FZ:s Twitch-stream – officiell nomineringstråd

Moderator | Testpilot
FZ:s Twitch-stream – officiell nomineringstråd

I denna tråd kan ni nominera spel som ni vill att vi ska testa på våran Twitch-stream. Tips om allt från spel vi kan spela tillsammans och spel som fungerar bra själv. Genre spelar ingen roll! Vi tar även emot tips och feedback för streamen i stort. Emotes, aktiviteter och hela rubbet.

Just nu är schemat Tisdagar 20:00 och Lördag 20:00. Detta kan komma att ändras med tiden.

När vi kör våra streams spelar vi gärna spel vi inte testat förut, så att det ska bli en ny upplevelse för oss alla tillsammans.

Med det sagt, ge oss era tips!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Dont Starve Together
Divinity: Original Sin 2

Kanske inte så nya spel men något för er att lira tillsammans iaf! Vore kul att titta på.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Moderator
Skrivet av Soulless:

Dont Starve Together
Divinity: Original Sin 2

Kanske inte så nya spel men något för er att lira tillsammans iaf! Vore kul att titta på.

Fantastiska spel båda två! Hamnar självklart på vår lista. Jag är själv just nu i slutet av Dos2 och det är min första playthrough. Jäklar vad detta rollspel leverar när det kommer till story och karaktärer!

Medlem

Total war warhammer 3 Gurkan vs Jocke med Wakkah som kommentator hade vart nice!

Annars hade jag gärna sett Curse of monkey island, med hög volym för all den goa musiken

Backloggens befriare
Skrivet av Wakkaah:

Fantastiska spel båda två! Hamnar självklart på vår lista. Jag är själv just nu i slutet av Dos2 och det är min första playthrough. Jäklar vad detta rollspel leverar när det kommer till story och karaktärer!

Inte prata om DOS2, blir så sugen på att spela om det igen då... (blev fyra genomspelningar förra året...)


signatur

Ad hoc addendum

Gnällkuk

7 Days to die - Darkness falls-modden.

Upptäckte detta spel av slump för lite mer än en månad sedan. Måste vara en stark rival till Star Citizen, eller vad sägs om ett spel som kom ut i early access för nio år sedan och fortfarande är i Alpha?

Ett survival-spel med Zombies, lootande, craftande och basbyggande som var sjunde dag behövs försvaras mot en hord av Zombies.
Rent grafiskt är det extremt daterat, men det är inget man tänker på efter en stund. En sjunk timesink där timmarna bara flyger iväg.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Chefredaktör
Skrivet av trickeh2k:

7 Days to die - Darkness falls-modden.

Upptäckte detta spel av slump för lite mer än en månad sedan. Måste vara en stark rival till Star Citizen, eller vad sägs om ett spel som kom ut i early access för nio år sedan och fortfarande är i Alpha?

Ett survival-spel med Zombies, lootande, craftande och basbyggande som var sjunde dag behövs försvaras mot en hord av Zombies.
Rent grafiskt är det extremt daterat, men det är inget man tänker på efter en stund. En sjunk timesink där timmarna bara flyger iväg.

Kära gamla 7DTD! Har lagt över 1 000 timmar i detta spel, ja snacka om timesink.
Brukar lira lite med jämna mellanrum för att se vad som är nytt. Men nu var det nog ett par år sedan jag körde på riktigt.
Men som du säger, grafiken känns extremt gammal numera.

Gnällkuk
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Kära gamla 7DTD! Har lagt över 1 000 timmar i detta spel, ja snacka om timesink.
Brukar lira lite med jämna mellanrum för att se vad som är nytt. Men nu var det nog ett par år sedan jag körde på riktigt.
Men som du säger, grafiken känns extremt gammal numera.

Ja, det är ju rätt risigt optimerat också tyvärr men det är väl väntat med en gammal motor osv. Det är väl nackdelen med modden där det kan börja hacka rätt betänkligt emellanåt. Nästa gång vi börjar om ska vi testa och se om det blir någon skillnad om det är jag som är hosten. Oavsett, man börjar vid 18-tiden och när man spelat en liten stund så kan klockan vara 23 och man bara undrar vad fan som hände?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar