster

Medlem

The Entropy Center!
Släpptes häromdagen. Mycket likt spelet Portal och jag tycker dom lyckats väldigt bra!
Det har rätta känslan och humorn. Man känner "bara ett pussel till".
Synd bara det inte kom till Gamepass men hittills är det värt 250Kr som det kostar.

Medlem

Kört lite Prey, men tycker det är frustrerande och svårt. Fortsätter nog på Dishonored 2. Fick Deathloop idag, så det ska testas.

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Kört lite Prey, men tycker det är frustrerande och svårt. Fortsätter nog på Dishonored 2. Fick Deathloop idag, så det ska testas.

Explosiva gasflaskor är din vän i början, samt smyga och undvika dom farligast fienderna.

Ambassadör
Xbox

Det blir till att fortsätta med A Plague Tale: Requiem i första hand, men också lite co-op i form av A Way Out och Sea of Thieves.


signatur

Jump in.

Medlem
Medlem

Hemligt beta i nr 4 i ordning och DI

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Explosiva gasflaskor är din vän i början, samt smyga och undvika dom farligast fienderna.

Aha, tack för tipsen. Kanske inte ska ge upp än

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Aha, tack för tipsen. Kanske inte ska ge upp än

Bra! För spelet är verkligen kanon när man kommer i det. Början är svårast för man har nästan inga vapen eller förmågor och det tar en stund innan man kommer in i hur spel mekaniken funkar. Jag gav också upp första gången faktiskt då jag trodde det skulle vara mer som en vanlig shooter vilket det inte är.

Medlem

Borderlands 3, hoppas bli klar innan god of war släpps

Medlem

Jobb hela helgen lång, men tanken är att varva jobbet med lite Xenoblade Chronicles och God of War som jag äntligen fått tummen ur och börjat lira (Tackar Ragnarök hypen för det).

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Bra! För spelet är verkligen kanon när man kommer i det. Början är svårast för man har nästan inga vapen eller förmågor och det tar en stund innan man kommer in i hur spel mekaniken funkar. Jag gav också upp första gången faktiskt då jag trodde det skulle vara mer som en vanlig shooter vilket det inte är.

Jag älskar introt, låten där är bland det bästa jag hört i ett spel. Kändes speciellt direkt. Och jag läste senare att detta är ett action RPG. Så spelet är annorlunda än jag trodde det skulle vara. Men man lär sig nog hur man ska spela det efter ett tag. Jag hade problem med Cyberpunk också i början.

KoP
Medlem

Rise of the Dragon (Amiga / 1991).

Medlem

LOTRO. Fast börjar kännas att det är ännu ett MMO oavsett hur mycket Tolkien det är, funderar på att köpa en instant-level-130 token och sen bara vandra runt i lugn och ro och köra quests.

Känns som om man har gjort det här flera gånger förut....

Medlem

Klarade precis ut dead space 1, hoppar direkt in i dead space 2 ikväll. Varvar med ow2 ibland också som omväxling. Tänkte fortsätta med A plague tale requiem på söndag.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

För min del blir det antingen nya The Chant eller The Entropy Centre. Inte bestämt mig men båda ser ganska trevliga ut, dock på väldigt olika sätt.
Beslutet om vilket det blir tas imorgon, idag är jag på tok för trött för något nytt och spännande

Medlem

Planerar att bli slaktad i Modern Warfare 2 hela helgen.

Medlem

Batman arkham knight.

Medlem

GhostSong riktigt trevligt spel. Dayz,Apex och lite Nioh 2 dom kom på ps+ måste jag testa. God of war Ragnars rök blir det nästa vecka.

Medlem

Är ni för fina i kanten för att berömma mw2?


signatur

Allätare

Medlem

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords blir det för mig.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Spelar indie denna veckan också. Närmar bestämt ghost Song

Medlem

Tagit upp Xcom-2. Håller otroligt bra än.

Medlem

Dottern fixade platinum åt mig i Bugsnax på fredagskvällen. Det har varit en riktigt bra resa som jag väl bara delvis varit med på. Spelet passade oss iaf bra med engelskaträning, bra speldesign, lite heminredning, inte alltför frustrerande gameplay och en ganska stor dos med humor som vi båda gillade.
Själv köttar jag vidare i ghost of tsushima som håller mitt intresse uppe trots att jag har många spel som ligger och väntar. Däribland lockar en inflygning till basen i No mans sky som jag inte besökt på många månader..

Moderator | Testpilot
Skrivet av gonzo247:

Är ni för fina i kanten för att berömma mw2?

Vi gav det 3/5 i betyg, vilket enligt våran skala betyder att det är ett bra spel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vi gav det 3/5 i betyg, vilket enligt våran skala betyder att det är ett bra spel.

Jag menade att det inte var fler som skulle spela det haha 🙈🙈😇


signatur

Allätare

Moderator | Testpilot
Skrivet av gonzo247:

Jag menade att det inte var fler som skulle spela det haha 🙈🙈😇

Då är jag med. Att formulera sig rätt är ofta svårt. Det är något jag kämpar med varje dag : )


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Jag älskar introt, låten där är bland det bästa jag hört i ett spel. Kändes speciellt direkt. Och jag läste senare att detta är ett action RPG. Så spelet är annorlunda än jag trodde det skulle vara. Men man lär sig nog hur man ska spela det efter ett tag. Jag hade problem med Cyberpunk också i början.

Men jag vet inte... Fortsatte lite och jag stör mig på att det hela tiden är en pain in the ass att få till ett flyt i spelandet. Det känns oskönt och jag har helt enkelt inte kul.
Fortsatte på Dishonored 2 men jag vet inte där heller... Första Dishonored gillade jag, men några år sen jag spelade det. Får se vad jag tycker om Deathloop.
Annars fortsätter jag på Red Faction. Det var kul, med flyt och rakt på sak

12
Skriv svar